Luku 9 | He's Back

116 13 0
                                    

|Joelin nk.|
Amanda palasi hetki sitten koulusta kotiin. Pakko sanoa että hän on hyvin viisas ikäisekseen.

"Onks meillä jotakin syötävää?" Amanda kysyi.

"Joo, sovittiin Mimosan kanssa että kun se tulee kotiin niin tehään tortilloja" vastasin.

"Uu! Koska äiti tulee kotiin?" tuo kysyi ja tuli viereeni sohvalle.

"Ehkäpä se kohta tulee, onks sulla kuinka kova nälkä?" kysyin.

"No en mä vielä nälkään kuole. Voiks sä vaikka odotellessa opettaa mua taas soittaan kitaraa?" Amanda kysyi hymyillen.

"Toki, käypäs hakeen sun oma kitara" vastasin ja Amanda pinkaisi oitis omaan huoneeseensa. Itse otin kitarani telineestä olohuoneen nurkasta.

"Opeta soinnut" Amanda pyysi.

"Selvä, katotaan eka viritykset kuitenkin kuntoon" sanoin ja tarkistin, että olemme samassa vireessä ja niinhän me olimmekin.

"Onks Joonas sua parempi soittaan?" Amanda kysyi.

"On, se kuitenkin on se kitaristi meidän bändissä" sanoin ja aloin penkoa nuotteja.

"Mutta säkin soitat kitaraa" Amanda sanoi.

"Niin teen, soittelen kitaraa enemmänkin harrastuksena ja toki se auttaa keksimään biisejä" sanoin hieman hymyillen, on kiva kun Amanda välillä kyselee kaikkea.

"Voiks musta tulla joskus tunnettu kitaristi?" Amanda kysyi.

"Totta kai, jos vaan muistat tehdä töitä sen eteen ja seurata sun sydäntä" sanoin.

"Okei, se on mun unelma" Amanda sanoi ja alkoi sitten rämpytellä kitaraansa. Katselin vain hetken tuota innokasta tyttöä kitaransa kanssa, ehkä hän voikin seurata minun jalanjälkiä.

Sitten aloitimme harjoittelemaan sointuja.

..

"Joel, et ikinä arvaa mitä just tapahtu!" Mimosa sanoi tultuaan kotiin.

"No mitäs?" kysyin ja laskin kitarani telineeseen.

"Sama mitä sillon joskus seittemän vuotta sitten. Ostari sytty jälleen palaan" Mimosa sanoi.

"Et oo tosissas" sanoin hymyn haihtuessa pois kasvoiltani. Tämä tarkoittaa vain yhtä asiaa.

Hermes on palannut.

"Isi mistä te puhutte?" Amanda kysyi.

"Aikuisten juttuja" Mimosa sanoi hiljaa.

"Tietääks muut?" kysyin.

"Laitoin viestiä meidän ryhmään, mutta ei kukaan oo viel mitään vastannu" Mimosa sanoi, kaivoin puhelimeni pois taskustani.

WhatsApp

The Slaying Family😎💅🏻

Made Of Broken Stuff || Blind Channel 2Where stories live. Discover now