"Good girl!" Hoor ik Harry enthousiast uitkramen eens ik binnen stap in ons huis.
Ik ben net terug met Liss van die head spa. Helemaal gratis op voorwaarde dat Alli genoeg post en reclame maakt. Lang geleden dat ik nog zo vaak een camera voor mijn gezicht heb gehad.
Onze eerste nacht met Lilly zit erop en is verbazend goed verlopen. We hebben een heel plan uitgestippeld om Lilly zo snel mogelijk zindelijk te krijgen.
Iedere dag en nacht zullen we om de twee uur wakker worden en haar buiten laten en aanmoedigen.
En dan zo zouden we de tijd opbouwen, tot ze een volledige nacht doorslaapt en zindelijk is.
Ik kan me herinneren dat mama en ik dat ook zo deden bij Tommy en na een dag wist hij al, als hij moest plassen, dat hij aan de deur moest staan.
Vannacht hebben Harry en ik iedere twee uur samen opgestaan gewoon om wat te testen of dit een goed idee was voor Lilly.
Veel geslapen hebben we niet. Maar het was super grappig als we haar om de twee uur uit haar bench haalde en dan beide haar stonden aan te moedigen in de tuin om te plassen.
We hebben afgesproken dat ik vannacht diegene zou zijn die opstaat en dan volgende nacht hij, zodat ik goed uitgeslapen aan mijn werkweek kan beginnen.
Maar nu door zo'n 3 uurtjes weg te zijn ben ik wel super benieuwd hoe het met Lilly is.
Ik wandel traag naar de keuken waar ik meteen door het grote schuifraam kan kijken naar Harry die nu enthousiast over de kleine puppy aait.
Alsof hij mijn ogen op zich voelt kijkt hij naar binnen. "She peed on command!" Roept hij blij waarop ik meteen lach.
Ik wandel dichter naar de deur en schuif deze meer open waardoor Lilly opkijkt en enthousiast naar me toe wilt lopen. Maar Harry is snel om haar op te nemen zodat ze niet zou struikelen over de trapjes.
Hevig beweegt ze heen en weer in zijn armen tot ze bij mij staan en ik haar kan aaien.
"Hey liefie, there's my good girl." Zing ik zachtjes waarop Harry grinnikt.
"She slept a lot today. But she ate her whole bowl at lunch! So she ate two times today, at this pace she'll gain her missing pounds in no time." Kondigt hij blij aan.
Ik kijk naar haar puppy buikje dat nu beetje gezwollen staat en glimlach meteen.
"That's great." Harry dropt Lilly in mijn armen terwijl hij dan binnenstapt.
Ik knuffel haar meteen als ze enthousiast heen en weer snuffelt en likt.
"Hey baby." Begroet hij me dan als hij ook naar voor leunt en me kust. "How was that headspa thing?"
"Sooo relaxing. It's like when a hairdresser washes and massages your hair, but for like an hour." Vertel ik meteen enthousiast waarop hij dan knikt.
"Feel like I missed a ton now... how was she?" "After you left we played a bit but she fell asleep... in my arms. Honey.. it's so cute when she does that. And I had to wake her just now to go peepee outside."
Ik lach meteen met het bevel dat we gekozen hebben voor Lilly, misschien heel kinderlijk maar we wisten niets anders.
"Mum and Gemma want to come visit tomorrow.. to meet her." Ik laat Lilly op de grond en kijk toe hoe ze trippelt naar haar bakje water op de grond.
"Yeah that's alright." "Should we take a walk later? Feel like she's exhausted so maybe.. not?" Bedenkt Harry zich als ik naar hem toe wandel en mijn armen rond hem sla.
JE LEEST
Lockdown. HS
Fanfiction"I'll see you." Ik kijk met een kleine glimlach naar hem. "Yeah sure. Little chance we'll see each other again, but okay." Harry lacht zacht en haalt zijn schouders op. "You'll never know." ---- De 24-jarige psychologe en seksuologe, Joyce De Graaf...