chapter 12

2K 468 280
                                    

"අනෙ මගෙ දෙයියනේ ,මගෙ අහිංසක ඇස් වලට මොනවද මේ අහුවෙන්නේ,අයියෝහ් ජන්කුක් ඔයා අපේ ටේහියුන් ට මොකද්ද මේ කරේ"

ඇරිලා තියන බාත් රූම් එකෙ දොර ලගට වෙලා ටේහියුන් දිහයි ටේහියුන් ගෙ ඇග උඩ ඉදන් ඇස් ලොකු කරන් බලන් ඉන්න ජන්කුක් දිහයි බලාගෙන ජින් කැගැහුවා..

"මොකක්ද ඔය කියන්නෙ හියුන්ග්..ප්ලීස් අපි දෙන්නට පොඩ්ඩක් උදව් කරන්න"

ටේහියුන් ඔලුව උස්සලා කියද්දි ජින් පුදුමෙන් ඇස් ලොකු කරලා ආයෙම කෑගහන්න ගත්තා.

"ඒපාර මටත් එන්නලූ,අනෙ දෙයියනේ කවදා දැකපු දේවල්ද මේ...

"යාහ්...පේන්නැද්ද ජින් හියුන්ග් අපි මෙතන වැටිලා..

ටේහියුන් ආයෙම කෑගැහුවා.ජන්කුක් නම් හිටියෙ කටපියන්..එය ජින්ට බයවෙලයි ඉන්නේ...

"මොකද්ද වෙන්නේ...

එතකොට ම වගේ රූම් එක ඇතුලට ආවේ නම්ජූන්,ටේහියුන් දිහයි,එයාගෙ උඩ ඉන්න ජන්කුක් දිහයි කෑගහන ජින් දිහයි සැරෙන් සැරේ බලන ගමන් අහද්දි ජින් නම්ජූන්ගෙ පැත්ත හැරිලා..

"ජන්කුකුයි ටේයි  බාත් රූම් sx කරනවා,අනිත් එක මං මෙච්චර කල් හිතාන හිටියෙ ටේ top කියලා "

ජින් ආයෙම කෑගහද්දි ජන්කුක් ගෙ ඇස් ලොකු උනා,ඒවගේම ටේහියුන් ගෙත්..

ජන්කුක් නම් sx කියන වචනෙට කන්ෆියුස්ඩ් උනත් ටේහියුන් ට වැරැද්දක් නිවැරදි කරන්න ඕනි උනා..මොකද එයා  top තමයි..ජන්කුක් කියන්නා වගේ එයාගෙ බනානා ගෙඩියෙ ඉදන්ම එයා top....

( top jk stans ල තරා ගන්න එපා මාත් එක්ක,මේක නිකන් ෆික්ශන් එකක් විතරයි,අහම්...කැස්සක්)

"මං ටොප් තමයිහ්.....ආහ්හ්හ්හ් ජූන් හියුන් අපි වැටිලා ඉන්නේ ප්ලීස් උදව් කරන්න..අනික මේ පොසිශන් එකට ඔය හියුන් කියනවා වගෙ දේවල් කරන්න කැමති නෑ"

ටේහියුන් ආයෙම කිව්වෙ ජන්කුක්ටත් වින්ක් කරලා,
ගෝශ්...ජන්කුක් ගෙ රැස් බැහැලා..එයාට සූටිත්තන් කන් වලට නාක වචන ගොඩක් ඇහුනා,අනික කිම් ටේහියුන් කිව්වා එයා ටොප් කියලත්..වැදගත්ම දේ එයා දැන් ඉන්නෙ ටේහියුන් ගෙ ඇග උඩහ්..අනික ටේහියුන් ශර්ට්ස්ලෙස්..පොඩ්ඩක් ඉන්න පොසිශන් එකක් ගැන එයා මොකද්ද කිව්වේ!

 Buttercup |taekook Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang