2- mutluluğun kedere aşık olduğu gün

124 17 7
                                    

Adin sabah uyanır ve ahter'le sevgili olduğuna inanmamak için sebep arar içinde öyle bir mutluluk vardı...
Birden ahter'den mesaj geldi ve
mesajda: müsaitsen bu gün her zamanki çay bahçesinde buluşalım. Adin büyük bir mutlulukla teklifi kabul eder ve neşeli bir şekilde hazırlanmaya başlar...
Adin öyle hazırlanır ki peri masalındaki kızlar yanında sönük kalır, adin aslında çok güzel bir kızdır fakat o bunun farkında değildir...
Adin ahter'e 'sevgilim ben çıktım' der ve ahter den mesaj gecikmez bekliyorum der. Buluşurlar ve ikisi de birer çay söylerler ahter uzun uzun adin'e baktıktan sonra ben yapamıyorum ilişki adamı değilim, fakat üzülmeni de istemiyorum ama seninle de olmak istemiyorum adin der. Ve ifadesiz bir suratla adin 'ın cevabını bekler
Adin bu sözlerin karşısında kahrolur ve ahter yine adin'e karşı kör ve bencil davranır adin bu sözlerin karşısında kahrolur ve şu sözler dökülü verir dudaklarından seni öyle çok sevdim ki sözlerle anlatamam hasta olduğun geceler uykumun kaçtığını bilmezsin, yada kavga edip eve geç geldiğinde, içtiğinde seni hep bir bebekmişsin gibi davranmak istedim asla incinmesi istemedim, ve ahter sana asla yanlış birşey yapmadım bunu bize yapma ben seni gerçekten çok seviyorum bunları duyan ahter buz kesilmiş yüzü ve ses tonuyla sevme. Diyerek masandan kalkıp mekandan uzaklaştı...
Adin orada gözyaşlarını tutamadı ve ahter'in hemen arkasından o da mekandan uzaklaştı.
Eve ağlayarak yürüyordu ki o sırada arkadaşı melek aradı adin telefonu açtı fakat sesi çıkmaz haldeydi...
Melek hemen birşey olduğunu fark etti ve; adin iyi misin lütfen ses ver!
Bunun ardından adin in cevap vermesi çok da uzun sürmedi, iyi değilim ahter'le ayrıldık çok kötü hissediyorum der ve hıçkıra hıçkıra Hunharca ağlamaya başlar... Melek lütfen bana gel seni bekliyorum der ve adin meleğe doğru yola koyulur...

Aynı Yıldızların Altında       A.AHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin