Gecenin bir yarısı Hermione tarafından sarsılarak uyandırıldın. Pembe pijamalarını giymişti ve elinde bir fener tutuyordu.
"Hermione?" diğer yurt arkadaşlarını uyandırmamaya çalışmak için fısıldadın.
"Y/N, muhtemelen deneyeceklerini biliyorsun, değil mi?"
"Ne?" Uykulu gözlerini ovuşturarak oturdun.
"Ron ve Harry," diye yanıtladı, "Muhtemelen kardeşinle savaşmaya çalışacaklar."
"Ah," diye yanıtladınız, "Evet, bence kesinlikle beni dinlemeliydiler..."
"Bize puan kaybettirecekler! Hadi, onları durdurmaya çalışmalıyız." sözünü bitirdi, sen cevap veremeden kapıya doğru yürüdü ve yurttan çıktı.
İçini çekerek üstündeki örtüyü fırlattın. En azından şimdi onun neden Ravenclaw değil de Gryffindor olduğunu anladın, kız cesaretliydi.
F/C pijamalarını düzelttin ve asanı ceplerinden birine sakladın. Önce Parvati, Lavender ve Fay'i kontrol ettin, ardından kapıyı arkandan yavaşça kapatarak dışarı çıktın.
Ortak salona indiğinizde zaten tartışan sesler duymuşsunuzdur.
Harry'nin "Hadi!" dediğini duydun. ve onların portreden ayrıldıklarını ve ardından açıkça sinirlenmiş bir Hermione'nin geldiğini gördü. Hızlı bir şekilde takip etmeye ve kendi yorgun ayaklarınıza takılmamaya çalıştınız.
Portreye baktın.
"Siz Gryffindor'u umursamıyor musunuz? Sadece kendinizi mi umursuyorsunuz? Slytherin'in bölüm kupasını kazanmasını istemiyorum ve Biçim Değiştirme hakkında bilgi sahibi olduğum için Profesör McGonagall'dan aldığım tüm puanları kaybettireceksiniz." dedi Hermione, Harry ve Ron'un ayak izlerini takip ederek.
"Git başımızıdan." dedi Ron ve o ve Harry Hermione'den uzaklaştılar. Onlara doğru yürüdün ama sadece Hermione fark etti.
"Y/N, onları ikna etmeme yardım et." Hermione senden yardım bekledi.
Sen yaklaşırken Harry ve Ron sana doğru döndüler.
Ron inledi "Lütfen buradan gideceğini söyle, bizi durdurmaya çalışma."
"Y/N," dedi Harry durarak, "Malfoy'un bizi kandırmaya çalıştığından ne kadar eminsin? 100 üzerinden."
Düşündün ve sonra sakince cevapladın. "Yüzde 99 gibi."
"Pekala," diye yanıtladı Ron, Harry'ye dönerek, "Ciddi olduğuna dair en az yüzde 1 ihtimal varsa, kabul etmeliyiz, korktuğumuzu herkese söyleme riskini alamayız."
Harry bir an "Pekala" diye düşündü, sana doğru baktı "Üzgünüm Y/N, buna mecburuz."
Hermione homurdandı, "Tamam," Portreye doğru döndü "ama seni uyardık, yarın trenle eve giderken ne dediğimi hatırla, sen çok-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
His Sister - Harry Potter x Reader
ФанфикY/N Malfoy, Draco'nun üvey kız kardeşidir ve sıradan bir cadı değildir - sorunlu bir geçmişi ve kontrol edemediği güçleriyle en büyük korkularıyla yüzleşmek için Hogwarts'a gidecektir. Gryffindor olmak yetmiyorsa, Harry Potter'a aşık olmak yeterli m...