z 4. Novy svet

39 2 0
                                    

    Presunuli sme sa ku autu a Yoongi ma zastavil pri nastupovani . ,,Vieš šoférovať? " spýtal sa ma . ,,Tak trochu ale prečo? ". Odsunul ma od dverí spolu sediaceho a sadol si tam on ,hneď mi došlo že asi chce aby som šoférovala. Sadla som si a naštartovala ,zautala sa ,,Kam ideme ?" Pozrela som sa naňho.  ,,Len sleduj navigáciu" v tedy sa naše pohladí stretli jeho čokoládové očí a rostomili mačaci výraz... ach malé dieťa je menej krajšie než toto. ,,Dobre teda ,ideme" odvrátila si zrak na volant.
    O asi dve hodiny ste dorazili ku nášmu cieľu  ,,Poď " potiahol ma za ruku . ,, A čo  batožina ?" nervózne som sa naňho pozrela . ,,Neboj sa ta dorazí za chvíľu " vošli sme dnu . ,,Dobre ráno  Pán Min Yoongi " všetci zastali a poklonili sa mu . Chcela som ujsť ale zistila som že ma Yoongi drží za ruku .
    O niekoľko minút sme vyšli na prvé poschodie kde do mňa niekto nabúral hneď ako som vystúpila z výťahu.  ,,Prepáč nevidel som ťa " ospravedlnil sa mi vysoký chlap. ,,SUGA! Vytaj späť!" skočil na Yoongiho ako by boli pár. ,,Ahoj Mochi " podala mu ruku.
   Ja som zmätený čas co sa tam ty dvaja rozprávali dostala hlad a išla som hľadať dáky automat.
   ,,Kto je to dievča? Nová priateľka " hodil naňho zvedavý pohľad Jimin. ,,Och odpuste na som.vas este nezoznamil ,Jičín toto je  Lin ,Lin toto je Jimi... KDE ZMIZLA !?"obzeral sa okolo seba zmätene Suga. Jimin sa išiel od smiechu rozpučiť . ,,Ideš mi ju pomôcť najst" ukázal naňho Suga a začali ma hľadať. 
   Medzi tým. Konečne si našla automat chcela si si z tade zobrať toast a vodu lenže voda sa ty tam zasekla a výpadok ty len toast. ,,Vážne?!"trošku si doň kopla ale nič tak si kopla silnejšie stále nič tak si to nechcal tak a odišla si. ,,Héj niečo tu ešte máš! "  zakričal na teba jeden chalan nižšej ale mužnej postavy. ,,MMM Ďakujem " zobrala si si od neho vodu a poklonila sa na znak vďaky.,,TY si tu nová však, Ja som Jungkook ale môžeš ma volať aj Kokie" podala mi ruku na znak zoznámenia. ,,Ja som Lin ,teší ma ale ľudia ma volajú Li" potriasla si rukou. ,,Budem hádať si našim fanúšikom ktorý sa rozhodol pracovať ako masker aby sa s nami stretol" povedal s menším smiechom. Udelené som sa naň pozrela lebo som nevedela o com točí. ,,Prepáč ale aká sku..." prerušil ta známi hlas ,,Lin nemôžeš mi utekát aspoň nie kým ti to tu neukážem ľahko sa tu stratíš" dobehol ku mne Suga aj s Mochim. ,,Dostala som hlad tak som si išla niečo zobrať do automatu" otočila si sa k nemu . ,,Čo si sa chcela spýtať " opýtal sa ma Kokie. ,,Jaj ,že o akej skupine hovoríš " on aj Mochi na mňa pozreli ako by vydeli ducha . ,,Chlapci o 19:30 v zasadačke a všetko si povieme aj tebe vysvetlím všetko Lin len som unavený a ty tiež cestovali sme sem 5 a pol hodiny " prerušil náš rozhovor Suga a všetci sme išli do izieb ,no ja som išla k Yoongimu lebo som izbu nedostala .

Tichý chalan Where stories live. Discover now