Dva dny prešli ako voda. Som rada že už idem domov. Som unavená a hladna. Ano je tu nepohodlna posteľ a zla strava. Už aby prísiel Yoongi. Zbalené na som. Zobrala som mobil a s vozíkom sa presunula k oknu. ,, Ahoj teta Liu " ozvalo sa v telefóne malé šomranie. ,,Ahoj zlatko, ako ty je, počula som že tá pustaju domov " dobre celkom rýchlo som sa zobudila. ,, Áno pustaju má a už mi je lepšie len keby tu nebol ten vozik" pohľad som vozíkom ku stene. ,, Lin je to len dočasne, ani sa nenazdas a budeš stat na nohach " usmiala som a v tedy som cítila ako má niekto drží za plece. ,, Dobre teta končim, máj sa " skoncila som hovor a otočila sa (na vo ziku to trochu dlhšie trvá).
,, Yoongi! " šťastné som vykrikla. ,,Ahoj láska " musel sa zohnut aby sme sa objali . ,, Pripravená ísť domov " s pýtal sa a už stál za vozíkom. ,, Ako nikdy pred tým " zasmial sme sa a išli. Vo vzťahu bolo veľa ľudí nodvážila som sa povedať ani hlások. Keď sme prišli ku autu Yoongi mi isel pomoc no ja som ho zastavila že to zvladnem. No ťažko už vyše polhodiny tam robím somariny a Yoongi sa len zábava. ,, Úkaz po môžem ty" prišiel ku mne. Todvihol má z vozíka a trošku ho posunul aby má mohol posadiť. Zaputal má , nalozil vozik a vydali sa. V jeho dome sme boli hneď. Nemá to ďaleko od nemocnice takže bonus pre mňa.,, Už sme tu " otvoril akurát dvere spolujazca a nalozil má na vozik.,, Poďme už dnu som unavená " bola som nedočkava.,, Dobre, dobre" a už sme vchadzali dnu. Dom má prízemie a jedno poschodie. Súper aspoň nemá veľa schodov. Bola som ohromena tou izbou do ktorej má zaviedol.,, Tak páči sa, mozeš spat do večera " zasmial sa Yoongi a odišiel. Ja som sa len rozvalila po posteli. ,, Konečné doma , v mojej postielke" zavrela som oči a v tedy mi Yoongi doniesol vodu a tabletky. ,, Lin ziec to " podal mi to. Hodila som si tabletky do úst a zapila ich vodou. Yoongi sa za ten čas prezliekol a lahola si ku mne. ,, D9bru noc zlaticko " pohladkal mi tvar a dal mi menší bozk na lice.,, Dobrú noc aj tebe " pritulila som sa a v objatí sme zaspali.
ESTÁS LEYENDO
Tichý chalan
Romance... do mesta Suwon som sa prisťahovala už pred 10 rokmi kvôli maminej novej práci. Je tu krásne ale niečo mi tu chýba ...Kamaráti. Keď som sa pristahovala začala som chodiť na novú školu. Na škole je veľa zaujímavých vecí ale mňa zaujal jeden ch...