43

173 6 6
                                    

Door enkel al die stem voel ik mijn hart in mijn schoenen zakken en tegelijk in m'n keel aan 10000x per seconde kloppen.

Nee dat kan toch niet?

"Ik had echt niet verwacht dat dit zo'n gezellig park zou zijn." hoor ik diezelfde stem zeggen nu achter mij en ik voel hoe mijn lichaam abrupt stopt.

Nee.

Nee.

Dit kan niet.

"Joy? Baby? You okay?" vraagt Harry snel als hij door heeft dat ik gestopt ben en hij nu de paniek in mijn ogen ziet.

Ik hoor dezelfde stem nog praten en voel hoe mijn lichaam alles doet om me niet te doen omdraaien en te kijken naar die persoon.

Maar ik wil het zeker weten.

Ik draai me traag om en deze keer voelt het alsof alles even stil staat.

What the fuck doet hij hier?

___

"Joyce? What's going on?" vraagt Harry duidelijk in paniek als hij ziet hoe stijf mijn lichaam nu is en ik helemaal in shock ben.

What the fuck doet hij hier? In fucking Londen.

Hoe durft hij hier te komen? Met een andere vrouw?!

Hoe durft hij in Engeland 1 voet te zetten?! Wie denkt hij wel dat hij is?

Ik voel Harry's hand op mijn schouder als hij me probeert 'terug te halen' uit mijn shock.

"Tim." komt er heel stil uit mijn mond alsof ik uit shock handel.

Mijn ogen die op Tim branden zorgen ervoor dat hij omkijkt en recht naar ons kijkt.

Ik merk meteen hoe hij schrikt en zijn ogen groot worden.

Contactverbod my ass.

Waar is die straal van 20 kilometer nu? Nu heeft hij zijn voorwaarden geschonden... Hij kan terug naar de gevangenis?

Wil ik dat wel? Misschien was dit een ongeluk...

Tim staat meteen recht en wilt duidelijk praten en het uitleggen maar ik schud snel mijn hoofd en stap meteen achteruit.

Alsof mijn lichaam is geprogrammeerd om angstig te worden als hij nu 1 stap naar mij neemt.

Ik voel Harry meteen voor me stappen alsof hij als schild wilt spelen voor mij.

"What the fuck are you doing here!" sist Harry en ik weet gewoon door het geluid dat nu uit zijn mond komt dat hij woedend is.

Hij heeft duidelijk door wie er hier voor ons staat.

"I- I'm on-" "You do know you're in serious trouble? You're going back to prison. You ignored the legal terms, you know she lives here. Why the hell would you come to England? Are you stalking her again." raast Harry door terwijl ik nu me iets veiliger voel, al denk ik wel dat ik me beter zou voelen als we nu meteen naar huis gaan.

Ik leg mijn hand om zijn arm en trek zachtjes aan zijn mouw.

"Joyce, sorry. Het was echt mijn bedoeling niet. Ik zweer het, we zijn gewoon een weekendje weg. Alsjeblieft... ik wou echt niet dat dit zou gebeuren. Sorry." zegt Tim rustig als hij zijn handen ver van zijn lichaam houdt in een houding alsof hij Harry wilt rustig houden.

Waarom heb ik het gevoel dat Tim dit meent?

Ik kijk achter Tim en zie dan ook de vrouw met rood haar achter hem. Ze kijkt ons angstig aan, waarschijnlijk omdat ze door heeft dat Tim nu terug naar de gevangenis kan.

Lockdown. HSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu