Mi-am tăiat respirația din ceea ce am văzut în ochii săi. Mi-a înghețat sângele. Am rămas nemișcat.M-am gândit la ceea ce mi-au spus Adonis și Anabet. Zeii și micile lor jocuri...
Jocurile lui Zeus
~·~·~
Autor
Amari și-a dat seama că nu era Kratos, a cărui respirație o atingea, ale cărui mâini îi cutreierau corpul. Semințele furiei au răsărit în ea. Corpul i s-a încordat. Mâinile i s-au format pumni. Mintea i se limpede cu fiecare respirație pe care o lua, încercând să rămână calmă.
Amari auzise de la Adonis povestea că Zeus ar putea să capete o altă identitate. Erezia lui Zeus, Hercule și, posibil, povestea a sute de copii născuți ca el.
Zeii ar putea să-și asume identități diferite și să joace jocuri cu oamenii. Jucăria din seara asta a fost Amari.
Amari a vrut să creadă că era Kratos tot timpul. Nu voia să fie un vis. Dar acesta trebuie să fi fost un coșmar.
S-a săturat de obstacole și de jocuri nesfârșite. Și-a dorit să fie o persoană normală, să fie fericită cu bărbatul pe care l-a iubit și cu copilul ei. Dar era ceva real. Amari nu a fost niciodată normală.
În acel moment, a vrut să zgârie persoana și atingerile lui de pe pielea mea care a încercat să-i stăpânească corpul. Își simțea furia curgându-i în sânge. Nu sângele îi curgea din inimă în vene, ci era furie. Trupul îi tremura de furie. Zeus a observat acest lucru și abia și-a luat ochii de la frumusețile din fața lui și s-a întors spre ochii ei. „Amari...", spuse el, iar cuvintele i se prinseră în gât.
Amari și-a înfășurat picioarele în jurul taliei lui Zeus, care semăna cu Kratos, și s-a urcat peste el. O mână i-a prins gâtul, iar cealaltă mână a fost ridicată în aer, transformându-se într-o minge de foc gata să aterizeze pe fața lui.
— Îndepărtează-l acum, șuieră Amari. — Cât timp vei continua să te joci cu mine? Vocea ei era tare ca tunetul. În acel moment, mai întâi soarele a luminat cerul. Asta a fost atât de brusc. Apoi aerul s-a închis din nou. Norii de ploaie au acoperit soarele. Fulgerele fulgeră din nori la fel de întunecați ca întunericul din Amari. Cerul se lumina și se închidea cu jocul de lumină și aproape că gemea.
Zeus a fost surprins. S-a uitat în ochii lui Amari, care străluceau de o lumină albastră, și a încercat să înghită. Era prea multă presiune în gât, și se uita la foc, gata să aterizeze pe fața lui. Nu putea înțelege de ce Amari se comporta așa. Ploaie... fulgere? Forțele de care se temea erau chiar în fața lui. Trebuia verificat!
Zeus nu se apropiase niciodată de ea în acest loc unde o ținea captiv pe Amari. Aşteptase ca Amari să nască. Dar nu stătuse degeaba în acest timp și transformase visele lui Amari în coșmaruri. Se jucase cu visele ei și se pusese pe nervi. Acum credea că Amari ajunsese la consistența pe care și-o dorea. O femeie frumoasă și slabă și tânjind după iubitul ei, cu siguranță s-a înșelat.
Când s-a deghizat în Kratos, o păcălește pe Amari și poate să se distreze cu ea pentru totdeauna. Hera, Poseidon sau orice zeița, că lui Zeus nu-i păsa. Pentru că văzuse în ambele moduri în care soarta putea funcționa. Ar face tot posibilul pentru a evita cel mai rău final. Amari era blocată. O comoară pentru care merită să lupți. Avea putere nelimitată și cel mai bine era să nu cadă pe mâini greșite. Mai ales cei caHades...
Zeus și-a dus cu precauție mâna peste mâna care îi ținea gâtul și a întrebat: „Ce se întâmplă?" Vocea îi era crăpată și foarte răgușită. Încă se comporta ca Kratos. Ah! Dacă Amari nu știa și nu-i putea vedea ochii, aproape că s-ar îndrăgosti din nou de trucurile lui Zeus. Din fericire, ochii albaștri ai lui Zeus revenind la esența lui nu i-au permis.
CITEȘTI
Prințesa fugara-focul-
FanficIdentitatea mea nu s-a pierdut. Era ascuns de mine și de lumi. Când am deschis ochii, moașele care aveau să-mi vestească nașterea îmi anunțaseră forma urechilor, nu sexul meu. Totul a început când tatăl meu a vizitat o altă dimensiune, Poseidon. Mam...