chapter 23

1.4K 356 88
                                    

Few days later~

"ජිමිනී........අයි මිස් යූ පබෝ!

ජන්කුක් පැනල ජිමින්ව හග් කරා,අපෙ ජිමිනිට එයාගෙ සෝලුව නැතුව ඉන්න බැරි නිස උදේම එයා ජන්කුක්ගෙ ගේ ඉස්සරහ ඉදන් බයෙන් බයෙන් උනත් කන්ෆිඩන්ස් පිට බෙල් කරා,මුලින්ම ජන්කුක්ගෙ ඔම්මා (ජිමින් ගොඩක් සැරයි කියලා හිතන් ඉන්න)දොර ඇරියහම ජිමින් හිමින් හිනාවෙලා ජන්කුක් කෝ කියල අහන පමාවට එයාගෙ සෝලා හිටියෙ ජිමින්ගෙ කරේ.

"ජන්කුක්! ඔය ලමයගෙ කොන්ද කඩන්නද යන්නේ?

ඔම්මා කෑගහද්දියි ජන්කුක් හරි සිහියට අවෙ,හොරවැඩක් හරි කරගන්න ඉන්න මනුස්සයගෙ කොන්ද කඩලා කොහොමද ...

"සොරි ඔම්මා...ඔම්මා මේ ජිමිනි..මං එදා ඔයාට කිව්වෙ අර bts ල කිඩ්නැප් කරන වෙලේ නින්ද ගියා කියලා...

"ජන්කුක්...

ජිමින් ජන්කුක්ගෙ කකුලට පාරක් ගහලා ජැනට්ට බෝව් කරා..

"කොහොමද ජිමින්...මගෙ ජන්කුකීව තනි නොකලට ස්තූති ඔයාට,දෙන්නම එන්න ඇතුලට...

ජැනට් කියද්දි ජිමින් හිනාවෙලා ජැන්ට් පස්සෙන් ගියා.

ජැනට් ආන්ටි හිතුවා වගෙ සැර නෑ...එයාට හුරතල් වෙන්න කෙනෙක් ඉන්නවා වගේ..

"ඔයාලා උඩට යන්න,මං බොන්න මොනවහරි ගේන්නම්කෝ...

ජැනට් කියන පමාවට ජන්කුක් ජිමින්වත් ඇදගෙන එයාගෙ රූම් එකට ගියා.ගොඩ දවසකින් එයාට එයාගෙ ජිමිනිව හම්බුනෙ.ඒවගෙම ජන්කුක් ට තියනවා ජිමින්ගෙන් එයාගෙ සතුරා ගැන දෙයක් දැනගන්නත්...

"ඇයි මෙච්චර කල් මාව බලන්න ආවෙ නැත්තෙ,මං පාලුවෙන් හිටියෙ මෝඩයෝ...

ජන්කුක් පවුටි ෆෙස් එකක් හදන් අහද්දි ජිමින් පුරුදු විදිහට ජන්කුක්ගෙ කම්මුලක් රතුවෙන්න ඇද්දා...

"මේකයි ජැන්ට් ආන්ටි බනී කියලා හිතුනා..අනික කූ මං ඔයාට හැමදාම කෝල් කරානි,

"හරි ඉතිම්...

"දැන් මං ආවනේ....තව වැදගත් දෙයක් අහන්නත් එක්කයි මං ආවේ...

ජිමින් අහද්දි ජන්කුක් ඔලුව හිමින් ජිමින් ලගට පාත් කරා,

"මොකද්ද වැදගත් දේ?

 Buttercup |taekook Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang