,, Dobry deň som tu na tej prehliadke , ohladom tých testov" posadila som sa ku doktorovi. Som tu asi tak štvrtý raz. ,, Slečna Lin? " pozrel sa do bloku papierov. ,, Ano to som ja " som nervozna. 'Baby you Are mine Only... ' pán doktor môžem zo zdvihnúť. ,, Nek sa páči " ukázal na kabinku do ktorej som mala ísť.
,, Yoongi teraz nemôžem " zodvihla som. ,, Kde si " mal ustarosteny výraz a som si viac než na sto percent istá. Aj jeho hlas to vravel. ,,Som u gy-Liu "musela som klamať preca len čo by som mu povedala ku tomu čo sa deje. ,, Dobre ja len s chalanmi ideme do baru tak nebudem doma ",, dobre ja už musím láska Pápa",, Pápa".
Vyšla som z kabínky a doktor ukázal na to kreslo. Ach ja ho tak nenávidím. Sadla som si ,,Urobíme iba ultrazvuk, zistíme pohlavie a tak ďalej ".
,, Tak máme tu krásny obraz pozrite sa " ukázal na ultrazvuk. ,, Pán doktor čo to je? " spytala som s malim dojatym. To malé je také zlaté. Tak zlaté si tam spí a pláva. Ani nevie kde je. ,, Je to...chlapec , blahoželám" chlapec čo ak Yoongi bude chcieť dievčatko. ,,Chcete aj fotku? " pozrel sa na mňa no hneď zrak odvrátil. ,, Ano rada by som " doktor fotku uložil a vytlačil za ten čas čo som sa obliekla. ,, Mali ste prísť skôr, slečna ste v podobe druhého mesiaca! " polké?! ,, Ospravedlnujem sa ale zistila som to iba teraz " .
Doktor mi podal papiere a dohodol mi kontrolu o mesiac.
,, Teta Liu? Môžme sa stretnúť "
,, Jasne len príd do
roboty "
,,Budem tam za pár sekúnd"Od tetynej roboty som ďaleko nemala. Pracovala v súkromnej škôlke kde som jej chodila pomáhať keď som mala čas.
Keď som vošla veľa deti má tam skoro prevalcovalo od šťastia že má vidia.
,, Teta Liu " pribehla som ku nej a objala ju. ,, Ahoj tak čo sa deje " pozrela na mňa vystrašene. ,, No je tu jedna vec ktorú by si mala vedieť " zeta nechapavo pozerala a ja som z tanky vybrala to čo som hľadala.
,, Lin ...t-to je tvoje? " zobrala si fotku do rúk a preberal si ju. ,, Ano, b-b-budeš s-s-starou mamou" bojim sa jej reakcii. Vždy som ju brala ako majú dokonca som jej bola zverená do opatery takže je to moja mama no chcela aby som ju volala teta Liu. ,, Je to chlapec alebo dievčatko? " úprava zrak na mna so slzami v očiach. Do očí sa mi nahrnuli slúži tiež,, ... ch-ch-chlapec " skončila som zrak. Nato som učitila hrejive objatie. ,, Som šťastná že tá šťastie podkalo v takejto podobe, budem dobrou starou mamou" slzi jej z tvare stiekli a mne sa ulavilo strašne som sa bála jej reakcie.
,, Lin ty budeteš mama? " deti mi majú týkať. ,, Ano Jerry, budem maminka " usmial som sa a začal sa s nimi hrať.Keď všetky deti odišli pomohla som tete s upratanim a odišli sme každá domov.
أنت تقرأ
Tichý chalan
عاطفية... do mesta Suwon som sa prisťahovala už pred 10 rokmi kvôli maminej novej práci. Je tu krásne ale niečo mi tu chýba ...Kamaráti. Keď som sa pristahovala začala som chodiť na novú školu. Na škole je veľa zaujímavých vecí ale mňa zaujal jeden ch...