chapter 21

1.4K 341 225
                                    

"අං...කල්?

ටේහියුන් කම්මුල අතින් අල්ලගෙන මිස්ටර් ජියොන් දිහාට හැරුනා.ඒත් නම්ජූන් ටේහියුන් ගෙ අතින් ඇදලා ටේහියුන් ව තමන්ගෙ පිටිපස්සට කරගෙන ජියොන් ඉස්සරහින් හිටගත්තා.

" එක්ස්කියුස්- මී මිස්ටර් ජියොන්,පොඩ්ඩක් සන්සුන් වෙන්න,අපි දෙන්නම දන්නවා ජන්කුක් එයාගෙ අම්මත් එක්ක ගියෙ කැමැත්තෙන් කියලා ඒකට ටේහියුන් ට කරන්න දෙයක් නෑ..."

මිස්ටර් ජියොන් ටිකක් වෙලා නම්ජූන් දිහා බලන් හිටියා .එයා ඉන්නෙ ගොඩක් කේන්තියෙන්,නෑ ජියොන්ට හිතාගන්න බෑ මොකද්ද කරන්න ඕනි කියල...එයාට හිතන්න ඕනි...ඔව් එයා හිතලා විසදුමක් හොයාගන්න ඕනි..එයාට බෑ එයාගෙ කුකී නැතුව ඉන්න...

"අ...ං..ක..ල්..?

නම්ජූන් ආයෙම කතාකරද්දි මිස්ටර් ජියොන් සන්සුන් විදිහට නම්ජූන් දිහා බැලුවා..

"කරුනාකරලා මගෙ ගෙදරින් එලියට බහින්න මිස්ටර් ,ඔයාලට පාඩුවක් උනානම් කම්පැනි එක දැනුවත් කරන්න මං සල්ලි දෙන්නම්,

"ඒත් අංකල්...

ටේහියුන් එයගෙ කිස් කන කම්මුලත් අල්ලන් ජියොන් ඉස්සරහට යන්න හැදුවත් නම්ජූන් ආයෙම ටේහියුන් ගෙ අතින් අල්ලගත්ත.පිටමිනිස්සු ටේහියුන් ට ගහනකන් නම්ජූන් ඉවසන් ඉන්නෙ නෑ..

"මිස්ටර් කිම්ටේහියුන් කරුනාකරලා මෙහෙන් යනවලා මගෙ පවුල් ප්‍රශ්න මං බලාගන්නම්...ගෙට් ලොස්ට් !!!!!!

ජියොන්ගෙ කෑගහලා වැනි වැනි වගෙ කාමරෙන් එලියට යද්දි ටේහියුන් ජියොන් දිහයි නම්ජූන් දිහයි මාරුවෙන් මාරුවට බැලුවා.

"හියුන්ග්...ජන්කුක් ට ප්‍රශ්නයක් නැතිවෙයි නෙද?අපි එයා ගෑන බලන්න ඕනි නැද්ද?

"ටේ...මේක එයාලගෙ පවුලෙ ප්‍රශ්නයක්,අපි දැන් යමු,මං සේජින් සර්ට කතා කරන්නම්..ගිහින් අනිත් අයට කියන්න..

"ඒත් හියුන්ග්?

ටේහියුන් ආයෙමත් නම්ජූන් ට කතාකරත් නම්ජූන් ටේහියුන් ට රැව්වට පසෙ ටේහියුන් කටපියාගත්තා..

"ඇයි මට දැනෙන්නෙ වෙන්න ඕනි නැති දෙයක් වෙනව කියලා.."

___________________________

 Buttercup |taekook Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang