20.Prípravi

21 1 1
                                    

,,Ahoj mala by tu byť rezervácia na meno Park" prišla som k baru a jemné som sa spýtala. ,,Tadeto prosím " ukázala čašníčka a ja som ju nasledovala. Jimin už sedel za stolom. Jwh9 výraz bol dosť čitateľny niečo ho trápi ale zároveň je šťastný.

,,Nad čím rozmýšľaš " sadla som si oproti nek sa nám lepšie rozpráva. ,,Nad tebou a Yoongim" trochu sa zasmial. ,,To až tak veľmi sme zaujímavý ". ,, Popravde zaujíma má niečo ohľadom teba a Yoongiho narodeninách" umrel zrak na mňa.

,,Dobrý deň, mate vybrate" prišla mila čašníčka. ,,Ja si poprosim tu vašu tradičnú polievku, kimčhi, ako dezert kuchárovu špeciálitu a bielu horúcu čokoládu , ďakujem " usmiala som sa na Jiminieho pohľad. Vyzeral zmenené ale aj výstrašene. ,,Ja vás poprosim kimčhi a Coca-Colu, ďakujem" usmial sa a podal obidve menu. ,,Hneď to bude " odišla aj s našimi obiednavkami.

,,Čo tá také zaujima ohľadom mňa " prelomila som ticho. ,,Počul som od doktora jednu pikošku" žmurkol na mňa. Už som pochopila viete o tom. ,,Dokážeš udržať tajomstvo " pokrytie hlavou na súhlas. ,,Áno som tehotná, neviem ako sa to stalo ale som šťastná " trochu som sa usmiala. ,,Som rád že o tom viem, kolky mesiac si, čo to je, budem ujo " začal sa smiať. ,,Ujom budeš , som tak v druhom mesiaci a pol a bude to chlapček " rukov som pohladkala svoje brucho. ,,To bude mali Hyung " obidvaja sme sa zasmiali. ,,Ale pred ostatnými tycho" preložila som si ukazovák na peri. ,,No to nebude také ľahké, v podstate majú príst aj ostatných kvôli Minovim narodeninám " poskrabal sa na spánku. ,,Dobre nevadí " usmiala som sa a pustila sa do jedla ktoré nám teraz priniesla.

,, Prepačte že meškame ale Kooka nešlo zobudit " urazil sa Joon a sadol si k Jinovy ktorý si sadol ku Kookovy a ten k Jiminovy. Ku mne si sadol Tae a Hobi. Chvíľu sme sa rozpravali o prípravách ale potom som zase dostala hlad a objednala si veľký zmrzlinovy pohár.

,,Tu má niekto riadne veľký hlad " zasmial sa Jin. Ja som mu úsmev obetovala naspäť. ,,Od teraz to tak bude ďalších šesť a pol mesiacov " Jimin mi venoval pohľad. Ja som naňho zazrela. ,,Ako to myslíš Jiminshi " Kooka ktorý sedel na jeho kolene sklzol vedľa neho. ,,Nijak " odpovedala som zaňho . Nato sa mi dostalo päť mužských nechapavich pohľadov. ,,Lin stalo sa niečo " Jin už nemal úsmev na tvári ale naopak uptrapeny pohľad. ,,N-n-nie " bolo mi zle tak som preklzla pomedzí Taeho a Hobiho. Vbehla som na záchody aby som to zo seba dostala.

,,Hyun ak toto budeš robiť ďalej nebudeme spolu vychádzať " postavila som sa a zamierila k umyvadlam aby som si umyla ústa. Vyšla som zo záchodov kde má čakať Hobi.

,,V poriadku " spýtal sa ustarostene. ,,Áno len...ale nič" nasucho som prehltla slovne spojené 'malému nechutilo'. ,,Klud Jimin nám o tom povedal, si sa ale zverila dverám bez zámku" nato sme sa obidvaja zasmiali a vydali si to k atolu kde sedeli ostatný.

,,Ako ty je " spýtal sa má Tae keď som si sadla. ,, Už lepšie aj keď, my dvaja si niečo povieme" ukázala som na Jimin. Chlapci sa začali smiať.

,,Dobre Lin gratulujeme ty ale teraz pozajtra má Yoongim národný takže treba všetko pripraviť " jin sa usmial a svoj pohlad presunul smerom ku Kookovy. ,,Takže pozajtra my máme plán len chceme aby si zahrala účasť hlavnej roli " všetci sa na mňa pozerali. ,,Aký je ten plán" zvolala som a hrdo si sadla. ,,Takže, ty a Yoongi byvate spolu, potrebujeme kľúče od vášho bytu čo není jednoduché len tak zohnať " na chvíľu sa zasekol a pokračoval Tae. ,,Rozmýšľali sme že ty by si nám tie kľúče požičala, kým by sme robili výzdobu, bolo by to od dákej 10:00 " pozrel sa na mňa. ,,Potom by ste išli do miestnej zoo, pozreli si kino ale ako prvé sme navrhovali Jump arénu kde stráviteľné minimálne ďake dve hodky, zoo je hodina, a kino tak cca hodina /dve " prerušil ho Joon. No v tom mi došlo že ja mam v tedy kontrolu.

,,Chlapci potrebujem ale jedného aby išiel s nami " chlapci sa na mňa zmätene pozreli. ,,O 10:30 mam kontrolu na ultrazvuku, dohodla som sa tak kvôli fotkam " prešla som si rukou po brušku ktoré začínalo naberať tvar navyše už som v treťom mesiaci. ,,Pôjdem ja " zvolal Joon. ,,Pôjdem aj ja " zvolal Jin. ,, A čo torta? " zastavil ho Jimin. ,, Jimin je to len polhodinka navyše ja už som na trote začal pracovať, zajtra ju stačí len naplniť a pozajtra ozdobit " usmial sa Jin. ,,Dobre teda chlapci zvadlneme to aj 4 " zasmial sa Tae a pritiahol si Hobiho viac k sebe. Boli rozkošny.

,,Plán máme brebrati teraz aby to nevyzeralo čudné zavolaj Yoongiho aby prišiel nechcem aby žiarlil " odfrkol Hobi ktorý sedel na Taeho kolene. Nepotrebovala som to povedať dvakrat. Popadla som telefón a vytočila číslo svojej lásky.

,,Ahoj miláčik, neprišiel by si do kaviarní D-music,Jimin nás poziva. " urobila som zo seba aniela.
,,Jasne za desať minút som tam " ukončený hovor.

Tichý chalan Where stories live. Discover now