6. ,,Opica"

52 3 0
                                    

Sedela som tam a pozerala ako sa ostatný zabávajú. Sklopila som pohľad na stôl kde som si našla zmeškaný hovor od mami. Nemala som chuť jej zavolať naspäť hlavne nie teraz . *Mama:Ak mi nezodvihnes prisaham že pošlem  za tebou strážcu * ta Saska mi stačila na to aby som sa vytratila z izbi a išla jej zavolať. ,,Áno mami ?" Spýtala som sa a dala si telefón viac od seba . ,,Čo si ty myslíš ze robíš?! Volal mi riaditeľ že ťa museli odsunúť z intraku, kde si teraz?! "  začala hučat až tak veľmi že som počula na jej tóne hlasu že je zase opitá (od vtedy co mi zomrela babka moja mama začala piť a otec sa na dôsledok toho od nej odsťahoval a rozviedol sa s ňou, jej stav sa potom zlepšil a ja som ju nezaujímala prečo len teraz vlastní firmu ). ,,Mami zavolám ty zajtra ,musím sa ešte učiť " slzi mi len tak stekali po lícach .
    Viete mama mi ešte nikdy nevolala ba priam naopak odkopla ma sem do Soulu k starej mame (po otcovi) a asi tak keď zomrela som mala štrnásť ,bývalá som v tedy pri ocovej sestre Liu. No teraz mam dvacať takže sa o seba starám sama.
     Oprela som sa o stenu a pomalí sklza dole. Trvalo mi asi tak päť  minút kým som sa dala dokopy. Otvorila som dvere a išla si sadnúť za stôl kde bolo otvorené víno. Chvíľku som váhala ale napokom som ho vypila. No nevšimla som si ze v kúte sedí . Otvorila som ďalšie fľaše a naliala som si spolu s ostatnými len Yoongi nepil ale sledoval nas ako sa ozierame. Asi tak po hodine všetci odišli a ostala som tam ja a Yoongi ktorý sledoval ako otváram ďalšiu fľašu a už už sa idem napiť. ,,To aj stačí nemyslíš ? Nevravela si ze nepiješ?" vytrhol mi fľašu vína z ruky a sodil si ku mne bližšie. ,,Jej a ty si kto .... ty si ...Ňunu mačiatko...si krásnučke" bola som opitá a nevedela som čo robím. ,,Lin už máš toho dosť pod ideš si ľahnúť"  chytil ma za ruku.
,,TY chod ja ..n..nejdem ja idem byť tu " v ten moment som zavrela očí a Yoongi si ma zobral do náručia.
     Položil ma na posteľ a chcel odísť no ja som ho schmatla za tričko a trošku si ho priblížila. ,,Čo robíš si nor... " prerušila som jeho hovor menším bozkom. ,,TY si len moje mačiatko a nikoho iné " odtiahli som sa a znovu ho pobozkala . ,,Lin prestaň, budeš to ľutovať " povedal a dotiahol sa . ,,Ja neľutujem ... naše deti .. našu rodinu .. " Yoongi sa na mňa pozeral a chcel niečo povedať no prerušila som ho väčším bozkom. Yoongi sa chcel odtrhnúť no nechal to tak a začala dlhá ale pekná noc.
   Ráno som sa zobudila sextremnou bolesťou hlavy a tak som si išla dat tabletky. Vrátila som sa späť do postele kde som vydela nahromadené periny pod ktorými bol Yoongi .Odkrila som to a videla telo muža ktorý spy nevinné a zároveň krásne. *Moment ak je on tu a ja tiež to znamená že...* pozrela som sa na seba ,,Aaaaaaa" zakričala som na celú miestnosť. Bola som nahá. V hlave som sa snažila prehrať čo sa stalo ,nešlo to . ,,Už si hore zlatko ?" zobudil sa Yoongi a pozrel sa mi do očí. Moment ako ma to nazval ? ,,Čo si ppp povedal ?" Pozrela som sa mu do očí. ,,Ou myslíš to zlatko ,no včera si sa opila a prestala si sa kontrolovať , tak sme sa spolu vyspali ale vyznala si mi lásku to bolo Good . Yoongi milujem ta a chcem aby si tu zostal pri mne " začal sa smiať no mne to vtipné neprišlo keďže to bola pravda . ,,Ideme do kúpeľne " zobrala som si veci, telefón a pobrala sa . Keď som tam prišla prví pohľad bol do zrkadla kde ... ,,To je cucflek ?". *Prosím len to nie * vyliezla som do sprchy a začala sa umývať. Hrozne som chcela zistiť co sa stalo ,bolela ma hlava ,brucho . ,,Čo na tak rozhodilo ?"povedala som si pre seba . Vyšla som a rozmýšľala čo s týmito cucflekmi ,o včerajšej noci ... Wrm wrm ,,Prosím? " vytrhol ma z rozmýšľania zvuk telefónu. ,,Lin ! Čo to malo znamenať včera?!" zrušila som hovor obliekla a šla naspäť . ,,Kto ty volal miláčik? " spýtal sa ma Yoongi. ,,Takto porozprávame sa neskôr ,je mi nesmierne zlé na žalúdok a mam bolesť hlavy a ešte musím ísť do školy " povedala a začala sa baliť.  , Dnes nikam nejdeš ospravedlnil ta Jin že ty je zle takže ľahni si a odpočívaj, poobede prídem a porozprávame sa  " postavil sa a dal mi decká pusu na čelo.  Z červenéla som ale aj tak som aa spýtala ,,Ako viete že mi je zle ?" . ,,Miláčik, včera si to prehnala s alkoholom a navyše podľa skúseností si toľko alkoholu píla prví raz , došlo mi že ráno budeš mat opicu " povedal rak milo . ,,Aha ..." povzychla som si . ,,Ja už musím tak pá " obliekol si bundu a už ho nebolo. Ja som si ľahla a poddala sa do krajiny snov.

Tichý chalan Where stories live. Discover now