20

93 8 1
                                    




Am început să merg spre râu după frații mei. Nu avea sens. Ei nu mă pot vedea, nu pot să-i ating. Oricât de ciudat ar suna când o spun, cum s-ar putea să treacă pe lângă mine?


Când fratele meu și Troy s-au oprit, am făcut și eu.


Nevăzând nimic din corpul impunător al fratelui meu, am trecut marginea și am încercat să-mi dau seama la ce priveau ei atât de intens.


Am fost îngrozit de ceea ce am văzut.

Kratos. Mă înșela. Adică trebuia să fie, pentru că era apleca și a săruta buzele unei fete nu însemna altceva.


Fata stătea întinsă pe podea și Kratos o săruta. I-am făcut pe fată și pe Kratos să numere fiecare blestem pe care îl cunoșteam.

Nu puteam vedea fața fetei de la Kratos, dar picioarele ei asemănătoare stâlpilor erau în careu. Lucrul care m-a deranjat a fost că trupul fetei îmi părea cunoscut, în afară de faptul că am fost înșelat pe imagine.

Kratos a sărutat-o ​​și apoi i-a ascultat inima. Când fratele meu s-a înfuriat și l-a aruncat pe Kratos peste margine, am spus că bine.

Mă uitam la ce făceau din spatele copacului. Lacrimile nu puteau să-mi cadă din ochi pentru că nu știam de ce mă ascundeam. De ce nu curgea? Voiam să plâng, să scurg otrava din mine.


După ce fratele mea l-a aruncat pe Kratos peste margine, a pus capul fetei pe genunchi sai.


Nu m-am uitat la fața ei până acum.


De îndată ce m-am uitat la ea, am simțit că mi s-a turnat apă clocotită peste cap. Picioarele mele au început să tremure și m-am prăbușit la pământ.



Fata întinsă pe podea sunt EU!!!!



Cum se poate întâmpla? Am fost eu și am fost aici. Dar eu eram fata întinsă pe podea și eram acolo. În timp ce eram confuz, am auzit vocea fratelui meu.


— Amari, deschide ochii.

Ochii mei sunt deschiși și mă uit la tine. Dar nu mă poți vedea

"Nu ii bate inima. Nu respiră. Ce sa întâmplat cu ea?!?!!" când l-a întrebat pe Kratos, Kratos s-a ridicat de la pământ și a spus: „Am gasito  nemișcat pe fundul râului. Nu respira sau îi bătea inima. Am făcut tot posibilul  sa o salvez.


„Cum se poate? Nu se poate îneca, ce i-ai făcut?" a întrebat el de data aceasta.


Kratos a spus furios: „Eu nu am ranito voi ați făcut-o in  timp, nu eu. O iubesc. Nu o voi răni niciodata". spus.


Ce rău mi-a făcut fratele meu? Era enervat pe mine când ne-am întâlnit prima dată, în afară de faptul că eram mereu în relații bune.


  "Totul a fost înainte să o cunoaștem. Nu știam că este sora meu. A trebuit să-l răpim și să aflam  totul. Regretăm asta, dar în afară de asta, nu  am rănito  niciodată." a spus fratele meu.

Mă răpise. Într-adevăr? Nu-mi amintesc de ce.

În timp ce îmi încordam mintea, era ca și cum o ușă era descuiată și evenimentele din acea zi mi-au fulgerat în fața ochilor ca o bandă de film. cosmarurile mele. Scutura.

Când îmi amintesc că eu am fost cel care a provocat acel mare cutremur, Kratos m-a liniştit şi ma ținut  în  brațele lui in siguranţă. Odată cu clarificarea sursei încrederii mele în Kratos, era clar că fratele meu și, eventual, alții au provocat toată durerea.

Prințesa fugara-focul-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum