Yeni okul

46.8K 1.4K 203
                                    

İyi okumalar diliyorum.
GECE
Sabah her zamanki gibi Pamira'nın sesiyle uyandım. Sabahın bu erken saatinde nasıl böyle enerjik olabiliyor anlamış değilim. Yatağımdan kalktım ve banyoya doğru ilerledim. Soğuk suyla yüzümü yıkadım. Okula sivil gidiyorduk. Siyah kot pantolonumu ve siyah gömleğimi giydikten sonra üzerime siyah ceketimi aldım. Saçlarımı tarayıp açık bıraktım. Zaten saç bağlamayı hiç sevmiyordum, başımı ağrıtıyordu. Çantanın içine bir defter attım ve mutfağa doğru ilerledim. Mutfağa gittiğimde kızların hazırlanmış olduklarını fark ettim. Kahvaltı yaptıklarını görünce yanlarına yaklaştım. Çantamı yere fırlattım ve Ada'nın hazırlamış olduğu kahvaltıyı yemeye başladım. Kahvaltıyı Ada'nın hazırladığını görmesem de bilebiliyordum. Çünkü aramızda sadece Ada güzel yemek yapabiliyordu. Fakat tatlı yapma konusunda fazla becerikli değildi. Bense çok güzel çikolatalı tatlılar yapabiliyordum. Çikolataları çok seviyordum. Çikolatalı tatlılar yapmak ise hobilerimden birisi.
Evde dört arkadaş yaşıyorduk. Diğer öğrenci evlerinden farklı olarak bizim evimiz fazla kirli değil. Yankı bizim grubun en titizi ve evin temizliğinden sorumlu kişi. Pamira ise evin neşesi. Ev işlerinde de arada sırada Yankı ve Ada'ya yardım ediyor. 3 yıldır arkadaştık ama sanki çok uzun zamandır arkadaşmışız gibi birbirimize bağlıydık. Aramızda gizli saklı diye bir şey yoktu. Hep iyi anlaşırdık. Kahvaltıyı bitirince Ada ve Pamira hızlıca bulaşıkları yıkamaya başladılar. Yankı'yla beraber kızları bekliyorduk. Kızlar bulaşığı bitirip yanımıza geldiklerinde montlarımızı ve ayakkabılarımızı giyindik. Çantalarımızı sırtımıza taktık ve evden çıktık. 15-20 dakika yürümeyle okula vardık.
"Kızlar ilk dönem bitmiş bulunmakta artık 15 gün boyunca rahatız." dedi Pamira her zamanki neşesiyle. Kızlar Pamira'nın bu cümlesine gülümserken ben sadece kafamla onayladım. Ben bu gruptaki en sessiz ve en soğuk olandım. Aynı ismim gibi.. Ben Gece. Bugün karnelerimizi alacaktık ve böylelikle 11. sınıfın ilk dönemi bitmiş olacaktı. Pamira'nın da dediği gibi 15 gün boyunca rahat olacaktık. Sınıfımıza çıkıp yerlerimize oturduk. Kızlar kantine ineceklerini söylediler. Ben ise sınıfta oturmayı tercih ettim. Başımı sıraya koydum. Biraz dinlenmekten hiç zarar gelmezdi. Öksürük sesi duymamla kafamı kaldırdım. Sınıftaki kızlardan biri yanıma gelmişti. Kızla göz teması kurmamaya özen gösterdim.
"Ne var?" dedim. Kız sıranın üzerine bir kağıt koyduktan sonra uzaklaştı. Kafamı kaldırmadan kızın sıranın üstüne koyduğu kağıdı aldım. Kağıdı elimde çevirdim. İki kez katlanmıştı. Kağıdı açtım. İçinde yazanlar beni çok sinirlendirmişti. Hızlıca yerimden kalktım ve arka bahçeye doğru ilerlemeye başladım.

PAMİRA
Kızlarla beraber kantine inmiştik. Gece sınıfta kalmayı tercih etmişti. Bir masaya oturduk ve yarıyıl tatilinde neler yapabileceğimizi konuştuk. Mesela hiç çalışmamak gibi.. Zilin çalmasına az kalmıştı. Sınıfa çıkmaya karar verdik. Bizim sınıfın bulunduğu kata çıkmıştık. Yapmış olduğum yarıyıl planını anlatıyordum. Kızlar bu planımı çok komik bulmuşlardı ki durmadan alay edip gülüyorlardı. Öyle ki sınıftan hızla çıkan Gece'yi bile görmemişlerdi. Gece mi?? Gece böyle hızlı bir şekilde nereye gidiyor olabilirdi ki?? Arkasından seslendim ama beni duymadı. Ona yetişmek için hızlı bir şekilde yürümeye başladım. Benim Gece'ye seslenişimi duyan kızlar kendilerine geldiler ve onlar da benim gibi hızlı yürümeye başladılar. Gece'yi takip ettik. Arka bahçeye doğru gidiyordu. Arka bahçede cırtlaklar diye adlandırdığımız sürtük grubu vardı. Ceyda, Seda, Esra ve Sema. Ceyda grubun başı. Kısacası baş sürtük. Okulda yatmadığı kimse kalmadı. Seda, Esra ve Sema da onun yandaşları. Ceyda kadar olmasalarda onların da birçok kişiyle yattıklarını biliyoruz. Birkaç kez konuşmalarına denk gelmiştim. Kimle yattıklarını ve ne yaptıklarını konuşuyorlardı. Çok iğrençti. Onlar okulun popüler kızlarıydılar. En azından biz gelene kadar öyleydiler. Diğer kızlardan farklı olduğumuz için dikkat çekiyorduk. Bu da cırtlaklar sürüsünü sinir ediyordu. Bu yüzden sürekli bizimle uğraşıyorlardı. Gece aramızdaki en sessiz olan kişiydi. Kolay kolay sinirlenen biri değildi. Ama sinirlendiğinde kendini kaybediyordu. Bunu daha önce sadece bir kere görmüştüm. Dediğim gibi Gece çok çabuk sinirlenmez. Bu cırtlaklar sürüsü Gece'yi nasıl sinirlendirmişlerdi?
Gece göz göze gelmeyi hiç sevmezdi. Bu yüzden her zaman yere bakardı.
Yine her zaman ki gibi yere bakıyordu. Konuşmaya başlayınca hepimiz sustuk ve onun niçin sinirlendiğini anlamaya çalıştık.
"Ölümünün benim elimden olmasını mı istiyorsun?" dedi Ceyda'ya doğru.
Ceyda iğrenç bir şekilde kahkaha attı.
Hepimiz bu kahkaha karşısında yüzümüzü buruşturduk.
"Sessiz kızımızın dili de varmış... "
Gece daha hızlı nefes alıp vermeye başladı. Sakinleşmeye çalışıyordu. Ceyda ise üzerine gitmeye devam etti.
"Annen ve baban nerede sessiz kız..?"
İşte şimdi anlaşılıyordu Gece'nin niçin sinirlendiği. Gece aile konusunda çok hassastı. Babasıyla ilgili sorunları vardı. Tam olarak ne olduğunu bilmiyorduk. Bu konu hakkında hiç kimseyle konuşmazdı. Gece yumruklarını sıkıyordu. Yavaşça Ceyda'ya yaklaştı. Gece Ceyda'nın saçından tuttu ve onun kafasını sertçe duvara vurdu. Seda, Esra ve Sema harekete geçtiğinde biz de harekete geçtik. Devamında ise yumruklarımızı ve tekmelerimizi konuşturduk.

Belalı Kızlar Çetesi (BKÇ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin