.............කෝ බලන්න බබාගෙ බේබි බනානා එක?
"නෝ.....ඔම්මා....
ජන්කුක් එයාගෙ චූටි අත් වලින් ජේමින්ව තල්ලු කරා.ජන්කුකීගේ පී එක කියන්නෙ එයාගෙ ප්රයිවට් දෙයක්,ටීචර් කිව්වෙ ඒක ටච් කරන්න අවසර තියෙන්නෙ කුකීටයි කුකීගෙ ඔම්මටයි අප්පටයි කියලා ,වෙන කෙනෙක් එ යාගෙ පී එක ටච් කරොත් එයා නරක කෙනෙක් ....
"අඩන්න එපා....බලන්න බේබි අංකල් දිහා,මේක ශෝයි සෙල්ලමක්,අංකල් වගෙ ගලවන්න කලිසම ඔයාගෙ...
ජන්කුක් එයාගෙ කලිසමෙ දාරේ තදේට අල්ලගෙන බිත්තියට හේත්තු උනා.එයා එක අතකින් එයාගෙ ඇස් වහගත්තෙ නරක ජේමින් අංකල් එයාගෙ ලොකු පී එක ටච් කරන ගමන් ජන්කුක් ලගට ලං වෙන්න ගත්ත නිසා..
"ඔම්මා ඕනි....අනෙ ජේමින් අංකල් මං මේ ගේම් එකට ආස නෑ...ඔම්මට එන්න කියන්න ප්ලීස් ඔම්මා ඔනි...ඔම්මා....
ජන්කුක් ගිරිය යටින් කෑගැහුවා එයාගෙ ඔම්මව ඉල්ලලා..ඒත් ජේමින් අංකල් එයා ලගට එන එක නතර කරේ නෑ...
ජෙමින් ජන්කුක් ලගට ඇවිත් ජන්කුක් අත් දෙකම එයාගෙ අතකට හිර කරගෙන අනිත් අතින් ජන්කුක් ගෙ ඇගෙ ඉතුරු වෙලා තිබ්බ එකම ඇදුමත් ගලෝලා දැම්මෙ ජන්කුක් හයියෙන් අඩද්දි.ඒත් මත් වෙලා වගෙ උන්නු ජේමින් ට ඕනි කලෙ එයාගෙ හාඩ් වෙලා තියන ඩික් එක ප්ලෙශර් කරගන්න විතරයි.
"කටවහපිය ......
ජන්කුක් ගෙ ඇඩිල්ල ජේමින් ට වදයක් වෙද්දි ජේමින් ගෙ ලොකු අතක් ජන්කුක් ගෙ කම්මුලක රැදුනා.එයා ඇඩුවොත් ආයෙ ගහයි කියලා බයවුන ජන්කුක් තොල් තද කරන් අඩන්නැතුව ඉන්න ට්ර්යි කරා...
"බලන්නකෝ මේ ඇග...ම්ම්ම්....එතකොට ඔයගෙ කියුට් බනානා එක..අංකල්ව ටච් කරන්නකෝ බබා එතකොට මං චොකෝ ගොඩක් ගෙනත් දෙන්නම් ඔයාට.."
ජන්කුක් ගෙ චූටි ඩික් එක මේ වෙද්දි තිබ්බෙ ජෙමින් ගෙ දැඩි අතකට තද වෙලා.ජන්කුක් තාම පොඩි දරුවෙක්,එයාට ඒක වේදනාවක් විතරක් වෙද්දි ජේමින් කරේ තව තව ජන්කුක් ට රිද්දපු එක...
ජෙමින්ගෙ අත් ජන්කුක් ගෙ ඇගෙ හැමතැනම යද්දි ජන්කුක් හයියෙන් දගලන්න ගත්තා,එයාට ඕනි උනෙ කොහොමහරි පැනලා යන්න,ජන්කුක් දගලන්න ගත්ත නිස ජේමින් කලබල වෙලා නැගිට්ටෙ ජන්කුක් ව හරියට අල්ලගෙන ඇද උඩට දාගන්න උනත් ජේමින් නැගිටින තප්පරෙට ජන්කුක් ජේමින් ගෙන් ඇත් වෙලා කාමරෙන් එලියට පැන ගත්තා.
YOU ARE READING
Buttercup |taekook
Fanfictionජන්කුක් කියන්නෙ කොරියාවෙ පෝසත්ම කෙනාගෙ එකම හුරතල් කොලු පැටියා.ඉතින් මේ හුරතලේ නිසාම එයා එයට ඕනි කරන හැම දෙයක්ම එයාගෙ තාත්තට කියලා කරගත්තතා...බැරිවෙලාවත් එයා එයාගෙ කැමතිම බෝයි බෑන්ඩ් එක kidnappe කරන්න ඕනි කිව්වොත්.... නෑ එයා කිඩ්නැප් කරොත්? Top tae...