Oylama

1K 21 290
                                    

Herkes kabul etse bile durumdan korkuyorlardı. Bu cidden doğru bir çözüm müydü? Ya yanlış kişi öldürülürse... O zaman ne olacaktı? Fakat kabul etmekten başka çareleri yoktu. İtaatsizi bulmaları lazımdı. Yoksa herkes ölecekti. Bay Ash sessizliği bozdu. "Pekala. Fakat sizde bize zarar vermeyeceğiniz konusunda söz vermelisiniz." "Ah tatlım, buna söz veremeyiz. Çünkü sizi minik yarışlarada sokacağız. Sizi öylece izleyecek halimiz yok sonuçta değil mi?" Nicolas sinirlendi ve, "Ne yarışından bahsediyorsunuz? Bizi resmen deney faresi yerine koyup oyalatıyorsunuz." dedi.

Şeytan, Matilda güldü (Şuan konuşan.). "Tabii ki bizim minik deney farelerimizsiniz! Avucumuzun elindesiniz. Dediklerimizi yapmaktan başkada çağreniz yok." Nicolas daha çok sinirlendi. Tam bir şey söyleyecekken Ash onu durdurdu. "Sakin ol. Bu oyunu zeki olanlar kazanacak. Eğer sinirlerine hakim olmazsan kaybederiz." Nicolas onaylar şekilde başını salladı. Linda araya girdi. "Ya yanlış kişiyi itaatsiz sanarsak? O zaman ne olucak?" Matilda, "Onun için yapabiliceğimiz bir şey yok prenses~ O da onun şanssızlığı. Ne yaparsın?" dedi. Linda çok korkmuştu. Emilia onu sakinleştirmeye çalışıyordu. "Korkma lütfen... Her şey geçecek. İtaatsizi bulucağız" Matilda güldü. "Eminim bulursunuz." Marco'da kıkırdıyordu. En sonunda o da son sözünü söyledi. "Kanıt aramaya başlayın. Size 1 hafta süre veriyoruz. Sonrasında oy birliğiyle birini idam edeceksiniz." Herkes buz kesilmişti. 1 hafta mı? Bu çok kısa bir süreydi. Üstelik nasıl kanıt bulucaklardı ki? İtaatsiz olan kişi eminler ki işini çok temiz yapmıştır. Matilda sabırsızdı, elinin avucuna aldığı insanları korku içerisinde izlemekten keyif alıyordu. "Hadi, hadi! Ne duruyorsunuz! Başlayın bakalım." dedi. Ash onayladı ve herkes kanıt aramaya başladı.

*1 Hafta Sonra. Oylamaya 5 saat kala;*

Linda panikledi. "Yok,yok,yok! Hiçbir şey yok! Hiçbir kanıt bulamadık... ne yapacağız!" Ava'da ümitsizdi ama yinede Lindayı sakinleştirmeye çalıştı. "Sakin ol elbet bir şey bulacağız. Son ana kadar çabalamamız lazım Linda, pes edemeyiz... eğer edersek kaybederiz, anliyor musun?" Emilia başıyla onayladı. Tam o sırada Linda yerde bir şey gördü. Yusei'nin odasındalardı. Yatağın altında bir parşomen ve siyah bir tüy vardı. Eliyle yavaşça uzandı ve parşomen ile tüyü aldı. "Bunlarda ne?" Emilia hemen kuşkulandı ve Linda'nın elinden parşomen ve tüyü kapıp aldı. Sonrasında şaşkınlıktan benzi atmıştı. "Bu bir antlaşma parşomeni ve şeytanların kanat tüyü... Sadece şeytan ve insan arasında kullanılır, Yusei'nin odasında bunlar saklı olduğuna göre... İTAATSİZ YUSEİ OLMALI!" dedi yüksek bir sesle. Linda ve Ava donup kalmıştı. Linda buna inanmak istemiyordu. "Ama bu imkansız... Liam onun zihnine girdi. Eğer böyle bir şey yaptıysa bunu da elbet görürdü." Emilia kafasını iki yana salladı. "Linda, anılar büyüyle değiştirilebilir. Unuttun mu? 76. vaka zihin değiştirme prodüksiyonu. Ne kadar zorlanmıştık, Hatırlamıyor musun?" Linda hala inanmak istemiyordu. Ava ise sessizce duruyordu. Bay Ash itaatsizin kim olduğunu ona söylemişti. Fakat eğer söylerlerse şeytanlar ekibi öldürmekle tehdit ediyordu. İtaatsizi kanıt ile bulmaları ve öyle idam etmeleri gerekiyordu fakat şeytanlar itaatsizin hiçbir şekilde ölmesine izin vermeyecekti. Bu sadece deney fareleri gibi kafeste kurtulmak için çabalayanların çabasıydı. Emilia Avaya baktı. "Sen ne düşünüyorsun, Ava?" "Kesin sonuca varmamalıyız bence.. Bu bir tuzakta olabilir." Linda onaylar şekilde başını salladı. Emilia sinirlenmişti. "Tanrım siz ciddi misiniz! Sadece 5 saatimiz kaldı! Oyumuzu Yusei'ye vermekten başka çaremiz yok! Hem gücü şekil değiştirebilmek, ya bir şeytana dönüşüp onlarla iş birliği yapıyorsa?" Linda başını öğe eğip sustu. Ava'da sessiz kalmaya devam etti. Emilia konuşmaya devam etti. "Ben Liam'ın yanına gidiyorum. Ona bu kanıtı göstereceğim." dedi ve odadan ayrıldı.

Liam ve Yusei çok yakın olmuşlardı. Hep birlikte kanıt arıyorlar ve itaatsizin kim olabiliceği üzerine tartışıyorlardı. Ama bu yakınlık çok sürmeyecekti. Yanlarına Emilia'nın gelmesi ve ona kanıtı sunmasıyla her şey sona ericekti.

İtaatsiz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin