29.Svadba

22 3 0
                                    

Yoongi
Už je to tu ja a Lin sa konečne vezmeme.

,,Mile dami a mili pani dovoľte mi privítať ženícha Min Yoongiho " povedal Josh. Musel som sa za smiať celý mesiac pracoval na tomto dní aj pomedzi prácu. Takže ľudí celkom znervoznoval.

Pomali som sa pohol do predu aby som mohol nahodit dôležiti postoj a išiel k "oltáru".

,,Min Yoongi, poprosim váš o príhovor" toto v pláne nebolo! Zazrel som naňho.

,, Rad by som začal príhovor poďakovanim pre ľudí ktorý sa tu v dnešný deň streli. V deň Mojej svadby. Ďakujem ľuďom ktorý mi túto nádheru pomohli zaobstarať. Ďakujem svojej rodine ktorá tu dnes somou prežije môj okamih života ktorý si zapamätame navždy. A ďakujem svojim druhom za všetky tie roky nášho priateľstva. " odstúpil som načo všetci začali tlieskat.

,Ďakujeme dovolte mi privítať nevestu! " Josh ukázal smerom ku koncu z kade sa mala Lin objaviť prv nič no potom som ju vydel v celej nádhere. Je sebe istá vie čo chce a nechce sa toho vzdať. Svoj pohlad som upresnil na jej bruško bolo už krásne viditeľné aj keď sa ho snažila zakrit kyticou. Jej lička nabrali pekný otieň ružovej farby od zimi. Ani je December a my sa berieme v deň kedy sneží a pred dňom v noci napadlo 40 cm snehu.

,,Lin chcete sa prihovorit ľuďom? " Josh sa jej spýtal.
Sompliak tak mňa sa nespita ale jej jej toto ty dám pocítiť.

Lin
,,Rada" úsmiala som sa a zobrala mikrofón.

,,Ďakujem vám všetkým ktorý ste sa tu žišli v tento deň, ďakujem že môžem svoju ruku darovať mužovi ktorého milujem v dnešny deň. Tento deň pre mňa veľa znamená. Nie len kvôli svadbe, tento deň by som si chcela pripomenúť moju druhu ženskú najobľúbenejšiu osobou a to moju starku" potreba som sa hore na oblaky.
,,Mila starka vždy si ma chcela vidieť v bielych princeznovskych šatách,chcela si ma vidieť sa usmievať od ucha k uchu. Dnes ten deň nastal a tak dnes mám pre teba darček ktorý si chcela vidieť na vlastné oči. K tvoria dnešným 90-tinam ty darujem svoju svadbu o ktorej si miesto vždy vravela, ďakujem za všetku tvoju opateru. Taktiež ďakujem Svojej Máme tete Liu ktorá sa  o mňa starala ako o vlastnú dcéru, svojmu otcovi ktorý bol so mnou v kontaktné no nie vždy. Ďakujem aj svojej vlastnej matke ktorá tu nieje za život " slzi ktoré som mala v očiach si našli cestu von keď v tom má do objatia strhol Hobi. Chneď som sa cítila lepšie. A Tlieskanie ľudu som si nevšimala.

,,Mili snúbenci predajte si úprimne oslovenie" Josh s okulialrmi vyzeral súper a hlavne keď sa smial mala som sto chutí sa tu od úsmevu zosipat.

,,Min Yoongi, dnes sa stanem tvojou  ženou už navždy. Niejeto kvôli peniazom ani nič take. Ty si mi zmenil moje oči plne temnoty, smutnku a nenávisti na láskyplnle. Zmenil si ma úplne od základov naučil si ma si presadiť svoj naroz ktorý som radšej zahodila. A dnešným dom ako vďaku za toto všetko ty dávam svoje áno. " všetci tlieskali no moj otec a Teta Liu mali slzi na kraji.

,,Moja dráha Lin. Dnešným dňom by som sa ty chcel poďakovať za tie noci trávenie somnou či už v smútku, sklamaní, nenávisti alebo šťastia. Vždy si mi stala po boku a pomohla mi. Si tá najjasnejšia osoba ktorú som mohol stretnúť ba dokonca som z nej mohol urobiť moju ženu a matku môjho dieťaťa " jeho slová má dojali a tak slzi boli zase von.

,,Nadišiel čas kedy si poviete svoje áno alebo nie.
Min Yoongi, berieš si tu prítomnú Lin za svoju pravoplatnú manželku, a tým nám sľubuješ že s ňou budeš v dobrom a zlom? "

,,Beriem"

,,Lin, berieš si tu prítomného Yoongiho za svojho právoplatného manžela a tým nám davas sľub že sa oňho postaraš v dobrom aj zlom? "

,,Áno, beriem"

,,Min Yoongi môžeš  pobozkať nevestu" Josh zavrel knihu. Načo sa Yoongi okamžite nalepil na moje peri. Všetci tlieskali. Už ostala iba večera a vyhodenie kitice.

,,Tak na tri
Raz...
Dva....
Triiii!" vyhodila som kiticu ktorú chytil Min mala som ohromnú radosť.

,,Teraz sa presunie medzi do reštaurácie " zavelil Josh ja a Yoongi sme mali ísť prví no cítila som niečo mokré na mojich nohách.

,,Yoongi" pozrela som naňho.
,,Má tu niekto auto!? " vykríkol všetci zbadali čo sa stalo.

,,Odveziem vás " ponúkol sa Otec.
,,Idem s vami" teta Lin zobrala kábelku načo sme odišli.

,,Yoongi už to začalo" bola som zhrozena nechcem oňho prísť prevažne len je ešte skoro termín som mala až o tri týždne.
,,Ssss bude dobré " hľadal má po vlasoch.
,, Sme tu " teta Liu nám otvorila dvere načo sme všetci vbehli do nemocnici na pôrodné lôžko. Ignorovala som všetkých ľudí ktorý sa po mne pozerali.

Tichý chalan Donde viven las historias. Descúbrelo ahora