53

247 8 1
                                    

"I'm coming with." Beslist hij plots en ik kijk meteen om.

Ik sta net klaar om te vertrekken naar de luchthaven en hij beslist toch dat hij meegaat?

"H, baby. Chill. Your friends are here, enjoy some time with them.. i need to work so we won't be able to do much home. That's why you chose to stay remember." Mijn woorden houden hem tegen om zich om te draaien en zijn koffer te maken.

"You're right but I don't want to miss you.." zeurt hij meteen en ik lach even.

"You can come home anytime you want."

Hij knikt meteen en zucht dan.

"Guess you have to go huh? I can still come with you to the airport?" "You crazy you would be gone for more than two hours." Zeg ik meteen en hij haalt zijn schouders op maar ik schud mijn hoofd.

"We're not doing that." Ik trek hem dichter aan z'n trui naar me toe en sla mijn armen rond hem.

"Be careful and I love you." Mompelt hij in mijn nek waar hij meerdere kusjes drukt.

"I love you and you be careful, and enjoy your bro vacation." Giechel ik als ik het in Jeff's accent zeg en hij ook meteen lacht.

"We will." Zijn hoofd komt snel uit mijn nek en ik voel meteen zijn handen op mijn wangen, waarna hij zijn lippen lang op de mijne drukt.

"Gosh? Seriously? I'm sure her ride to the airport got away already." Zeurt Tom achter ons en ik lach tegen Harry's lippen waarna ik me terug trek.

"Let's hope not. Bye Tommy." Ik zwaai speels over Harry's schouder en zie meteen zijn glimlach naar me toe.

"I'm gonna go. Else you'll keep me here." "Shit... you got me."

"That was your plan all along huh?" Vraag ik meteen en hij lacht schuldig.

Ik schud met een lach mijn hoofd en druk nog een korte kus op zijn lippen.

"You'll be fine. Bye, baby. Call me."

Hij knikt meteen en wandelt nog mee met mij naar buiten tot ik in de auto zit weer terug richting Engeland.
——
3 dagen later

Vandaag was de eerste dag dat ik weer therapie gaf. Ik had maar 3 sessies maar het is ook even wennen om terug aan het werk te zijn.

De voorbije dagen heb ik m'n kleding gewassen en vooral onderzoek gedaan rond bepaalde problemen waarmee m'n cliënten mee struggelen.

Het voelt hier best eenzaam zo alleen in dit groot huis. Ik was het wel gewend maar om hier nu terug te zijn is wel raar.

Harry heeft duidelijk een leuke tijd met zijn vrienden waar ik super blij om ben want hij verdient het.

Ik ben ook gisteren langs mijn praktijk gegaan, momenteel focussen ze op de boven verdieping. Wat dus wilt zeggen dat mijn ruimte en bureau eerst gaan klaar zijn en ik het binnenkort mag inrichten.

De gelijkvloers ligt nu stil omdat iedereen boven werkt maar nadat mijn ruimtes klaar zijn kunnen ze beneden verder werken.

Ik zie eindelijk vooruitgang waardoor ik beetje stress voel zakken.

Het komt uiteindelijk wel goed.

"Joyce? You in here?" Hoor ik Natalie's stem buiten de werkkamer.

"Yeah, come in." Mompel ik snel als ik van mijn water drink en verder type aan mijn verslag.

"Harry warned me you would do this all day, have you eaten yet?" Hoor ik haar moederlijke stem en ik kijk meteen op.

"What did he say? And yes I ate. Of course, I did. I'm just busy working right now after my day of sessions. I was gonna come down in a minute." Sus ik haar meteen en ze glimlacht.

Lockdown. HSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu