4- Neler getirir yarınlar?

86 15 2
                                    

UNUTMANIN ACISINI BİR SÜRE ÇEKMEYENLER UNUTAMAMANIN ACISINI BİR ÖMÜR ÇEKERLER

Hayatta herşey gelebilir başımıza bazen bir titan saldırısı bazen zeus'un ihanetini hepimiz yaşarız fakat asıl mesele bunların karşısında dimdik durabilmektir. tüm olay, adin günlerce hatta haftalarca evinden çıkmaz, kendisini toplamak için girdiği ,evinden daha dağılmış ikinci haftasına açar gözlerini. Ve bir aynanın karşısına geçerek kendisiyle konuşmaya başlar...

"kimim ben? neden bu hale geldim? gerçekten değdi mi adin bir erkek için iki haftada beş kilo vermene gözlerinin morarmasına gerçekten değdi mi tanrım, ben bunları hak edecek ne yaptım lütfen bu iğrenç durumdan kurtar,canımı al yalvarırım daha fazla böyle kalmak istemiyorum,ben ahter için hayatımı , hayallerimi bıraktım tanrım lütfen beni bağışla,lütfen beni bu acımasız durumdan kurtar yalvarırım sana..."

evde kendisinden başka dinleyeni yoktu zavallı adinin ve salona geçip yere oturarak belini o buz tutmuş duvara yaslayarak düşünmeye başladı,çünkü o da anladı artık bir hayat kurması gerektiğini ve bir hayali olduğunu hatırladı ve yine kendi kendine konuşmaya başladı.

"bu kadar üzülmek yeter adin annen görse ne der sana artık güçlü bir kadın olma vakti artık üzülmek yok "der ve gözlerinden belkide son kez iki,üç damla yaş akar ve hızlıca ayağa kalkarak mutfağa girer ve kahvaltı hazırlamaya koyulur her şey tamamdı ancak yumurta yapmayı unutmuştu,önce masadaki radyoya uzanarak radyoyu açar ve müzik eşliğinde yumurtasını yapmaya koyulur...

AŞK ESKİ BİR YALAN

ADEM VE HAVVADAN KALAN

AŞK ESKİ BİR YALAN

HAYATIMA DOLAN

BİR SES BİR BAKIŞ BAZEN O KALBİME ATAN

BİR ÇİÇEK HATIRLANAN YILLARIN ARDINDAN...

"VE ERKEK YARATILDI BÜTÜN KADINLAR ONA KANDI HEP GURURUNUN ARDINDAN BAKTI YİNE DE GÖNÜLLERDE YAŞADI, GÖÇEN KUŞLARI KISKANDI,DİYAR DİYAR DOLAŞTI YİNE DE UNUTULMADI ..."

AŞK ESKİ BİR YALAN

ADEM VE HAVVADAN KALAN

AŞK ESKİ BİR YALAN

HAYATIMA DOLAN

adinin zarif sesi öyle güzel çıkıyordu ki sesini duyan hemen aşık oluverirdi sonunda sucuklu yumurtasını da tamamlayıp kahvaltısını yapar, ve hazırlanmak için odasına doğru sakin ve huzurlu bir şekilde yürür sanki hiç ağlamamış iki haftadır kendisine acı çekdirmemiş gibi...

Odasına girer ve kahverengi ince askılı elbisesini giyer ardından, krem rengi ceketini giyerek aynanın karşısındaki koltuğa oturarak, simsiyah saçlarını taramaya başlar ve mutfaktan gelen şarkı eşliğinde saçını örer,ve o ay tenli yüzüne kırmızı bir ruj, ve pembe bir allıkla külkedisinden farksız olmuştu adin...

aklında sahildeki çay bahçesine gidip kitap okumak vardı olacaklardan habersiz ,çok geçmeden adin'in telefonu çalar adin normalde yabancı numaraları açmaktan hep ürkerdi fakat bu numarayı tüm özgüvenini toplayarak açtı " alo buyurun " ve karşıdaki kişi çok ünlü bir yapım şirketinin müdür yardımcısı mert'ti "merhabalar adin hanım ile mi görüşüyorum"dedi adin "evet buyurun benim "dedi fakat kalbi küt küt atmaya başlamıştı bile " merhabalar adin hanım ben dünya yapım ın müdür yardımcısı mert şirketimizin başvuru formunu doldurmuş ve bir cv bırakmışsınız isterseniz bu gün tanışalım, yapacağınız işi anlatmak isterim" dedi adin tabi efendim buluşalım"der ve mert onu şirkete davet eder...

Adin büyük bir mutlulukla çantasına belgelerini ve çalıştığı yerlerin fotokobileriyle, bir not defteri ve kalemle tam kapıdan çıkacaktı ki mutluluktan parfüm sıkmadığını hatırladı ve döndü odasına o bahar kokusunu anımsatan parfümünü sıkarak evden çıktı ve hemen arabaya binerek şirkete doğru yola koyuldu...

Aynı Yıldızların Altında       A.AHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin