Amari'pov
După ce am citit ce a scris mama mea, am aflat că am un tată pe nume Seidon și un dușman pe nume Nobilis. Fantastic!
Unde mi-aș găsi tatăl? Lucrurile au devenit și mai confuze când am citit primele pagini ale jurnalului. Este un elf?
Aurelia a vorbit și despre înfățișarea tatălui meu. Din părul lui negru și culoarea ochilor între albastru și verde...
Deci fara nume de familie? O adresă, un număr de telefon mobil sau cel puțin un mic indiciu.
Conform cercetărilor mele pe internet, unul dintre cei 200.000 de oameni din lume ar putea fi tatăl meu. Dar care?
Cel mai ciudat lucru a fost că atunci când am scris Seidon, am dat peste sculpturi și picturi „Poseidon" în imagini.
Am simțit o emoție ciudată. Am început să citesc informațiile lui tastând Poseidon. — Zeul mărilor, zeul care a zguduit pământul.
Chiar dacă știu că el este zeul mărilor, zeul care a zguduit pământul... asta mi-a ridicat semnele de întrebare în minte.
Zona Marea
Simboluri furca cu 3 dinti, cal, delfin si taur Aspect Masculin cu par si barba negru, cu furca in manaÎn timp ce mă uitam la informații, nu m-am putut abține să nu mă gândesc cât de bine se potriveau descrierii Aureliei. Dar asta era o prostie.
Poseidon (Ποσειδῶν), zeul mărilor, al cutremurelor și al cailor în mitologia greacă. Fiul lui Kronos și al Reiei. Fratele lui Zeus și Hades. El este cunoscut sub numele de Neptun (Neptunus) în mitologia romană.
Pe măsură ce am citit, a trebuit să cercetez. A fost prima dată după mult timp când ceva mi-a atras atenția. Am mers de la un site la altul și, în cele din urmă, am dat clic pe un link către un muzeu. Vorbea despre statuile lui Poseidon expuse în muzeul de istorie. Am notat adresa muzeului. Vreau sa vad.
Am făcut un duș și m-am pregătit. A fost prima dată când ieșeam de mult timp.
Când am trecut pe poarta muzeului, am respirat mirosul istoriei.
În timp ce mă îndreptam spre secțiunea în care se aflau statuile romane, fotografiam tot ce vedeam și mi s-a părut interesant.
Un zâmbet mi-a venit pe buze când am văzut în sfârșit semnul care scria statui romane. Aceasta a fost o caracteristică pe care aproape că am uitat să o folosesc pentru mușchii feței.
Mă simțeam de parcă merg într-o lume de vis în timp ce privesc sculpturile. Păreau vii. Era evident că au fost realizate cu mare măiestrie, iar având în vedere că aceste sculpturi au supraviețuit de-a lungul anilor și oamenilor, era imposibil să nu fii impresionat.
Aveam de gând să părăsesc muzeul după ce m-am uitat la statuile lui Poseidon mai mult decât la celelalte, dar când am văzut un bărbat în haine de gladiator, interesul meu s-a mutat inevitabil acolo. Se pare că administratorii muzeelor găsiseră o astfel de metodă pentru a atrage mai mulți vizitatori.
Am ajuns față în față cu bărbatul. Mă uitam la bărbat și omul se uita la mine. Deranjat de această situație, mi-am ferit privirea.
Când m-am îndreptat spre ieșirea din muzeu, el a apărut brusc lângă mine.
Eram pe cale să fac câțiva pași și să mă apropii de ieșire când mi-a intersectat calea și mi-a blocat drumul.
Se uita drept în ochii mei. Când s-a apropiat puțin, am simțit nevoia să fug înapoi. "Ce crezi că faci. Pleacă din calea mea." Nu am uitat să strig.
Toți cei din muzeu s-au întors spre mine. Se uitau la mine și șopteau între ei, de parcă nu l-ar fi văzut pe bărbat purtându-se ca un pervers.
— Mă vezi, spuse el categoric. I-am zâmbit înapoi bărbatului.
Nu m-am putut abține să nu spun: „Arăt de parcă sunt orb?" El a râs.
Voiam să încerc să scap când mâna lui a ajuns la umărul meu, dar mă ținea strâns. Le făcu semn către vizitatorii din interiorul muzeului.
"Ei nu văd. Dar nu sunt orbi", a spus el. Ce a însemnat asta?
"Bine?" am spus un pic ezitant.
„Vino cu mine", a spus el.
M-am simțit obligat să urmez. Poate a fost ceva cu tatăl meu.
Bărbatul aluneca spre secțiile închise ale muzeului. S-a oprit brusc și a venit la mine. "Camera nu ar trebui să te înregistreze. Ține-mă de mână", așa că aș fi invizibil dacă el o ținea de mână. Tocmai l-am luat de mână.
În cele din urmă, am coborât la etajul de jos al muzeului și mi-am dat seama că sculpturile pe care le văzusem înainte nu se puteau apropia de sculpturile de aici.
Bărbatul a spus: „Numele meu este Ponteus. Și ce semizeu este al tău?"
Jumătate dumnezeu?
Căutări pe Google, secțiunea copiii lui Dumnezeu.
Numele dat copiilor născuți de oameni ai zeilor greci.
— Eu sunt Amari, am spus.
„Care zeu este mama sau tatăl tău?" a întrebat el. Nu eram sigur și nu voiam să spun asta. Am început cu îndoială și curiozitate. Nu aș fi putut prezice că va ajunge la acest nivel.
Bărbatul m-a privit în ochi, s-a uitat și s-a uitat.
„Bănuiesc că nu știi", a spus el și a adus o carte. După ce a măturat cu mâna praful de pe carte, a deschis coperta groasă.
— Afrodita, spuse el mai întâi. S-a uitat atent la fața mea. „Poate fii mama ta, dar zeița își transferă copiii la academie. Este nemaiauzit să aibe o fiică neînregistrată." A trebuit să-i întrerup discuția de sine.
"Am o mamă. Așa că sunt destul de sigur că nu este o zeiță", am spus.
"Hmm, chestia cu tatăl neloial. Atunci Zeus nu va pieri. Deocamdată are o fiică. Ar fi știut, desigur, dacă ar fi fost altfel." întors altă pagină. "Ar putea fi Hades, de fapt. Se pare că ar putea fi, având în vedere părul lui negru. Dar am fost chiar surprins să aflu că are un fiu. Știi, atitudinea lui față de oameni..." După câteva pagini, — Poseidon. Am fost chiar entuziasmat când i-am auzit numele. Am reușit să rămân calmă când și-a dat ochii peste cap spre mine.
"Nu, nu are cum. Acum are un fiu." are un fiu...
El a spus: „Zeii din prima generație nu pot avea copii de care nu sunt conștienți. Cel mai probabil ești fiica unuia dintre zeii din a doua generație. Voi informa autoritățile".
"Oficial?"
"Ordinele stricte ale lui Zeus. Semizeii se adună sub un singur acoperiș. Trebuie să mergi la ei." Chiar dacă aveam de gând să obiectez pentru o clipă, am renunțat. După ce mi-am găsit tatăl, aveam să mă gândesc la Zeus și la ordinele lui...
₪₪₪₪₪₪
CITEȘTI
Prințesa fugara-focul-
FanfictionIdentitatea mea nu s-a pierdut. Era ascuns de mine și de lumi. Când am deschis ochii, moașele care aveau să-mi vestească nașterea îmi anunțaseră forma urechilor, nu sexul meu. Totul a început când tatăl meu a vizitat o altă dimensiune, Poseidon. Mam...