VİKAN

81 29 0
                                    


- 2 -

"Çifter çifter sıkıntı ve kaza! Ateş yanar, kaynar kazan!" William Shakespeare


Vee işte Salem'deydiler.

O göz alıcı ihtişamıyla karşılarında duruyordu eski Yaşlı şehir.
Koca koca taş yapıt binalarıyla mistik bir havasının olduğunu düşündü zahra.

Dönüp selinaya baktığında onun çokta etkilemediğini gördü onun kadar büyülenmemişti.

Yoksa daha önce gelmiş miydi?
Bunu daha sonra sorulacaklar listesine ekleyip yolu izlemeye devam etti.

Veronalara doğru ilerledikçe dikkatini çeken başka şeylerde olmuştu.
Tek tip giyinen insanlar yanmış bir kaç ağaç bunlardan yalnızca biriydi .

Ama hiçbir şey şu koca kütüphane binası kadar ilginç değildi.
Sanki bir kalkana bürünmüş gibi bahçesinde hiç kimse yoktu . Üstelik yanından cıvıl cıvıl bir şehir geçiyordu.

Buna rağmen yalnızlığa öyle terkedilmişti ki kuşlar bile sanki o kalkanı aşıpta geçemeyeceklermiş gibi yanından dolanıp öyle geçip gidiyorlardı .

Biraz fazla abarttığını düşünerek daha ne kadar yolun olduğunu sormak icin ablasına yöneldi.

Neyseki buna gerek kalmamıştı.

Selina elini karşıdaki binalardan birine uzattı. Gülümsemesini gamzeleriyle taçlandırarak "ve işte orası geldik " dedi.

"Ah hoşgeldiniz !"

Diyerek Yaşlı bir adam büyük bir coşkuyla zahranın ellerine uzandı .

"Vikanlar malikanesi hoşgeldiniz küçük hanım "

Dedi Kibar olduğunu belirtmek adına reveransta bulunuyordu.

Sonradan öğrendiğine göre bu tatlı adam Veronanın babasıymış.

İlk girişte böyle karşılanmak mutlu etmişti onu
Demek ki bu gezinti öyle çokta sıkıcı geçmeyecekti.

Vikan ne demekti peki ?

diye düşündü Zahra ama hiçbir zaman meraklı biri olmadığı için bunu sormayacaktı.
O daha sorulmaya değer bir şeylerin olduğunu bilirdi . Bu önemsiz bir detaydı o halde sormaya gerek yoktu.
Fakat bilmesede bu küçük detay onun bütün gizem perdelerini aralayacak Tek ipucuydu.

Çünkü Oda bir vikandı her ne kadar bunu inkar edecek olsada bir süre sonra ailesinin tek varisi olarak bu koca ve gizemli sırrı taşıyacak, ailesinin son taşıyıcısı olacaktı ...

Çünkü Oda bir vikandı her ne kadar bunu inkar edecek olsada  bir süre sonra  ailesinin tek varisi olarak bu koca ve gizemli sırrı taşıyacak, ailesinin son taşıyıcısı olacaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


VERONA

CADI MAHKEMESİ (Ayın Dört Tonu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin