Megan
teraźniejszośćNastał ten czas kiedy, jak wiemy mając 18 lat staje się kobieta. W moim świecie jest to czas, kiedy muszę znaleść sobie męża i powinno być to moim priorytetem, lecz ja w głowie miałam aby pójść na studia chciałam bardzo studiować oraz podróżować.
Musiałam jednak długo błagać ojca, aby zgodził się moja próbę studiowania. Musiałam złożyć specjalnie papiery i czekać aż się dostane. Wiedziałam, że miałam bardzo dobrze napisaną maturę wiec nie powinnam mieć problemu z dostaniem się.
Całe liceum uczyłam się pilnie aby zaimponować jak rodzinie to tez sobie. Chciałam poczuć się niezależna od nikogo i dochodząc sama do sukcesu. Samymi studiami chciałam pokazać wszystkim, że potrafię sama odnieść sukces.
****
Już od jakiegoś czasu wstawałam z łóżka mocno zestresowana, ponieważ już za 2 dni dowiem się czy dostałam się na moje studia. Chciałam dostać się na studia pisarskie, aby nauczyć się oraz polepszyć mój pogląd na książki. Zapytacie w jakim sensie? Chodzi mi o to, że od zawsze bardzo uwielbiałam wymyślać różne historyjki, które już od paru lat przerzucam na papier, oraz możliwość czytania dzieł różnych ludzi aby zadecydować czy nadają się do publikacji. Było to moje ogromne marzenie.
Po kilku minutach wstałam z łóżka i udałam się schodami na dół. Na dole zastałam mamę biegającą w kuchni, bo prawdopodobnie tosty zaraz jej się przypala, oraz przy stole mojego ojca z gazetą.
Kiedy usiadłam do stołu przyjrzałam się, że piszą o jakimś przestępcy i nazywają go El diablo.
- Czy ten diablo wpłynął na twoje interesy tato- zapytałam i dostałam w głowę od swojej matko, ponieważ kobiety nie mogą ingerować w interesy.
- Nie jestem tego pewien, powtórzyła się akcja z przed 7 lat, gdzie zniknęło dwóch moich zaufanych ludzi John oraz Ari.- mówił odstawiając gazetę na stół i sięgając po filiżankę kawy.- Ale tym się nie powinnaś się interesować, wiesz o tym dobrze .- spojrzał na mnie surowym wzrokiem.
On doskonale wie, że zawsze miałam z tym problem. Ciekawiło mnie wszystko, nawet okrutne morderstwa czy inne rzeczy o których nie wiedziałam. Chciałam wiedzieć wszytsko, lecz rozumiałam, że tata chce mnie chronić.
Kolejna z zasad gdy dziewica wyjdzie za mąż, oddaje się swojemu mężowi i to on decyduje o niej. Nie jej rodzina, tylko on. Dlatego można usłyszeć czasem w wiadomościach, że jakaś kobieta umiera, bo mężczyźni mafii sa bezlitośni. Niektóre kobiety popełniają samobójstwa, ponieważ nie mogą już wytrzymać psychicznie, były plotki o starym Albercie, który gwałcił swoją żonę, a 3 lata temu znaleziono jej włoki w jeziorze.
Teraz pytanie wasze skąd ja to wiem, jak nie mogę być zamieszana w takie interesu? Otóż gabinet mojego ojca łączy się z tajnym przejściem, które odkryłam około 5 lat temu. Przez co mogę zakradać się przez przejście i słyszeć każdą rozmowę wychodząca z gabinetu.
A przejście znajduje się za regałem na książki, przez co odpowiednio przesunąć je i mogę wiedzieć co dzieje się w środku.Gdyby ojciec się o tym dowiedział, było by po mnie ...
CZYTASZ
Dark
Teen FictionMoją rodzina jest mafia, a jak wiecie to nie byle co. Obowiązują mnie konkretne zasady, których uczył mnie od dziecka mój ojciec. Zawsze wpajano mi aby przynieść rodzinie honor, muszę zrobić dobre wrażenie aby jakiś mężczyzna chciał mnie poślubić. B...