KIZIL TON
- 1 -
“Hepimizde biraz cadılık vardır.” Practical Magic
Bir rüya kapımı çalmıştı ne zaman bilmiyorum belki bezmi elestte belki daha ruh iken var oluşumun başlangıcıyla başlamış son zerrem kalana kadar benimle olacak ben var oldukça yaşatacağım bir rüya...
Öyle bir rüya ki yıllar sonra yoluma çıkıp beni yolumdan edecek, başkalaştıracak büsbütün şaşırtacak.
O zamanlar henüz 16 yaşlarında deli dolu bir genç kızım .
Umut kırıntılarım savrulmuş, arayışım son bulmuştu.
Kendime yabancılaştığım garip bir yıl yaşıyordum. Ah bir çıkış yolu bir kaçış yolu yok mu diye denemediğim yapmadığım şey kalmamış uğradığım kapılar ardı ardına yüzüme kapanmıştı.Hani tenimde bedenime ağır gelir olmuştu.
Her zamanki saç rengimi beğenmez o çok sevdiğim çikolatanın tadı bile acılaşmıştı.Yine böyle bir güne ablamın sesiyle uyanıyordum. o cıvıl cıvıl sesi keskin yoğun kokusu odaya adımını attığı ilk anda kaplıyor etrafı...
Git desem gider miydi? yok gitmezdi. O Selinaydı okulun en gözde en sosyal kızı cadı lakabıyla anılırdı son zamanlarda ve o bir şeyi çok isterse muhakkak olurdu .
Şimdi de beni Salem'e veronayı ziyarete götürüyordu. Verona ablamın okuldan arkadaşı on sekizinci yaş gününe büyük bir nezaket gösterek bizi de davet etmişti. Sağolsun! ama bizim dünyanın bir ucunda olduğumuz gerçeğini unutmuştu sanırım .
Ben henüz kendi yaşadığımız yerden çıkamışken böyle uzak bir yere gitmeyi nasıl kabul ettim bilmiyorum.
Üstelik bunu ailem nasıl kabul etti onu da bilmiyorum. Tek bildiğim şey bu Selinaydı ve o bütün delilikler hakkıymış gibi davranmakta ustaydı üstelik bu konuda son zamanlarda oldukça destekçiside vardı.Dedim ya o Selinaydı.
Ben mi ?
Ben yalnızca onun kız kardeşiyim adımı bile anmalarına gerek yok.
"şşş Selinanın kız kardeşi "
"Hop Selinanın kız kardeşi " diye anılıyorum üst sınıflardan. Ve bu oldukça sinir bozucu.
Şaka gibi ama bazen bende kendime sen kimsin diyorum .Sahi ben kimdim ?
"Sen kimsin ZAHRA ?"
Yazmayalı uzun zaman oldu . Kalmazsa buralarda okuyan olursa devamı gelecek .
Şimdilik buralara emanet bu hikaye 🍀
Hoşça kalın🌺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CADI MAHKEMESİ (Ayın Dört Tonu)
FantasíaBir cadı olduğunuz sizden gizlendiyse ve bunu bir giyotinin ağzındayken öğrendiyseniz hayat inanılmaz derecede karmaşıklaşıyordu.. Hayatta kalmak mümkün müydü? Peki ya gerçeğin peşinden gitmek ? Osmanlı topraklarına uzanacak bir cadılık serüveninin...