Noel'in üzerinden epey bir zaman geçmişti ve Profesör Flitwick hâlâ sihriniz için herhangi bir sonuç bulmakta zorlanıyordu. Her cuma dersinde onu ziyarete davet edildiniz ama bu çoğunlukla sizin farklı büyüler yapmanızdan ve Flitwick'in farklı stres seviyeleri altında sonuçları not almasından oluşuyordu.Ayrıca boş zamanınızda ofisine gelmeniz ve farklı bir yöntem denemeniz veya sahip olduğu bir tür hipotezi test etmeniz için sizi rastgele durdururdu. Dürüst olmak gerekirse sizi strese sokuyordu ve sürprizler gelmeye devam ediyor.
Harry, bir gece ortak salona senin çok kızdığın Draco'nun yaptığı bir lanetle gelen Neville'den bir sihirbaz kartı aldı. Kart, Harry'nin Nicholas Flamel adını nereden bildiğini fark etmesini sağladı, "Albus Dumbledore" kartındaydı. Hermione hemen bir kitap getirdi ve köpeğin neyi koruyor olabileceğini anladı.
"Felsefe Taşı!" dedi heyecanla.
Felsefe Taşı, herhangi bir rüyayı gerçekleştirebilecek bir taş - sizi sonsuza kadar yaşatabilir veya altın yaratabilir. Bu kadar sıkı güvenlikte tutmak mantıklıydı.
Bir akşam Flitwick sizinle 'Alohomora' büyüsünü tekrar deniyordu ve kitabını "Tamam Y/N, sanırım bugünlük bu kadar" diyerek kapattı.
"Profesör?" çekingen bir şekilde "Benim sorunumun ne olduğu hakkında bir fikriniz var mı?" dedin.
Flitwick kaşlarını çattı "Ah, sende bir sorun yok! Sadece biraz eşsizsin, bu sefer iyi bir iz buldum, halledeceğiz, merak etme."
Güçlü sihrinin paramparça etmeyi başardığı yerde duran kilide baktın.
"Belki kalıp orayı temizlemeliyim?" diye bir öneride bulundun.
Flitwick tekrar sana baktı "Çok naziksin ama diğeriyle maça gitmek istemez misin, bu akşam Gryffindor oynuyor."
Gözlerin büyüdü "Ah, tamamen unutmuşum! Teşekkürler Profesör, gitmem gerekiyor."
Sen sınıftan çıkarken Flitwick güldü. Quidditch sahasına doğru olabildiğince hızlı gittin.
Bir bütün olarak Harry ve Gryffindor için çok gergindin. Bunu Gryffindor'un kaptanı Oliver Wood'dan duyan Harry'ye göre, hakem Snape olacaktı ve görünüşe göre hakemin kendisi olması konusunda çok kararlıydı. Çoğu kişi onun Gryffindor'un şansını düşürmeye çalıştığını düşündü ama siz onun aslında Harry'ye zarar vermeye çalıştığını biliyordunuz.
Aşağı koştun ve çoktan oturmakta olan Hermione ve Ron'un yanındaki tribünlere girdin.
"Y/N, neredeydin?" Ron'a sordu.
Harry ve Ron'un ikisinin de biraz şüphelenmeye başladığını biliyordun. Tılsımlar konusunda iyiydin, hatta Flitwick'in sana verdiği onca eğitimden sonra çok iyiydin. Özel ders bahanesinin çok uzun sürmeyeceğini biliyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
His Sister - Harry Potter x Reader
FanficY/N Malfoy, Draco'nun üvey kız kardeşidir ve sıradan bir cadı değildir - sorunlu bir geçmişi ve kontrol edemediği güçleriyle en büyük korkularıyla yüzleşmek için Hogwarts'a gidecektir. Gryffindor olmak yetmiyorsa, Harry Potter'a aşık olmak yeterli m...