27

260 8 4
                                    

We zijn nu twee dagen in Austin, Texas.

Het voelt hier heel vrij... als Harry en ik over de straten wandelen wordt hij niet aangesproken. Harry heeft nog geen fotografen gezien dus het is heel relaxt. Ook al zijn er geen fotografen, er zijn wel nog gewoon mensen die een gsm hebben en foto's kunnen nemen. 

Dus als wij over straat wandelen is het nog altijd heel afstandelijk. Ik wandel gewoon naast hem, en je ziet dat we elkaar kennen maar meer kan je niet afleiden. Lijkt net alsof we vrienden zijn. 

Sommige noemen het ook wel zijn 'therapy walk', het lijkt er inderdaad wel op. We praten altijd, je ziet af en toe een lach maar meestal zie je ons praten tegen elkaar. Dit allemaal kan je zien op 1 filmpje van ons genomen door een Iphone camera denk ik, aangezien het filmpje niet de beste kwaliteit is. 

Sommige mensen denken dus dat ik Harry's psycholoog ben die nu mee op tour is voor dit soort noodgevallen, aangezien hij net uit een break-up komt en hij de emotionele steun nodig heeft. 

Echt heel grappige roddel, maar ik vind het oké liever dit dan de andere roddel...

Want ondertussen vermoed heel de wereld dat Harry en Olivia wel degelijk uit elkaar zijn.

Mijn naam is een paar keer gevallen, ik zou blijkbaar diegene zijn waarmee hij haar heeft bedrogen. 

'Harry Styles has fallen for his therapist and ditches Olivia Wilde.' 

Ik wist dat er zo'n roddel zou komen, maar ik heb dus opgemerkt dat sommige fans blij zijn? Sommige zijn ook gewoon enorm gemeen.

En verbazend genoeg doet het me minder pijn dan ik had gedacht.

Er is nog een ander filmpje van aan het Madison Square Garden met dat groepje meiden, dat viraal gegaan. Ik denk dat die jongen het gefilmd had, waardoor je mij en het ene meisje dus uitbundig ziet dansen op een one direction song.

Je ziet de knuffels nog en de lieve woorden dat we tegen elkaar zeggen. Als ook dat ervoor meezong met All too well van Taylor Swift, alleen was dit minder opvallend en zichtbaar aangezien ze Pauli filmden. 

En alleen hierdoor word ik de hemel geprezen als super vriendelijk en oprecht, ze stelden dat ik 'echt' was en niet fake. 

Is wel leuk om zo'n dingen te lezen. Maar toch probeer ik zo weinig mogelijk te lezen. Ook al is het positief, ik vermijd het.

Momenteel liggen Harry en ik op het dak van ons hotel. Hier is een supergroot zwembad en we liggen hier momenteel alleen.

Het is super warm hier maar ook heel vochtig. Waardoor mijn haar er weer uitziet als 1 warboel en dat van Harry ja... ziet er sexy en volumineus uit.

Ik ben verschrikkelijk jaloers op hem.

"You're getting burned." Hoor ik hem boven me zeggen. Ik open mijn ogen en zie meteen dat hij boven me staat waardoor hij nu schaduw over mij creëert.

"Am I?" Zeg ik verbaasd aangezien ik een hele dikke laag zonnecrème op mezelf heb gesmeerd.

"Mmmh, I'll put some more cream on." Hij knipoogt en ik weet nu al dat hij loog over het verbranden.

Ik haal mijn wenkbrauw op en lach eens en knik dan.

Er groeit een grote grijns op zijn gezicht als hij meteen op mijn ligbed plaats neemt en zonnecrème in zijn handen spuit.

"I'm not really sure I got burned.." zeg ik achterdochtig waardoor hij snel knikt.

"Yes you did! We can't have that!" Hij lacht eens en wrijft dan mijn armen in, daarna boven mijn bikinitop met extra aandacht voor mijn borsten en op mijn buik.

Lockdown. HSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu