Na druhý deň
Ráno som sa zobudila skorej ,tak som sa išla osprchovať a spraviť ľahký mwake-up. Vošla som do izbi a videla ako sa Yoongi ešte prevaluje v posteli. ,,Vstávaj nestihneme školu "drgla som ho . Nič neurobil iba sa prevrátil na druhý bok. ,,Dobre tak spí v škole ta ospravedlnim " zobrala si si tašku a vydala si sa na cestu . Do školy som to mala iba kus tak som sa zastavila v kaviarni po karamelové latte. Stači mi len prejsť cez prechod a už som tam . Vošla som do školy a pobrala sa ku skrinke . Vybrala som si veci a pobrala sa na štvrté poschodie (Tam mam triedu).Celou cestou som počúvala hudbu ale zrazu mi niekto strhol sluchátka .
,,Čo to !?" Obrátila som sa a zodvihla sluchátka. ,,To ma ani neobímeš ?" povedal mi známy hlas . ,,Och Kookie ani nevieš ako som sa lakla " objala som ho . ,,Čo máš za hodinu ?" odtiahol sa a mi sme kráčali hore schodmi.
,,Máme matematiku ,čo ty ?"
,,My máme Kórejščinu ,kde je Yoongi ?"
,, Ostal doma ,vraj ho boli hlava "
,,Dlhá noc ?" začal sa smiať
,,Nie! šibe ty ?!" začala som sa červenať.
,,Neboj sa včera som si to ja rozdal s Taem a Jiminom "
,,Jaj tak to preto ten 'zákriti cucflek' všimla som si ho už skôr ,nabudúce príď za mnou " zasmiala som sa .
,,Fajn prídem , ja už musím tak neskôr " zamával a odišiel.
Ja som išla do triedy ,samozrejme hen ten tu je zas (Jong). Prevrátila som očí a sadla si .
,,Dobre ráno žiaci " vošla učiteľka a ja som si iba teraz uvedomila ze už je hodina.
,,Lin kde je Yoongi ?" Pozrela sa na mňa
,,Pani profesorka ,Yoongimu prišlo zle povedal ze ho mam ospravedlniť ".
,,Dobre sadni si "
Asi tak o štyridsaťpäť minút som vyšla cela nasrata . Matematika ,kto vymyslel tento predmet!. Nasadila som si sluchátka a kracala ku schodom . Hneď ako som bola pri schodoch ma niekto chytil za ruku a otočil tvarou k nemu . ,,Jong ? ,čo zas chceš?!" až tak silno ma držal za ruku že mi vyhrkli slzi . ,, Kvôli tebe som mal veľký problém a aj mam takže.."začal sa smiať.( ten incident čo sa stal že ťa vyhodili z intraku a tak , tak on dostal pokarhanie a podmienku od riaditeľa v ktorej bolo napísané : Milí pán Jong pri všetkom tom čo ste spravili vás musíme diskvalifikovať ,no a on sa ty za to chce pomstiť).
,,Pusti ma boli to " začala som kričať a plakať.
,,Ako si želáte slečna Lin" pomalí ma púšťal s usmevom na tvári v tedy mi došlo že som nad schodmi .
,,Nie nepúšťaj ma prosím!"
,,Neskoro zlato...jeden"
,,Nie !!!" ani som sa nenazdala a už som sa kotulala dole schodmi. Takto som sa škotuľa na prízemie.
,,Lin!!" pribehli ku mne Jin ,Namjoon,Tae,Mochi ,Kokie ,Hobi .
,,Lin pozri sa na mňa, koľko prstov vidíš? " Joon mi niečo ukazoval ale neviem čo mala som machulu pred očami.
,,Tečie jej priveľa krvi " skonštatoval Hobi
,,Volajte sanitku !"kričal Jin.
,,Nič sa nestalo ,prosím pokračujte! " ohanali ľudí Jimin a Tae .
,,LIN! , ODPADOVÁ ! " kričal Kookie.
Posledné čo som počula bol hluk a siréna sanitky. Prišla som tam a doktor prikázal aby ma pripravili na operáciu . Krv mi tiekla z hlavy ,mala som roztrhnúťe pery a šľachy na pravej ruke ,ľavá ruka bola zlomená a o pravej nohe sa ani nevyjadrujem, otvorená rána, vytknúti členok a predlaktie .
Yoongi
Keď som sa zobudil Lin tu už nebola ale nechala mi lístok. * Dobre ráno, už nechoď do školy kľudne spinkaj ďalej ospravedlnim ťa.
