2. Je tichý, máme sa ho báť

49 2 0
                                    

,,Čo? Pán učiteľ prečo ja a nie oni ?!"postavila som sa zo stoličky a ukázala prstom smerom na bandu hlupákov ktorý je urážali . ,,Preto že som povedal , a sadne si k tebe" položil kriedu a ukázal Yoongimu aby si išiel sadnúť. Sadla som si cela nahnevaná, namiesto piatich minút strávených po škole budem hodinu ukazovať školu , super. ,,Ahoj môžem?" postavil sa k stoličke a pozeral na mňa. ,,Jasne sadni si , mimochodom som Lin " bola som milá aby sa necit že urobil niečo zlé.
,, Ja som Yoongi " sadol si a vybral si učebnice.
Deň sa skončil a ja už pripravená odísť domov , má zastaví učiteľ s papierom v ruke kde bolo napísané číslo Yonngiho skrinky. ,,Buďte milá a s úsmevom na tvári aby sa vás nezľakol " zasmial sa učiteľ a odišiel . No dobre poďme na to ,,ahoj môžme ísť na to ?"vyskočila som naň spoza rohu. ,,A..a..ahoj jasne môžme "chytil sa za srdce a dal sa do polodrepu.,,Prepáč nechcela som ta vystrašiť " podala som mu ruku na uzmierenie.
Zaviedla som ho najprv ku skrinke aby si odložil veci mal dosť plní ruksak a veľa kníh aj držal. ,,Skrinka číslo 93 je tvoja skrinka ,máš ju hneď vedľa mňa ja mam číslo 92 " snažila som sa nadviazať reč. ,, Mhm" chlapec sa len zložil do skrinky a ani sa neobzrel . ,, Poďme ďalej na prvom poschodí máme učebňu techniky a tanečnú sálu ..." . ,,Mohol by som ju vidieť ?" spýtal sa ma . ,,Prepáč ale teraz to nejde ,môžeme sa sem prísť pozrieť zajtra"trochu smutné som mi odpovedala a pobrali sme sa ďalej . ,,Na druhom poschodí máme všetky učebné ktoré potrebujeme učebňa biológii ,geografii ,dejepisu atď. " chlapec prikývol hlavou ale nič nepovedal . ,,No a čo tá baví ? Máš dáke zaľúbi?" Venovala som mu menší pohľad ale usúdila som ze nemá veľmi záujem o rozhovor . ,,Na treťom ,štvrtom a piatom poschodí sú len triedy" povedala som na záver keď sme schádzali dole schodmi.
,,Aha koho to tu máme " ozval sa chlapsky hlas spoza rohu chodou. ,,Čo chceš Jong " prevrátila som očami a sledovala som ho . ,,Nezoznámiš nás ? To je nová hrdlička alebo len spolužiak? " začal sa smiať. ,,Yoongi chod na internát ja prídem " dala som mu kľúče a ukázala nek ide . ,,OK " povedal a odišiel. Obrátila som pohľad k najslávnejšiemu šikanatorovi ,,Čo teda chceš? " . ,,TY vieš veľmi dobre čo "

Tichý chalan Kde žijí příběhy. Začni objevovat