7. Vágyakozás

1.4K 35 7
                                    

*Sophie*

Az esküvő óta eltelt majdnem két hét. Amennyire féltem ettől az egésztől annyira jól éreztem magam Lucy és Peter csodálatos pár és rettentően kedvesek voltak velem, ahogy Danny családjából mindenki. A lánnyal mai napig tartom a kapcsolatot majdnem napi szinten, annyira bolond és egyszerre szerethető, hogy azt leírni nem tudom. Mai nap van vége az első negyedévnek az egyetemen, így az utolsó Zh után sétálok ki az épület ajtaján amikor egy üzenetem érkezett:

Lucy Evans: Képzeld megkaptam az esküvői képeket és van egy, amit rendkívül imádok.

Sophia Stay: Na mutasd.

Lucy Evans: képet küldött.

A képen mosolyognom kellett, Danny és én voltunk rajta, amin összenevetünk Lucy hülyeségén. Tényleg jó kép lett, nekem is tetszett.

Lucy Evans: Ez az egyik legőszintébb kép, ami készült. Jól néztek ki rajta, hála nekem természetesen.

Sophia Stay: Cuki vagy, köszi a képet, majd elküldöm Dannynek is.

Lucy Evans: Arra semmi szükség, már megkapta a képet. Egyébként ma lesz egy buli nem messze tőlünk, jön Danny, Katie, meg egy haverjuk, jöhetnél te is.

Sophia Stay: Kihagyom, de azért köszönöm a meghívást.

Lucy Evans: Jajj édesem, ez nem kérdés volt, hanem kijelentés. Este 7-kor tali. Puszi😘

Ezzel pedig lezárta a beszélgetést én pedig tudtam, hogy kár vele vitatkozni, nem véletlen ügyvéd a lány, vele szemben vitát nyerni nem nagyon lehet. 20 perc séta után megérkeztem haza, ahol Danny és Ryan ült a kanapén és valami hülye videó játékkal játszottak.

- Sziasztok.-köszöntem ahogy beléptem a nappaliban

- Szia boszi,-szólalt meg Danny először.- hallom jössz ma te is a buliba.

- Lucy mondta mi?-kérdeztem sóhajtva.

- Ki más?-nevetett fel.-jöhetsz velem, ha gondolod.

- Rendben. köszönöm.-mondtam neki.- Fent leszek a szobámba.-majd megindultam, de Danny még utánam kiáltott.-7-re legyél kész.

Pontban hét órakor az ajtómon Danny kopogott, én pedig egy perc türelmet kértem tőle, amíg a nyakláncomat felhelyezem. Mivel pontosan nem tudtam hová megyünk, így csak egy egyszerű fekete koktélruhát vettem fel, ezüst cipővel és kiegészítőkkel. Hajamat kivasaltam, ami így a derekamig ért. Sminknek pedig egy erős füstös sminket raktam fel piros rúzzsal.

Dannyvel kb 10 perc alatt odaértünk a kívánt helyre. Bent a lányok már alapoztak. Peter és Ryan pedig ültek és valamiről nagyon beszélgettek, így én a lányok felé vettem az irányt, míg a velem érkezett fiú a másik irányban a vele megegyező nemhez.

- Wow.-vett észre először Katie.- Te aztán anyukám tudod mitől döglik a légy.-mondta majd amikor odaértem megölelt.

- Már vártunk.-Lucy jött oda, majd egy italt már a kezembe is nyomott.- ez itt a welcome drink.

- Ránk.-mondta Katie

- Ránk.- mondjuk egyszerre Lucyval és már le is húztuk.

A buli nagyon jó volt, először csak a lányokkal majd később a fiúkkal is ittunk pár kört, utána pedig táncoltunk, nevettünk, jól éreztem magam a társaságukba és az italnak köszönhetően még jobban megnyíltam. Épp Dannyvel táncoltunk, amikor megszólalt:

~ℜ𝔬𝔬𝔪𝔞𝔱𝔢𝔰 𝔦𝔫 𝔩𝔬𝔳𝔢 𝔬𝔯 𝔫𝔬𝔱?~ /ℭ𝔬𝔪𝔭𝔩𝔢𝔱𝔢/Where stories live. Discover now