"ටේ කවුද ඔයාට ඒ අකමැති කියල තියෙන්නේ"
හොබී ඇහුවෙ ටේහියුන් ට ෆෝන් එක දීල ජන්කුක් ගෙ වීඩියො එක පෙන්නන ගමන්.
"ඔහ් ඒ කොල්ලා ප්රසිද්ධියේ ම ෆක් ටේහියුන් කියනවා...ඒත් එයා අපිට පිස්සු වැටිලා ඉන්න ෆෑන් කෙනෙක් ....
"මොකක් හරි හේතුවකට එයාට ටේව පේන්න බෑ...
"ඒ කොල්ලට මොලෙ අවුලක් ..පිස්සෙක්ද කොහෙද ...වෙලාවට මට අකමැති බැරිවෙලාවත් පිස්සුව වැඩිවෙලා උස්සන් එහෙම ගියොත් ....
ටේහියුන් කියද්දි අනිත් අය මොහොතකට නිශ්ශබ්බද උනා..
ඒ කියන කතාවත් වැරදි නෑ එක අතකින් බලද්දි!
"ඔව් අපිව උස්සලා තම්සෙව මරලා දායි.."
යුන්ගි ඇස් පියාගෙනම කියලා අනිත් පැත්ත හැරිලා නිදාගත්තා..
"යුන්ගි හියුන් කියනදේ මූනටම කියනවා තමයි...ඒත් ඔහොම කියනවද මං අහන්නේ..
ටේහියුන් කිව්වෙ එයාගෙ හදවතෙ දකුනු පැත්ත අතින් තද කරන්..ඔහ් එයාගෙ හදවතෙ දකුනු පැත්තට හදවත් අමාරුවක්!
"ෆක් ටේහියුන් ..මගෙ කන්වල දෝංකාර දෙනවා....
ජින් කිව්වෙ හිනාවෙන ගමන් ඇදවෙලා තියන ටේහියුන් ගෙ මූන දිහ බලන ගමන්.
"ඔයාලට විහිලුවක් ද ඒක...
ටේහියුන් අහද්දි අනිත් අය නෑ කියන්න ඔලුව වැනුවා..ඒත් ඊලග තප්පරෙ හතරදෙනාම බඩ අල්ලගෙන හිනාවුනා..
"හහ්...මාත් ඇහුවනේ..
ටේහියුන් එයාගෙ අත ඔලුවෙන් තියාගෙන ශටර් එකෙන් එලිය බලාගත්තා.
ප්රසිද්ධ සංගීත කන්ඩායමක් වෙච්ච BTS ල ට අද කොරියාවෙ තියන ප්රසිද්ධ මෙලන් මියුසික් සෙරමනි එකට ඉන්විටේශන් ලැබිලා තිබ්බා..ඉතින් එයාලා මේ යන්නේ ඒකට..
ඔය අතරෙ තමයි හොබී ටේහියුන් ට පෙන්නුවෙ එයාට ගොඩාරියක් ආදරේ කරන ෆෑන් කෙනෙක් ලයිව් එකක එයාගෙ හොද වපුරන විදිහ..
"ෆක් ටේහියුන් ...එයා ඒක තොල් උල් කරල කියපු හැටි...ඒක බලල ටේගෙ මූන තමයි බලන්න තිබ්බේ..
ජින් ආයෙම නිදන් ඉන්න යුන්ගිටත් ගගහ හිනවෙන්න ගත්තා..
ඔව් එයාට ටේහියුන් ව හරි අනිත් අයව හරි අවුස්සන්න මොනවමහරි දෙයක් තිබ්බොත් එයා ඒකෙන් උපරිම ප්රයෝජන ගන්නවා...
"එයාගෙ ඔලුව වැදිලද...
ටේහියුන් බුම්මන් ඇහුවා..
"ඒක කොහොමත් වැදිල තිබ්බෙ පොඩි කාලෙමයි...
නම්ජූන් හිනාවෙලා කියද්දි මෙච්චර වෙලා හිනාවුන ජින් ගෙ හිනාව නැවතුනා..
"කිම් නම්ජූන් මොකද්ද ඔහෙ දැන් කිව්වෙ !!!
ESTÃS LEYENDO
Buttercup |taekook
Fanficāļĸāļąāˇāļāˇāļāˇ āļāˇāļēāļąāˇāļąāˇ āļāˇāļģāˇāļēāˇāˇāˇ āļ´āˇāˇāļāˇāļ¸ āļāˇāļąāˇāļāˇ āļāļāļ¸ āˇāˇāļģāļāļŊāˇ āļāˇāļŊāˇ āļ´āˇāļ§āˇāļēāˇ.āļāļāˇāļąāˇ āļ¸āˇ āˇāˇāļģāļāļŊāˇ āļąāˇāˇāˇāļ¸ āļāļēāˇ āļāļēāļ§ āļāļąāˇ āļāļģāļą āˇāˇāļ¸ āļ¯āˇāļēāļāˇāļ¸ āļāļēāˇāļāˇ āļāˇāļāˇāļāļ§ āļāˇāļēāļŊāˇ āļāļģāļāļāˇāļāļāˇ...āļļāˇāļģāˇāˇāˇāļŊāˇāˇāļāˇ āļāļēāˇ āļāļēāˇāļāˇ āļāˇāļ¸āļāˇāļ¸ āļļāˇāļēāˇ āļļāˇāļąāˇāļŠāˇ āļāļ kidnappe āļāļģāļąāˇāļą āļāļąāˇ āļāˇāˇāˇāˇāˇāļāˇ.... āļąāˇ āļāļēāˇ āļāˇāļŠāˇāļąāˇāļ´āˇ āļāļģāˇāļāˇ? Top tae...