|Ollin nk.|
Lopetimme treenit neljän aikoihin ja vain hengailimme puolisentuntia kunnes Joonas ilmoitti lähtevänsä, sillä tuon pitää kuulemma olla viideksi kotona."Olli onkos sul suunnitelmii illalle?" Joel kysyi.
"Syön pizzaa ja jätskii kun katon Netflixii, itken vähä Aleksin perään, kirjotan joulupukille ja hyppään katolta nauraen alas sit kuolen ja hautaudun sun takapihalle. Eli ei, ei oo suunnitelmia" vastasin ja Joel katsoi minua naurua pidättäen. "Naura vaa, tiiän et vastasin hyvin" sanoin ja repesimme molemmat nauruun.
"Noni okei kiitos, tekiskö mieli lähtee vaik baariin?" Joel kysyi.
"Voiks sä?" kysyin tarkoittaen Mimosaa ja Amandaa. Kyllä, Joelin ja Mimosan lapsi selvisi vaikka syntyikin melkein kolme kuukautta ennen laskettua aikaa. Amanda on nyt ensimmäisellä luokalla ja elää täysin normaalia elämää.
"Mimosa ja Amanda on Mimsun vanhempien luona joten mulla on käty tän viikonlopun ja huomenna ei oo treenei joten joo, voin" Joel sanoi hieman hymyillen.
"No hyvä, vakkarilla kasilta?" kysyin ja Joel nyökkäili.
"Baari-iltaako tääl mietitään?" Niko päätti liittyä keskusteluun.
"Joo" tokaisimme Joelin kanssa lähes yhtäaikaa.
"Mä tuun mukaan" Niko ilmoitti.
"Se käy" sanoin.
"Älkää iha tajuttomiks itteenne juo" Tommi sanoi.
"Ei tietenkää" sanoimme kaikki.
"Selvitkää hengissä, pitäkää hauskaa ja sitä rataa, mä lähen himaan" Tommi ilmoitti ja nousi nojatuoliltaan.
"Heippa iskäkarhu" Joel sanoi hymyillen ja vilkutti Tommille.
"Ooks vetäny jo jotai vai ooks tehny jotai pahaa?" Tommi sanoi oviaukossa.
"En" Joel sanoi leveä hymy naamallaan. Ehkä tuolla jo ajatus baarista houkutteli.
"Noni, heippa" Tommi sanoi ja lähti studiolta.
"Iskä lähti, lapset jäi, mitä tehään?" Joel sanoi.
"Mennään totuutta ja tehtävää" Niko ehdotti.
"Vitu hyvä idea, onks meil viel niitä inkiväärishottei?" kysyin.
"Joo, jääkaapis on" Joel sanoi ja lähti etsimään sopivaa pulloa kun itse etsin niitä shotteja rangaistukseksi jos ei vastaa tai tee.
"Löytyyks?" Niko kysyi hetken kuluttua.
"Jep" sanoin ja toin oleskelutilaan noin kymmenen shottia.
"Missä vitussa meidän pullot on?" Joel kysyi turhautuneena.
"Kato eteisen kaappi" hihkaisin ja pian Joel palasi Coca-Cola pullon kanssa. Tuo asetti sen sohvapöydälle ja pyöräytti heti pullon liikkeelle. Pullo pyöri ja pyöri kunnes se pysähtyi kohdalleni.
YOU ARE READING
Made Of Broken Stuff || Blind Channel 2
FanfictionTraumat. Taistelut. Ylä-aste. Bändi. Maailma..... Millaista elämä on kun Aurora on kasvanut jo teiniksi ja käy kahdeksannetta luokkaa? Onko traumat ja epänormaalit asiat unohduksissa? Entäpä ihmissuhteet? Seikkailu jatkuu, tosin ei se tässä välissä...