Draco ve Harry arasındaki nefret büyüyünce biraz endişelendin ama kırılma noktası muhtemelen Madam Hooch ile ilk uçuş dersindi, O kartal gibi sarı gözleri olan oldukça katı bir kadındı.Sen dahil herkes uçma konusunda çok gergindi. Harry kendini aptal yerine koymak konusunda endişeliydi ki bunu yapmayacağına dair garanti verdin. Hermione, bir kitaptan uçma becerileri öğrenemediği için sinirliydi. Hayatı boyunca hiç süpürgeye binmeyen Neville, yaralanacağından korkmuştu.
Öte yandan sihrin yüzünden uçmaktan endişe ediyordun. Sadece Ron bu konuda bir şekilde sakin görünüyordu.
Hepinizin kahvaltı ettiği, dersten önceki sabah, Neville büyükannesinden bir hediye aldı.
"Bu bir Hatırlatıcı!" Cam küreyi heyecanla tutarak "Tutan kişi bir şey unutunca duman kırmızıya dönüşüyor." diye haykırdı.
Topun aniden kızarmasını izlediniz. Neville zaten bir şeyleri unutmuş gibiydi, Neville sürekli bir şeyler kaybedip unuttuğu için bu sizi şaşırtmadı.
Kahvaltıdan sonra hepiniz hızla derslerinize gittiniz. İlk öne Bitki Bilim ile Biçim Değiştirme dersine girdiniz. Ama saat üç buçukta hepiniz heyecanla ilk Uçma dersinize yöneldiniz.
Madam Hooch, yasak ormanın yanındaki arazinin karşısındaki düzleştirilmiş çimenliğin ortasında duruyordu. Süpürgeleri sıra sıra yere serilmişti, öğrenciler için olmalı diye düşündünüz. Slytherinler zaten oradaydı.
Hooch sınıfı sabırsızlıkla selamladı "Eh, hepiniz ne bekliyorsunuz? Herkes bir süpürgenin yanında dursun. Hadi, acele edin."
Hepsi öne çıkıp süpürgelerinin yanında durdu.
"Sağ elinizi süpürgenizin üzerine uzatın," dedi Madam "ve 'Yukarı!' deyin"
'Garip.' ayağınızın altındaki cisme bakarken oldukça eski olduğunu ve bir kısmının yerinde olmadığını düşündünüz, elinizi uzattınız.
"Şimdi." dedi Hooch ve bir grup "YUKARI!" çığlıklar duyulabilirdi
Harry'nin Süpürgesi hiç sorun çıkarmadan eline atladı ama herkesin işi o kadar kolay olmadı, Hermione'nin süpürgesi sadece yerde yuvarlandı ve zavallı Neville'ın süpürgesi ise hiç kıpırdamadı, Draco ikinci denemesini yaptı. Nefes aldın ve "Yukarı" dedin, süpürgen öyle bir güçle hemen yanına geldi ki seni geriye doğru savurdu. Süpürge hâlâ elindeydi.
Harry'nin kıkırdadığını duydunuz, olayı fark eden tek kişi o gibi görünüyordu.
"Hey, iyi misin?" Düşmenin gerçek sebebinden habersiz dostane bir şekilde sordu, ayağa kalkman için elini uzattı.
Tereddüt ettiniz, mümkünse genellikle başkalarıyla fiziksel temastan kaçındınız. Onlara yanlışlıkla zarar vermek istemezdin. Ama daha iyiye gittiğini biliyordun ve artık korkmuyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
His Sister - Harry Potter x Reader
FanfictionY/N Malfoy, Draco'nun üvey kız kardeşidir ve sıradan bir cadı değildir - sorunlu bir geçmişi ve kontrol edemediği güçleriyle en büyük korkularıyla yüzleşmek için Hogwarts'a gidecektir. Gryffindor olmak yetmiyorsa, Harry Potter'a aşık olmak yeterli m...