62

93 4 0
                                    




Amari

Mâna lui Kratos era pe talia mea și mă trăgea posesiv spre el. Mi-am cutreierat ochii. Sentimentul că suntem urmăriți nu a fost în zadar. Se uitau la noi. Ei vorbeau despre noi.
Kratos nu mai simțea ochii privitori, putea auzi și gândurile proprietarilor lor. O poți auzi și tu, Amari. Poți stăpâni și mințile. Vocea mea interioară nu era greșită. Gustasem această putere chiar și o dată și o împiedicasem pe Hesia să-mi ajungă în minte, făcând-o să cadă în propria ei capcană. Am zâmbit când mi-am amintit de starea finală a Hesiei... corpul ei pietrificat. Dar nu o dată.

Arion... Momentul în care m-am împotrivit puterii lui Arion a fost ca în urmă cu sute de ani și priveam acele momente ca pe o imagine încețoșată în spatele unei mii de perdele. Fața lui Arion era întunecată și eu... nu-mi aminteam.

Mi-a luat câteva secunde să-mi dau seama că nu-mi aminteam de Arion. Mă gândeam, dar erau doar câteva amintiri slabe. Picioarele mi-au încetat să meargă și am rămas acolo unde eram.

Kratos s-a uitat la mine îngrijorat.

— Ești bine, Amari?

Am încercat să mă scutur la întrebarea lui Kratos. Încercam să zâmbesc când ultima imagine pe care am văzut-o despre Arion a dispărut din minte.

"D-da." Nu eram sigur de ce mă bâlbâiam. Gândirea la Arion lângă Kratos l-a făcut să se simtă ciudat... vinovat, cred. Nu eram sigur și eram confuza.

Kratos mă privea în ochi. Părea să știe la fel de bine ca mine că răspunsul meu nu era corect.

"Deci, la ce se gândesc ei? Mă întreb ce se întâmplă în mintea lor", am spus eu în timp ce am continuat să zâmbesc.

Arata...

Știu ce înseamnă privirea aia, Kratos. și a spus: „Bine Amari, dacă nu vrei să-mi spui adevărul, așa să fie".

M-a mai privit în ochi o vreme, dar a fost foarte greu de explicat. Cum aș putea să-l explic când nici măcar eu nu am putut să înțeleg? Dădu din cap și își încrucișă brațele.
„Gândurile cui vrei să auzi?" el a intrebat.

"Tu alegi." Am spus. A râs și s-a uitat în jur. S-a întors spre mine cu o mână scărpinându-și bărbia.

— Se gândesc la ceea ce ai ghicit, Amari.

„De exemplu?" am întrebat.

El a ridicat din sprâncene. Colțurile buzelor i s-au curbat în lateral și a arătat cu ochii spre o fată.

— S-au întors împreună, spuse el, transmiţându-i gândurile. Nu am cunoscut-o pe fata. Sincer, nu prea cunoșteam pe nimeni în această academie, dar evident că asta nu i-a împiedicat să se gândească la noi.

Am făcut un gest cu mâna care însemna altceva. S-a uitat din nou în jur și a rămas blocat la un moment dat. Când m-am uitat în direcția în care se uita el, am spus: „Lasă-i". Am putut vedea cum se uitau la mine.

„Se gândește la lucruri la care ei nu au dreptul să se gândească și..." și-a pus mâna pe talia mea. "Se uită la ce nu ar trebui. Oh, mâna mea se încinge."

— La ce se gândesc? am întrebat.

„Uite, Amari s-a întors cu adevărat. Arată atât de bine." Strânse din dinți. „-Da este foarte s.., cred ca ar trebui sa trec pe la ei..." când mi am dat seama ce vrea sa facă l am ținut de brat ca sa îl împiedic. Râdeam în același timp.

„Lasa ma Amari nu râde".

"De ce ești atât de amuzant și drăguț?" I-am pus un sărut pe obraz.

Prințesa fugara-focul-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum