,,Teta Liu , mali by ste si ísť ľahnúť ste strašne unavená " začal som ju prosiť na kolenách, celý týždeň tu so mnou bola a starala sa o Lin . Mala by si oddýchnuť . ,,To je dobre Yoongi ,dnes by sa mala prebral to už vydržím " zakivla rukov.
,,Teta Liu nerob to Lin ,keď ta uvidí v takomto stave bude sa o teba báť ešte viac ,prosím chod si ľahnúť, zavolám ti hneď ako sa zobudí".
,,....Dobre idem ale zavoláš mi hneď ako sa preberie " zobrala si tašku a odišla. Konečne je tu kľud. Nie že by mi prekážala ale ...proste matka. Celý týždeň som tu bol skôr a furt sa pýtala tie isté otázky: ,,už je hore,ako dlho si tu ,chodíš do školy, kedy sa zobudí, chyba ty ....."pomoc .,,Ahoj Yoongi ,pripravený ju priviesť k životu " pozdravil sa Josh hneď vo dverách. ,,Och áno som ,kde je osetrujuci lekár? " začal som sa obzerať. ,,Nie dnes mam tú česť ja " zasmial sa . ,,Dobre ,môžem sa pozerať spoza okna ,som až veľmi nervózni na to sledovať ako jej dávaš lieky na prebudenie ,keď jej to dáš prídem " už som kráčal k dverám. ,,mhm " už bol pri strojoch.
Vyšiel som za okno a pozoroval čo sa bude diať .V tedy na mňa zavolal Josh. ,,Skúsime ju zobudiť " dal ruku na moje plece .,,Dobre " začala sa mi točiť hlava a mam pocit že som odpadol lebo som sa prebral na gauči.
,,Dobre ráno Lin ,ako sa cítiš? " zobudila som sa a môj pohľad skončil na Joshovi ktorý volaco zapisoval do tabuľky. ,,Čo sa stalo ?,prečo má tak veľmi bolí telo ,prečo nedokážem pohnúť rukov a nohou ?...". Josh mi skočil do reči ,,Ukludni sa ,teraz potrebuješ oddychovať " dopísal si do tabuľky a odišiel. Začala som sa obzerať po izbe ,bola pekná priestranná. Sprcha ,umývadlo, zrkadlo ,menšia kuchyňa, Gauč.. . ,,Yoongi ?! Si to ty ? " žiadna odozva. Nudila tak som si ľahla a zase zaspala .
,,Lin už si ho..." postavil som sa na gauč a vydel ako tam ...len tak leží. Ou Nie pristúpil som k hej posteli a sadol si na stoličku. Chytil som jej ruku a začal plakať. ,,Prečo mi to robíš? Myslel som si že keď nájdem lásku tak všetko bude lepšie..." citil som jemni dotik na vlasoch. ,,Dobre ráno ,Miláčik " . Zodvihol som hlavu a ,,Lin ty si hore! ". Objal som ju .
,,Kedy má vezmeš domov... ku tebe domov ?" Pozrela som do perin na čo mi Yoongi opätoval malý bozk. ,,Ešte niesi zdravá a nemôžeš ísť domov " pohladkal mi tvár a znovu ma objal .
,,Dobrý deň slečna Lin, ako sa mate? " vstúpil do miestnosti doktor. ,, Ahoj Josh"pozdravil sa mu Yoongi. ,, „Dobrý deň " chcela som si sadnúť ale bolelo to, tak som jemne zasyčala. ,,Opatrne " yoongi zbistril pozornosť a už nasťahoval ruky ku mne. ,,Zvladnem to , pán doktor kedy pôjdem domov" pozdravil som sa na doktora hneď ako som si sadla. ,, Slečna Lin, zo že máte všetko v norme neznamená že vás môžem pustiť, výdržte ešte dva dny a potom budete slobodná až na jednu vec" pohľad obetoval tabuľke . ,, Akú vec Josh? ". ,, Lin utrpela vážne zdravotné problémy, bude istý čas na vozíku " vrátil sa zrakom na nás. ,, PROSÍM?!, nie nebudem na žiadnom vozíku odmietam to " začala som kričať na celú izbu, v tom momente začali písať všetky stroje okolo mňa. ,, Lin ukludni sa prosím, postaram sa o teba " u pokojoval má Yoongi. Po istej chvíli sa mi začali slzi hrnuť v očiach a na to stekat po lícach. ,, Chote preč....prosim "začala som plakať. Moja stará mama bola na vozíku kvôli zlomenej nohy a taktiež aj ohabemu svalstvu . Keď babička zomrela ,v ten čas bola ešte na voziku ,ked jej robili pitvu prišlo sa na to že doktori zanedbali jej zdravotný stav. Nechcem skončiť ako ona. Yoongi mi opätoval malý bozk do vlasov a odišiel spolu s doktorom. Ja som sa v klude rozplakala a rozmýšľala.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tichý chalan
Romance... do mesta Suwon som sa prisťahovala už pred 10 rokmi kvôli maminej novej práci. Je tu krásne ale niečo mi tu chýba ...Kamaráti. Keď som sa pristahovala začala som chodiť na novú školu. Na škole je veľa zaujímavých vecí ale mňa zaujal jeden ch...