22.Deň

20 3 2
                                    

,,Dobre ráno zlatičko " pritulila som sa viac k Yoongimu. ,,Dobre ranko aj tebe miláčik " dal mi malú pusu do vlasov. ,,Chod sa umyt pôjdeme nakupovať " ukázala som na čisté oblečenie ktoré ležalo na stole.

Yoongi sa postavil a odišiel sa prezliect.  Ja som zatiaľ urobila raňajky a prezliekla sa. Bola som sa osprchovat o 4 ráno a od vtedy som nespala.

Yoongi prišiel do kuchyne s roztrapatenymi vlasmi. Sadol si zastol a začal jesť. ,,Dobrú chuť, trochu tá dám doporiadku tak sa nelakni, ano zlati" venovala som mu malú pusu na lice. Vlasy som mu upravila za pár sekúnd stačil iba hrebeň. Sadla som si a ziedla tie dve lietanie čo som mala na tanieri no. ,,Ospravedln má " ušla som na záchod nek to dostanem von.
,,Ach Hyung, ešte výdrž jeden deň , prosím" sadla som si pod umyvadlo a pohladkala si rukov moje bruško. Ešte bolo neviditeľné ale to že som pribrala bolo viditeľné dosť. Prevádzka len z chudeho dievčatá sa stane trochu oblejšie. Umyla som si ruky a išla späť. ,,V poriadku" spýtal sa Yoongi keď doumival riad. ,,Ano možné ísť? " usmiala som sa a zamierila som si to do našej chodby. Hneď za ňou tam prišiel Yoongi. Na vliekli sme si na seba kabaty a obuli topánky.

Vyšli sme von no to čo má tam čakalo má znepokojil. Stuhla som vo dverách ,,Mami". Yoongi sa na mňa nechapavo pozeral. ,,Deje sa niečo " pozrel sa smerom kde som sa pozerala. ,,Ale nič len sa mi niečo zdalo" pokrutila som hlavou. A ruka v ruke sme sa vydali do auta. ,,Kam chceš ist " spytal sa má. ,,Ide do Shopinkcentra presnejšie do California centrum" bola som nadšená aspoň budem vediet čo Yoongi chce na narodeniny.
,,Pripútať, vyražame " Yoongi naštartoval a odišli sme.

Už sme parkovali pred centrom. Vyšla som z auta a obzrela som to naposledy som tu bola keď som mala 16 to je pred 4 . Neskutočne som sa tešila a Yoongi to vydel. Konečné spolu stravime deň. ,,Dúfam že nejdeme kupovať darčeky na zajtra stačiš mi ty" usmial sa a okolo pásu mi obmotal jeho ruku, potom mi dal menšiu pusu do vlasov. ,,Pripravený na zábavu " usmiala som sa ako malé dieťa. ,,No pod už " ťahal má za ruku so smiechom.

Vošli sme do prvého obchodu. Obchod s oblečenim. ,,Yoongi pod sem, viem že to není tvoj štýl ale skus to prosím" podala som mu oversize tričko , vo fialovej a čiernej farbe. Jedna polovica taká a druhá taká. ,,Je to pekne, ale neslubujem ty že si to vezmem, stretneme sa pri kabinkach potom" odišiel si to vyskúšať a ja som zamierila k ženskému oblečeniu. No zastavila som sa pri detských. Chvíľu som to tam obzerala ale v tom som si všimla malej zlatej bundicky na chlapčeka. ,,Tak tu si " objal má Yoongi okolo pásu no jeho pohľad sa zastavil na mojom. ,,Čo myslíš boli by sme dobrí rodičia " zobrala som bundu doruk a začala ju obzerať. ,,Zlatičko ty si bola vždy úžasná a  keď budeš mama čo aj budeš tak budeš ešte užasnejšia budem tá mat rad vždy , ak chceš túto budnu si môžeš zobrať, hm ? " pozrela som sa na naňho celá šťastná že mi to dovolí. Zobrala som to a išli sme to zaplatiť. ,,Yoongi...n-nesli by sme si kúpiť booble tea " spytala som sa ho s menšou dusičkou. ,,Jasne, nek sa páči, tiež som nad tým rozmýšľal tak podme" zobral tašku a chytil má za ruku.  Prešli sme okolo obchodu zo šteniatkami. Yoongi sa zastavil a obzeral strašne zlate šteniatko. Vydela som že ho chce. ,,Yoongi chod zobrať ten BoobleTea a ja musím ísť do umývanie stretneme sa tu dobre " venovala som mu pusu a odišla za roh. Ešte chvílu tam stal a obzeral psíka potom odišiel. Vošla som do obchodu zo psikmi.

,,Dobry deň koľko stojí ten Toy publik " ukázala som na malého zlatého psíka. ,,Ten stojí 10 000  spolu s výbavou " pousmiala sa na mňa predavačka. ,,Nek sa páči, chcela by som sa spýtať či by ste mi ho mohli dozajtra postrážiť , priateľ má narodeniny a ja mu ho chcem dát ako prekvapenie" dala som jej o päť korún viac. ,,Jasne, nek sa páči vydavok " posunula mi tých päť euro. ,,To je v poriadku, podporim vás , dovidenia " usmiala som  vyšla som z obchodu už som len vydela ako psíka niekde berie. V tom som vo vrecku stlačila bloček na ktorom bol papierik s telefonnym číslom.

Prišiel Yoongi a dal mi booble tea s karamelom a kavou tak ako to mam rada. Ešte chvíľu sme sa motali po obchodoch a odišli domov.

Yoongi

Išiel som po Booble Tea. Po ceste som zbadal zlatníctvo a krasny prsteň. Vošiel som dnu.
,,Dobry koľko stoja tieto prstene "

 ,,Dobry koľko stoja tieto prstene "

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

( viem nie sú nič moc)

,,Dobry deň tieto prstene, pozriem sa, mate veľký plán všakže " pousmial sa na mňa predavač. ,,Ano " nervozne sm sa uchychol. ,,Stoja presne 1000 000 , je tam pravý diamant " chlap sa znepokojene na mňa pozrel. ,,Beriem to" postavil som predného kreditné kartu. ,,Vážne? " prekvapene sa na mňa pozrel. ,,Ano, moja láska si to zaslúži" pousmial som sa. ,,Nek sa páči máte to aj v skatulke na požiadanie, príjem vám to " usmial sa na mňa predavač a daroval mi tašku. ,,Ďakujem, Dovidenia " odišiel som ale tašku som hodil do jednej z tých v ktorej som mal veci ja. Išiel dom za Lin a pomaly pil booble tea. Keď som príšel ten zlatý psík tam už nebol. Som zklamani, chcel som si ho kúpiť. ,,Kam ideme " opýtal som sa a daroval jej booble tea. ,,Možné ísť ešte do obchodov a domov už má bolia nohy" zašomrala. ,,Dobre keď prideme domov tak ty ich pomasirujem pri dakom filme " usmial som sa a vošli do reštaurácie, potom do obchodov a išli domov.

Tichý chalan Where stories live. Discover now