Hogwarts'taki ilk haftanız oldukça olaylı geçti. İlk sabah erkenden uyandın ve kahvaltıya gittin. O gün evden gelen mektuptan çok korktunuz ama aslında beklediğinizden daha iyi çıktı.
Ayrıca, güçlerinizi durdurabilecek tek canlı yaratık gibi görünen Cricket'in yanınızda olmaması konusunda da gergindiniz.
Sen ve Draco'nun baykuşu masaya kondu ve size bir paket ve bir mektup bıraktı, daha sonra başka bir paket ve mektupla Draco'ya gitti. Titreyen ellerle mektubunu açtın.
Sevgili Y/N,
Umarım sıralamanda meydana gelen korkunç hataya rağmen okuldan zevk alıyorsundur. Baban zaten davada. Buna rağmen hala Draco ve seninle gurur duyuyoruz. İkinize de evden ikramlar gönderdim, size sık sık göndermeye çalışacağım, umarım edindiğiniz arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz. İkinizi de özlüyoruz.
Sevgiler,Annen.
Memnuniyetle içini çektin, yazan annendi baban değil ki bu bir anlık rahatlama oldu ama kısa sürede rahatsız edici bir duyguya dönüştü. Narcissa'nın güven veren sözlerine rağmen Lucius'un muhtemelen mutlu olmadığını biliyordun.
Seni rahatsız ediyor ama en azından bir hafta boyunca endişelenmemeye çalıştın. Ron ve Harry, tam zamanında geldikleri cuma hariç, neredeyse her gün kahvaltıya geç gelirlerdi.
"Gözlerim bana oyun mu oynuyor yoksa siz ikiniz gerçekten kahvaltıya tam zamanında geldiniz?" sabah Harry'nin yanında otururken sordun.
"Aslında bugün kaybolmadık." dedi Ron gururla.
"Tebrikler." Tabağına biraz yumurta koyarken onlara takıldın.
Size tüm derslerini ve derslerini anlatmak için neredeyse zıplayarak cevap verdiler, Harry ile tarihin oldukça sıkıcı olduğu konusunda hemfikirdiniz, Profesör Binns adında bir hayalet Profesör tarafından verilen tek dersti, sesi tarihteki en sıkıcı seslerden biriydi ve sadece Hermione derslerine odaklanabilirdi, diğer öğrenciler ilk yirmi dakika içinde dikkatlerini kaybeder veya uykuya dalarlardı.
Ayrıca Biçim Değiştirmenin zor olduğu ve Bitkibilim'in biraz karmaşık göründüğü konusunda hemfikirdiniz, Harry teknik olarak mugglelar tarafından büyütülmesine rağmen gerçekten çok geride olmadığı için rahatlamış görünüyordu.
"Sırada ne var?" Harry kahvaltısını bitirirken sordu.
Ron zaman çizelgesini çıkardı "Ah hayır, Slytherin ile İksir dersimiz var, Profesör Snape bina başkanı olduğu için onları kayırıyor." diyerek iç çekti.
"Keşke McGongall da bizi kayırsaydı." İçini çekti Harry, Profesör McGonagall, Gryffindor'un başkanıydı ve bu da onu herkese bir ton ödev vermekten alıkoymuyordu.
Görkemli bir kar baykuşu aşağı indi ve Harry'e bir mektup düşürdü.
"Hagrid bu gece beni çaya davet etti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
His Sister - Harry Potter x Reader
FanficY/N Malfoy, Draco'nun üvey kız kardeşidir ve sıradan bir cadı değildir - sorunlu bir geçmişi ve kontrol edemediği güçleriyle en büyük korkularıyla yüzleşmek için Hogwarts'a gidecektir. Gryffindor olmak yetmiyorsa, Harry Potter'a aşık olmak yeterli m...