24.Deti

24 2 1
                                    

Yoongi

Ráno som sa zobudil na úžasnú vôňu waflie. Nechcelo sa mi tak som sa rohodol si pritulit Lin. Lenže tam kde predtým ležala bolo prázdno. Otvoril som oči aby som sa ujistil že tam je. No žiaľ nie.

Posadil som sa na postel trochu sa ponatahoval a znova si lahol do posteli keď v tom má vyrušil krik.

,,Do čerta tam! Zase to nestihnem, Pane Bože! Strašne to boli! Au! " zakričal hlas keď mu niečo padlo.

V ten moment som sa postavil a zišiel dole kde v kuchyňi Lin robila ranajky. Podišiel som bližšie keď som si všimol krv na jej ruke cez celú dlaň.

,,Zalto čo sa týka stalo " zobral som opatrne jej dlaň a vysadil ju na kuchynské dosku. ,,Počkaj chvíľku " dal som jej píšu na líce a natiahol som sa za lekárničkou. ,,Úkaz " vybral som dezinfekciu a obväzy.

,,P-p-padol mu tanier a k-k-keď som zbierala kúsky na jednom z nich som sa porezala" vnukla do seba keď som jej prešiel dezinfekciu po rané.

,,Už to len obiažem" zobral som obväz na dokončenie mojej práce.

,,Hotovo, a kam si sa tak vyfintila " usmial som sa keď som si všimol jej pekného oblečenia ktoré nosila malo kedy.

,,Chod sa obliecť ideš aj ty, ideme do škôlky Mama Liu je chorá tak nás o to poprosila príde nám pomôcť aj Hobi s Taem spolu s Namjoonom budú mať tie staršie deti, Jin s Jiminom a Kookom nám pomôžu s jedlom a my dvaja budeme mať tie mladšie " zostal som zaskočení. Ja mama ísť k deťom do škôlky?! Tak teda išiel som do izby a obliekol si to čo mi nachystala .

,,Môžeme ísť" zišiel som a ešte si zobral wafle. Obilí sme sa a odišli.

,,Ahojte"  Lin sa rozbehla k dverám kde čakali ostatný.

,,Mali ste ranné milovanie " zasmial sa  Jimin ktorý mal sám na krku Cucflek.

,,Ja by som si zahrizol do jazyka na tvojom mieste" uškrnul som sa naňho, v tom sa začervenánal.

,, Dobre , podte za mnou" Lin začala ukazovať štátnu kde sme si založili bundy a kabaty. ,,Takže Hobi, Tae, Namjoon a Yoongi chodte hore ja za chvíľu pridem a ostatny kuchyňa je tam " Lin ukázala na veľké dvere a namierila si to na záchody.

,,Chlapci hodte pridem za vami" rozbehol som sa za Lin.

Chuda zase jej je zle.
,,Anielik si v poriadku " zakopal som na dvere z ktorých vyšla ona.

,,Hyung nemá rád wafle" zasmiala sa.

,,No dobre teda, Jin ide robiť aj tak vývar tak ti to pomôže " usmial som sa a išli hore no v tom sme započuli detský krik.

,,Lin! Ty si tu! " vrhlo sa jej do náručia mali chlapec. Tipoval by som mu tak tri.

,,Lin, kto je tento strýko " strýko?! Zabehla mu slina na ktorú som sa začal dusit. No Lin sa len zasmiala.

,,Toto je Yoongi je to nás nový dočastný učiteľ a môj priateľ " predstavila má Lin. No ten mali si všimol jej bruška.

,, Lin, prečo ste taká, neurazte sa ale taká.. " začal si žmolit tričko a plakať. Prekvapila má jeho reakcia.

,,Och Minie to je nič nemusis sa bat, áno som trošku pribrata ale to len kvôli tomu že budem mať bábätko " prehrablamu vlasi a objala.

,,N-n-nehnevaš s-s-sa " jeho uslzene oči má donútili si sadnúť o ním.

,,Ale no ako by sa na teba dalo hnevať, si strašne roskošni, tak pod ideme sa zahrať " usmial som sa naňho načo som dostal malé zlaté objatie. Chvíľu som tam bol v šoku ale rýchlo som sa spametal a objal ho späť.

Tichý chalan Место, где живут истории. Откройте их для себя