Návštěva

5 1 0
                                    

Bylo zvláštní, že po té ráně od táty byla ta facka jako štípnutí do tváře. Máma se na mě dívala naštvaným pohledem, ale později mě obejmula.

Ellie: Ethane, tohle, tohle prostě nemůžeš. Odejít z domu na tři týdny a nedát nám ani vědět co to s tebou je. Prostě ne.

Ethan: Omlouvám se, ale bál jsem o ní. Musel jsem odejít na těch pár měsíců.

Máma se odtáhla a dívala se na mě.

Ellie: Měl by si jít za Emily.

Ethan: EMILY! JE TADY?

Ellie: Je v pokoji. Měl by si...

Vyběhl jsem do pokoje a otevřel jsem dveře. Viděl jsem jí jak sedí na posteli a kontroluje si žíly. Jenom z dálky jsem viděl, že se klepe. Ve chvíli co jsem vešel do pokoje, tak to zaznamenala dost rychle, protože celá sebou škubla a dívala se na mě.

Ethan: Jenom klid, jsem to já.

Emily se postavila a skočila mi do náručí. Obejmul jsem jí a potom jsem si s ní sednul na postel. Celá se klepala.

Emily: Já.....já nevím co se stalo.

Ethan: No ovládla si krev takže...

Emily: Ale já to nechtěla! Já jsem ti přísahala, že to neudělám.

Ethan: Vždyť si utekla a chtěla si najít energii, ale potom jsi udělala rituál umění krve.

Emily na mě koukala jako kdybych byl blázen.

Emily: NE! Nic si nepamatuju.

Chvíli jsem na ní koukal a potom mi to došlo. Byla tady jedna spekulace, ale nevěděl jsem jestli je pravá a jestli ji budu moct dokázat. Došel jsem ke krbu a vzal jsem popel do ruky, vešel jsem do pokoje a hodil ho na zem. Popel pokryl celou podlahu. 

Emily: Co to děláš?

Ethan: Něco zkusím.

Položil jsem ruku s energií na zem a prach během sekundy celý zmizel. Chvíli jsem čekal a najednou jsem uviděl, jak se něco začíná tvarovat na zem. Byla to podrážka boty. Vzal jsem svou botu a snažil jsem se jí dát do tvaru té která byla na zemi, ale byla moc malá. Bota Emily byla taky moc malá a zkusil jsem tam dát tátovo botu, ale ta taky nepasovala. Okamžitě jsem vstal, nasadil jsem si botu a běžel jsem za tátou k Jamesovi domů. Když jsem doběhl, viděl jsem, jak je James venku a vypadá nervózně.

Ethan: Čau, co tady děláš?

James: Čekám než tvůj táta vyléčí Toma, nechci se na to dívat.

Ethan: Jamesi já musím dovnitř.

James: Nepůjdeš tam.

Ethan: Promiň, ale já musím!

Vyrazil jsem dveře a viděl jsem, jak táta lečí Toma. Tom měl všude řezné rány. Táta se rychle otočil.

Nick: Co děláš Ethane!

Ethan: Tati vím kdo unesl Ellie!

V tu chvíli co jsem to dořekl mě chytl James do kravaty. Snažil jsem se vytrhnout, ale měl moc velký stisk. Táta rychle vstal.

Nick: Jamesi, no tak!

James mě pustil. Táta se na mě podíval.

Nick: Ještě jednou a v klidu, co tady děláš a jak to myslíš větou vím kdo unesl Ellie?

Ethan: Nevím kdo to udělal, ale vím že Emily někdo unesl.

Nick: Počkej vždyť odešla sama ne?

Masters 2 Poslední stínKde žijí příběhy. Začni objevovat