not: arkadaşlar hayalet okuyucu olmayınız yorum yapanları veya oy verenleri yemiyore
not bu kadardı iyi okumalar ifenimm ฅ^•ﻌ•^ฅ
°-°-°-°-°-°-°-°-°-°-°-°-°-°-°-°-°-°-°-°-°-°-°-°-°-°-
Cadılar Bayramı çok çabuk geldi. Harry Quidditch takımında gittikçe daha iyiye gidiyordu ve sen çok etkilenmiştin.Cadılar Bayramı gününde, Profesör Flitwick'in sınıfında havaya yükselme büyüsünü çalışıyordunuz. Sen Neville ile eşleştin ve Hermione Ron ile eşleşti, diğer tarafında ise Harry ile Seamus Finnigan vardı. Her şey yolunda gidiyor gibiydi, Neville büyüyü yapamadığı için kendine kızıyordu ve sen onu neşelendirmek için elinden geleni yaptın.
Hermione ve Ron tartışmakla meşgulken, Seamus tüyünü kaldırmayı başardı ama tüy masanın sadece birkaç santimetre yukarısında asılı kalarak patladı, Harry yangını cübbesiyle söndürmek zorunda kaldı. Her zamanki gibi bu büyüde ilk ustalaşan kişi Hermione oldu, tüy sınıfta nazikçe uçuştu, daha sonra sizi motive etti ve böylece çok geçmeden kendi tüyünüzün öğrencilerin kafalarının üzerinden süzülmesini izlediniz.
O dersten sonra Neville'e veda ettin ve Harry ve Ron'la çekip gittin.
Harry sana nasıl gittiğini sordu ve sen "Neville denedi ama tüyünü hiç hareket ettiremedi, sanırım o-" diye yanıtladın.
Ama kızgın bir Ron sözünüzü kesti "Ona neredeyse hiç kimsenin katlanamamasına şaşmamalı, o bir kabus, dürüst olmak gerekirse."
"Kim?" Şaşkınlıkla sordun, ancak cevabını hemen öğrendin. Hermione bilerek senin ve Harry'nin arasını açtı ve hızla uzaklaştı.
Ron'a dik dik baktığında durumu anlıyordun.
"Sanırım seni duydu." dedi Harry.
Sıkıntıyla içini çektin "Ron, neden onu kendi haline bırakmıyorsun?"
"Bizi asla yalnız bırakmayan o." dedi.
Gözlerini devirip hızla onların önüne geçtin.
"Y/N, nereye gidiyorsun?" diye sordu Harry.
"Onu bulmaya gidiyorum, muhtemelen çok üzgündür." Bunu söyledikten hemen sonra köşeyi döndün ve onların görüş alanından uzaklaştın.
Her yerde Hermione'yi bulmaya çalıştın ama ortadan kaybolmuş gibiydi. Yurtta onu aramak için çok zaman harcadığın için bir sonraki derse geç girdin. Ron'u görmezden gelerek Harry'nin yanına oturdun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
His Sister - Harry Potter x Reader
FanfictionY/N Malfoy, Draco'nun üvey kız kardeşidir ve sıradan bir cadı değildir - sorunlu bir geçmişi ve kontrol edemediği güçleriyle en büyük korkularıyla yüzleşmek için Hogwarts'a gidecektir. Gryffindor olmak yetmiyorsa, Harry Potter'a aşık olmak yeterli m...