Ertesi gün, kum saatlerinin önünden geçen öğrenciler, doğru gördüklerinden emin olmak için tekrar kontrol etmek zorunda kaldılar. Gryffindor bir gecede aniden yüz yetmiş puan kaybetti. İlk başta kimse nedenini anlamadı ama hikaye bir şekilde sızdı, muhtemelen Draco yüzünden.Bütün ev Harry'i dışlar gibiydi. O en tanınmışıydı ve nefretin çoğunu alıyor gibiydi. Gryffindor'un tamamı ona çok kızmıştı ve Hufflepuff'lar ve Ravenclaw'lar bile kızgın görünüyordu - onlar da Slytherin'in kaybetmesini dört gözle bekliyorlardı ve Gryffindor onların en büyük rakibiydi.
Hermione ve Neville'in de durumu kötüydü ama Harry'ye kıyasla daha az fark edilirlerdi.
En az kötü olan ise, adınız tanındı, ancak çoğu insan bir arkadaşını savunmayı geceleri gizlice dışarı çıkmaktan çok daha fazlasıyla ilişkilendirebilir. Kahretsin, Malfoy olduğun için hâlâ kötü biri olduğunu düşünenler bile etkilenmişti. Ayrıca arkadaşlarınızı ispiyonlamadığınız için yirmi puan, geceleri aptalca gizlice dışarı çıktığınız için elli puan kadar önemli değildi. Çok çabuk affedildin ve insanlar bir hafta içinde seninle tekrar konuşmaya başladı.
Sınavdan bir hafta önce ortak salonda oturuyordunuz. Harry size Quirrell'ın bozulduğunu doğruladı ve büyük olasılıkla Snape'e taş üzerindeki korumasından bahsetmişti, şimdi Snape'in başarılı olmak için Fluffy'i nasıl aşacağını bilmesi yeterliydi.
"Belki Snape, Hagrid'e sormadan onu nasıl atlatacağını öğrenmiştir," dedi Ron, çevrenizde bulunan ve hepinizin okuduğu kitaplara baktı "peki ne yapacağız, Harry?"
"Dumbledore'a git. Bunu çok uzun zaman önce yapmalıydık. Kendimiz bir şey denersek kesinlikle atılırız." Hermione itiraz etti
"Ama kanıtımız yok!" dedi Harry, "Quirrell bizi desteklemekten çok korkuyor. Snape'in tek söyleyeceği şey, trolün Cadılar Bayramı'nda içeri nasıl girdiğini bilmediğini ve üçüncü katın yakınında olmadığını söylemesi. Sizce kime inanacaklar, ona mı yoksa bize mi? Ondan nefret ettiğimiz tam olarak bir sır değil, Dumbledore onu kovdurmak için uydurduğumuzu düşünecek.Filch hayatı buna bağlı olsaydı bize yardım etmezdi ve okuldan atılan öğrenci sayısı arttıkça, daha iyi düşünecek."
"Doğru," diye ekledin. "Ve bizim Fluffy ya da taş hakkında bir bilgimiz yok."
"Biraz kurcalarsak-" Ron'u Denedi
Harry "Hayır, yeterince araştırma yaptık."
Harry için üzüldün, puan kaybetmenin onu ne kadar etkilediğini biliyordun. Artık herhangi bir kuralı çiğnemekten neredeyse korkuyordu. Her şey çok sönüktü.
Ertesi sabah Harry ve Hermione ceza mektuplarını aldılar. Bu gece 11'de cezalarını başlayacaktı. Harry'nin omzunun üzerinden mektubu okudun.
"Ben de ceza almalıydım, belki yine de giderim, izin vermezlerse pelerinini alırım-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
His Sister - Harry Potter x Reader
FanficY/N Malfoy, Draco'nun üvey kız kardeşidir ve sıradan bir cadı değildir - sorunlu bir geçmişi ve kontrol edemediği güçleriyle en büyük korkularıyla yüzleşmek için Hogwarts'a gidecektir. Gryffindor olmak yetmiyorsa, Harry Potter'a aşık olmak yeterli m...