8- Melekler Dururken

47 14 6
                                    

Aslında hepimiz masumuz tıpkı şu an karşımda duran melekler kadar masum ve saydamız bir bakın etrafınıza gerçekten de değerli misiniz? eğer bunun cevabı evet ise sizi kutlarım yanlış yoldasınız ya da gerçekten bir ermiş olabilirsiniz... Cevabınız hayır ise sizi de şöyle davet edeyim mutsuzlar krallığın dasınız ve burada hepiniz birer köle siniz efendim ve ben hepinizin eline birer kum saati veriyorum kaçınız bu kum saatini önemser? ve kaçınız bu saati bir kenara atar? Evet tam da diyeceğim gibi hepimiz masumuz bayanlar hepimiz masumuz baylar zaman , zamandır bizi kötü eden sonrasında gerçek benliğe doğru kovalamalar hep gider ta ki toprak olana dek. Zaman her şeyi siler baylar ve bayanlar buna itirazı olan varsa şimdi bu kitabı okumayı bırakabilir. Ve kalanlarla devam edelim, zaman her şeyi siler efendiler dün ağlarken bu gün güleriz bu gün yastayken yarın kutlama yaparız ya da dün söz veririz bu gün ise o sözü unutuveririz.İnsanoğlu ne garip değil mi? bir kum saatinden bile alınacak neler varmış meğer. Müsaadenizle baylar ve bayanlar ikinci sorumun cevabını alayım gerçekten de birileri ya da birisi size gerçekten siz olduğunuz için değer veriyor mu? eğer buna cevabınız evet ise buraya kadar süperdiniz fakat kapı orada lütfen çıkın. Ve hayır diyenler sizler hayatın mutsuz fakat gerçekleri gören birer filozofsunuz belkide değilsiniz, kim bilir? Dönüp bir bakın kendinize ne görüyorsunuz? ... Ne gördüğünüzü size anlatayım dünyası başına çökmüş artık kendisinden ümidini kesmiş birer sokak köpeği evet belki de kendinizi şarabın bardağı olmaya bile layık görmüyorsunuz ne yazık oysa sizler bir zaman hep bana değer verenler var, beni sevenler var diyenlerden değil misiniz? Şimdi ise karanlık bir gecede güneşi arıyorsunuz...

Aynı Yıldızların Altında       A.AHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin