Známe osoby

12 0 0
                                    

Kate: Už je ti lépe?

Ethan: Jo a co ty? Jsi v pořádku?

Kate: Jo já jsem v pořádku.

Projela si vlasy a já si všiml, že má jizvu na tváři.

Ethan: Moment co to máš na tváři?

Kate: To mi udělal ten deathshadow, ale jsem v pořádku.

Položil jsem jí ruku na tu jizvu. Jen jsem cítil, jak mou rukou prochází energie a léčí její ránu. Po chvilce jsem dal ruku pryč a po jizvě nebylo ani stopy.

Ethan: Tak takhle to bude určitě lepší.

Kate se podívala do zrcadla a úplně se rozzářila radostí.

Kate: Děkuji moc. Jo a abych nezapomněla, tak tady jsem ti něco přinesla.

Vytáhla talíř a na něm bylo několik koláčů. Talíř jsem si od ní vzal a zkusil jsem jednu. Hned jak jsem se zakousl, tak jsem věděl, že je to ten nejlepší koláč, který jsem kdy měl.

Ethan: To je skvělé! Děkuji mnohokrát.

Kate: Vůbec nemáš za co a nebudu už otravovat a asi půjdu.

Ethan: Počkej.

Chytl jsem jí za ruku. Kate se začervenala a podívala se mi přímo do očí.

Ethan: Nechoď. Buď tu ještě chvíli.

Kate si zase zpátky sedla. Několik hodin jsme si povídali o tom co jí baví, nebo co dělají její rodiče. Dozvěděl jsem se, že její rodiče jsou farmáři a takhle péct koláče jí naučila její babička. Také jsem zjistil, že má moc ráda přírodu a baví jí se starat o koně. Poté jsem vyprávěl já o svých tréninzích a o mé sestře a mém otci. Mohli bychom takhle spolu mluvit celý den bez přestávky, ale v tu chvíli došla sestřička.

Sestřička: Tak to by stačilo, Ethan si musí odpočinout. Buďte prosím tak hodná a jděte domů, už je dost pozdě.

Kate: Ale jistě to není problém. Tak ahoj Ethene.

Ethan: Ahoj Kate.

Když byla Kate ve dveřích naposledy se na mě podívala a poté odešla. Sestřička mi přinesla večeři a vodu. Jen se otočila a podívala se na mě.

Sestřička: Vaše přítelkyně?

Ethan: Můžu být upřímný?

Sestřička: Samozřejmě.

Ethan: Kéž by.

Sestřička se zasmála a poté opustila pokoj. Ani jsem tu večeři nejedl jen jsem koukal do stropu a přemýšlel nad jediným člověkem. Byla to Kate. Tak dívka kterou jsem zachránil jako nějaký princ na bílém koni mi vlezla do hlavy. Poté jsem usnul. Nevím co se stalo, ale byl jsem jakoby ve snu. Viděl jsem svého otce jak stojí před pěti lidmi. Všude bylo bílo a já je viděl jakoby před sebou.

Nick: Brande, ještě jednou, jak to bylo?

Brand: Bylo to tak, že až tvůj syn dostane schopnosti přijde něco co bude zkáza pro nás všechny.

Nick: Vždyť to nedává smysl. A co já? co Emily?

Connor: Na všechno si musíš prostě počkat Nicku, já si teda myslel, že zachováš chladnou hlavu.

Nick: Jako Conore promiň, ale tohle je šílený.

Otec: Co chceš teda dělat?

Nick: Nic, Brand vidí do budoucnosti, takže se to pravděpodobně stane, ale možná bych začal zase víc trénovat a připravit na to svoje děti.

Masters 2 Poslední stínKde žijí příběhy. Začni objevovat