Luku 26 | Baari Reissu

103 10 2
                                    

|Ollin nk.|
Koska jätkät yllyttivät, tilasimme baarin väkevimmän shotin ja nyt pitelen sitä käsissäni.

"Voisko joku muu maistaa eka?" kysyin.

"Ehei, Olli nyt kurkkuun se vaan!" Joel yllytti. Katsoin kädessäni olevaa pientä lasia ja sitten vain kaadoin sen kurkkuun. Muut hurrasivat, kurkkuani poltti ja silmäni alkoivat vuotaa.

"Hyi vittu, ei enää ikinä uusiks" sanoin ja laskin lasin takaisin pöydälle.

"Hienosti suoriuduttu" Aleksi sanoi taputtaen minua olkapäähän.

"Se oliki kauhee olympiasuoritus" sanoin virnuillen.

"Hei jäätkät! Mennää tanssiin!" Joonas  hihkaisi ja alkoi repimään Joelia hihasta.

"Joku on jo hieman kännissä" Joel sanoi naurahtaen.

"Camaan jätkät, laittakaa sitä hyvää sinne kurkkuun ja nyt tanssiin!" Joonas sanoi.

"No okei herra bailuperse, mennään tanssimaan!" Niko sanoi ja sitten he katosivat väkijoukkoon tanssilattialle.

"Mul on ollu liikaa ikävä baari-iltoi tällä porukalla" sanoin nojatessa Aleksin olkapäähän.

"Mulla ei" Tommi sanoi ja otti hörpyn tuopistaan.

"No hei! Mitä tässä ny vois sattua?" Joel kysyi.

"Sano sinä" Tommi sanoi.

"Hei ärrimurri hei, chillaa, sä oot touhottanu koko joulun täysillä nii nyt saat päästää vähä höyryjä!" Aleksi sanoi ja varasti viinilasini ja otti siitä hörpyn. Henkäisin dramaattisesti ja katsoin Aleksia.

"Miten sä kehtaat?!" sanoin dramaattisena ja se sai Aleksin purskauttamaan viinin suoraan naamalleni.

"Ups" Aleksi sanoi nauraen ja alkoi paperilla pyyhkiä kasvojani.

"No kiitos tästä sitten" sanoin nauraen. Aleksi pyyhki loputkin roiskahtaneet viinit kasvoiltani, annoin tuolle pusun ja sitten kuulimme jonkun kovan kolahduksen.

"Mikä se oli?" Aleksi kysyi.

"Joonas kaatu?" Joel ehdotti. Naurahdimme hieman, mutta nauru hyytyi kun näimme Joonaksen jonka nenästä vuoti verta ja tuon silmä oli saanut kunnon mustelman.

"Sain turpaan!" Joonas hihkaisi.

"Joo en tiedä mitä tapahtu" Niko sanoi ja auttoi Joonaksen istumaan.

"Iso mies sano mua hintiks ja sit näytti sen karvasta nyrkkiä ja boom!" Joonas kertoi.

"Mä- mä haen paperia" sanoin ja lähdin pois paikalta. Tunsin jo pääni hieman pyörivän, en tiedä johtuiko se alkoholista vai verestä jota juuri näin.

Päästyäni tiskille, pyysin kaksi lasia vettä ja pienen nipun paperia. Toisen vesilasin join itse ja toisen vein Joonakselle. Paperit annoin Nikolle joka alkoi tukahduttaa veren tulon.

Made Of Broken Stuff || Blind Channel 2Where stories live. Discover now