Bilmeyenler İçin~
Y/N - İsmin
H/C - Saç Rengin
E/C - Göz Rengin
S/C - Ten Rengin
F/C - Favori Rengin
-----------------------------------------------------------
YAZAR NOTU -
İLK PARAGRAFLARDA İNTİHAR İÇERİĞİ VARDIR EĞER BU SENİ RAHATSIZ EDECEKSE LÜTFEN OKUMA!
-----------------------------------------------------------BİRİNCİ YIL
Leora Malfoy'un nasıl öldüğünü kimse anlamadı. Bazıları talihsiz bir kazadan kaynaklandığını, bazıları bunun ejderha çiçeği olduğunu, bazıları ise öldürüldüğünü söyledi. Çaresizlik içinde intihar ettiğini kimse tahmin edemezdi. Umutsuzluk ve kocasını kaybetme duygusuyla işkence görmüş, umursadığı herkes tarafından terk edilmişti - kendi hayatı için umutsuz bir girişimde bulundu.İlk seferinde evdeydin. Annen senin uyuduğunu sandı ama sen onun yere düşüşünü duyunca uyandın. Bileklerini kesti, seni gördüğü an hıçkırmaya başladı ve sen mutfağın diğer tarafında durup onun bayılmasını izledin. Ve o sırada sadece dört yaşında olmana rağmen başardın ve o yaşadı.
İkinci kez, nihayet kendi canını almayı başardığı zaman, sadece bir yıl sonraydı. Annenin kardeşi Lucius, o gün oğlu Draco ile Malfoy Malikanesi'nde yatılı kalman için seni de yanına aldı. Aynı gece Leora yaptı. Nasıl olduğunu kimse bilmese de, öldürme laneti doğrudan kendisine geri tepti.
Lucius sana bunun asla açıklanmadığını söyledi. Çoğunu hatırlamadın, ilk denemesini bekledin ve o bunun hakkında konuşmak istemedi.
O günden beri dayın, teyzen ve Draco ile yaşıyorsun. Lucius sana kız kardeşine hayran olduğunu ve onun ölümüyle yıkıldığını söyledi, ondan geriye kalan tek parçası sendin. İkisi de seni evlat edindi ve aslında onların kızı olmadığını bilmene rağmen onlara 'anne' ve 'baba' dedin.
İkisi de Voldemort'un yenilgisinden sonra birkaç yıl saklandıklarından, evde ikinci bir çocuk sahibi olduklarını kimse bilmiyordu ya da sorgulamamıştı. Ve mümkün olduğunca mirasından bahsetmeyeceğine söz verdin.
Draco'yu seven ama her zaman bir kızının özlemini çeken Narcissa, kesinlikle sana hayrandı. Sen ve Draco genellikle oldukça iyi anlaşırdınız ve o evde bir kız kardeşi olmasını severmiş gibi görünüyordu, tabii siz büyüyünceye, ayrılıncaya kadar.
Ne yazık ki, hayatta hiçbir şey senin için iyi gitmedi. Büyünün senin yaşındaki çoğu çocuktan daha asi olduğunu fark etmeye başladığında sekiz yaşındaydın. Üzerinde çok az kontrole sahip olduğunuz güçlü bir sihir yapmak için bir asaya bile ihtiyacınız yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
His Sister - Harry Potter x Reader
FanfictionY/N Malfoy, Draco'nun üvey kız kardeşidir ve sıradan bir cadı değildir - sorunlu bir geçmişi ve kontrol edemediği güçleriyle en büyük korkularıyla yüzleşmek için Hogwarts'a gidecektir. Gryffindor olmak yetmiyorsa, Harry Potter'a aşık olmak yeterli m...