S pozdravom Lin♡*
Môže byť niekto taky zlatý ako ona ? Nie .Postavil som sa a šiel do sprchy. Obliekol som sa ,spravil si latte a pustil telku . Keď v tom mi začal vizvanať telefón. Josh ? Co ten chce teraz ráno?.
,,Áno? Joshie ?" zodvihol som .
,,Yoongi ,príď okamžite do nemocnice, s Lin sa niečo stalo !" jeho hlas bol cely roztrasený.
,,Čo ?! Už letím!" rýchlo som bežal ku autu .
Asi o dve hodiny som prišiel do nemocnice .
,,Čo je s Lin?!" prišiel som k Joshovi
,,Pred chvíľou ju dooperovali ,
operácia trvala tri hodiny ,mala veľa zranenin "skočil som mu do reči.
,,Je v poriadku ? Čo sa jej stalo ?"začal som kričať.
,,Áno je v poriadku len v kritickom stave ,a to co sa jej stalo vyšetruje tvoja partia " položil mi ruku na plece .
,,Môžem ísť za ňou? " pozrel som sa naňho zo slzami v očiach.
,,Jasne choď je tam aj doktor ktorý ju operoval , on ty povie viac" nestačil odpovedať a už som bol dnu.
,,Dobrý deň pán doktor čo je mojej ...priateľke" trochu som zaváhal pri jej oslovení.
,,Vaša priateľka utpela ťažký naraz hlavy pri ktorom sa jej v hlave nahromadil neskutočne veľký tlak krvi ,roztrhané šľachy na pravej ruke ktoré sme museli zašivat, ľavá ruka zlomená, práva noha zlomená stehenna kosť a otvorená rána, vyvrtnuti členok a predlaktie ,taktiež vašu priateľku sme museli resuscitovat .." ,,RESUSCITOVAT?!"prerusil som doktora . ,,Áno ale môžem sľúbiť že sa z toho dostane síce je teraz v umelom spánku aby sa lepšie zotavila ale o týždeň ju zobudíme" povedal doktor a zložil si okuliare .
,,Ďakujem vám pán doktor že ste mi ju za hranili" potriasol som mu rukou.
,,Pán Min je tu ešte jedna vec"
,,Počúvam? "
Keď sme ju nakladali do sanitky vykrikovala: mami prestaň piť prosím oci neodchadaj prosím, čo to má znamenať? "
,,Jej rodiačia sa rozviedli ,jej mama začala piť keď jej zomrela mama a otec to už nezvladol tak ss odsťahoval, Lin jej mama poslala ku starej mame ktorá zkmrela keď mala štrnásť a potom bývalá u Liu jej tety ale volajú mamou "povzdychol som si .
,,Dobre takže koho máme kontaktovať? "
,,Liu jej tetu a matku zároveň " pozrel som sa na ňu.
,,Ďakujem "odišiel.
,,Lin zlato ,počuješ ma ,čo sa ty stalo ?" začal som plakať len včera voči keď sme prišli od Liu sme si priznali lásku a takto to skončilo. O hodinu niekto otvoril dvere bola to Liu a hneď za ňou riaditeľ s Joonom.
,,Ahoj Yoongi " objala ma teta Liu.
,,Vytaj teta Liu " začal som jej plakať v náručí.
,,To bude dobre" začala ma utišovat.
,,Prepáčte ale mali by ste sa na niečo pozrieť " prišiel ku nám riaditeľ a podal kamerovy záznam. Ten bastard Jong! Zabijem ho .Keď sa záznam dostal na prízemie ... .
,,Vezmi té to het" podal som telefón a začal plakať.
,,Mrzí ma to Yoongi " povedal riaditeľ a odišiel. V ten moment som sa zosipal.
,,Yoongi pozbieraj sa Lin ta bude potrebovať v normálnom stave " objal ma a zároveň preplieskal Joon.
,,Dobre " útrel som si slzi .
,,Moja mala Lin ,prečo ty ?" začala plakať teta Liu.
,,Nebojte všetko bude v poriadku " objal som Liuinu mamu a tetu zároveň.
,,Yoongi sľub mi že na ňu dáš pozor " utrela si slzi.
,,Sľubujem ".
أنت تقرأ
Tichý chalan
عاطفية... do mesta Suwon som sa prisťahovala už pred 10 rokmi kvôli maminej novej práci. Je tu krásne ale niečo mi tu chýba ...Kamaráti. Keď som sa pristahovala začala som chodiť na novú školu. Na škole je veľa zaujímavých vecí ale mňa zaujal jeden ch...