Cumartesi sabahı erken kalktınız. Sen, Hermione, Ron ve Harry'nin diğer arkadaşlarınız ona bir sürpriz yaptınız. Çarşaflarının birinden büyük bir pankart yaptılar. Üzerinde 'Potter' yazıyordu ve Hermione renk değiştirmesi için onu büyüledi. Üzerinde Dean Thomas tarafından çizilen büyük bir aslan da vardı.
Hepiniz bunu Harry'ye gösterdiniz ve o bundan çok hoşlanmışa benziyordu, arkadaşlarının onun tarafında olduğunu görünce kendine daha çok güveniyordu.
Maç zamanı geldiğinde hepiniz aşağı indiniz. Harry ve Ron'un ikiz abileri Fred ve George soyunma odalarına giderken siz, Ron ve Hermione tribünlerde yerlerinizi almaya gittiler. Halihazırda 'Potter' tezahüratına başlamış olan Neville, Dean ve Seamus'a katıldınız.
Takımların gelip Madam Hooch'tan bir konuşma almasını hepiniz heyecanla izlediniz. Kaptanlar el sıkıştı ve sonra havadaydılar.
Hoparlörlerden Lee Jordan'ın sesi geldi, Weasley ikizlerinin arkadaşıydı ve Profesör McGonagall tarafından yakından değerlendirilen oyunu yorumluyordu.
"Ve Quaffle, Gryffindor'dan Angelina Johnson tarafından hemen alındı, o kız ne kadar mükemmel bir Kovalayıcı ve oldukça da çekici-"
"JORDAN!"
"Üzgünüm, Profesör," diye devam etmeden önce özür diledi "Ve o gerçekten de muhteşem oynuyor, Alicia Spinnet'e düzgün bir geçiş, Oliver Wood'un iyi bir keşfi, geçen yıl sadece bir yedekti. Johnson'a geri döndü ve - hayır, Slytherin'ler Quaffle, Slytherin Kaptanı Marcus Flint, Quaffle'ı aldı ve hızla ilerliyor. Flint yukarıda bir kartal gibi uçuyor,Gryffindor Kaptanı Wood'un mükemmel bir hareketiyle durduruldu ve Gryffindor'lar Quaffle'ı aldı, işte Kovalayıcı Katie Bell Gryffindor orada, Flint'in etrafında güzel bir atlayış, yukarıya uçtu ve, AH! Canını yakmış olmalı, bir Bludger kafasının arkasına çarptı. Quaffle, Slytherinler tarafından alındı, Adrian Pucey hızla kale direklerine doğru gidiyor, ama ikinci bir Bludger tarafından engellendi, Fred veya George Weasley tarafından yollandı, hangisi olduğunu anlayamıyorum.Her neyse, Gryffindor Beater'ın iyi oyunu ve Johnson, Quaffle'ı yeniden ele geçirdi, önünde açık bir alan var ve gidiyor, gidiyor, o gerçekten çok yaklaştı, hızla gelen bir Bludger'dan kaçıyor, hadi, şimdi, Angelina. Kaleci Bletchley uzanıyor ve kaçırıyor."
"SAYI GRYFFINDORUN!" Sonunda, Angelina Slytherin çemberlerine bir gol atarken bağırdı.
Slytherin'ler diğer taraftan çok kasvetli görünürken, sen de kalabalıkla birlikte tezahürat yaptın ve bağırdın.
Hagrid aniden yanında belirdi. Hepiniz onu selamladınız ve yanınıza oturması için teklifte bulundunuz.
"Bin kulübeden beni izliyor." Hagrid, büyük bir dürbünü boynuna vurarak, "Ama bu kalabalığın içinde olmakla aynı şey değil. Snitch'ten henüz bir iz yok, ha?" dedi.
"Hayır." Ron yanıtladı.
"Harry orada sıkılmış olmalı." Gökyüzünde uçan Harry'ye bakarken söyledin. Midenin yeniden garipleştiğini hissedince kızardın. Harry'nin kesinlikle bir profesyonel gibi uçma becerileri vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
His Sister - Harry Potter x Reader
FanfictionY/N Malfoy, Draco'nun üvey kız kardeşidir ve sıradan bir cadı değildir - sorunlu bir geçmişi ve kontrol edemediği güçleriyle en büyük korkularıyla yüzleşmek için Hogwarts'a gidecektir. Gryffindor olmak yetmiyorsa, Harry Potter'a aşık olmak yeterli m...