54

74 4 3
                                    




Amari

Am încercat să-mi reglez respirația. Eram într-o formă mai bună decât prima dată, prima mea călătorie dimensională de care îmi amintesc. Am avut o ușoară durere de cap. Pe măsură ce încet încet am început să mă simt mai bine, am lăsat mâinile lui Anabet și Adonis să plece.

Când am ajuns în piața academiei, în ochii tuturor era un sentiment evident de surpriză. Puțină gelozie și puțină curiozitate. Era diferit și variat în emoții, ca diferența de ochi.

M-am uitat în jur la chipuri cunoscute. Dar persoana pe care o căutam ar putea fi aici?

Mulțimea era în creștere. Șoapte...

Nu-mi pasă mai puțin ce spuneau.

O persoană a ieșit din mulțime și a venit spre noi. S-a uitat la fiecare dintre noi. Când l-am văzut, am fost scurt rupt de gândurile mele.

Iliada stătea în fața noastră, cu ochii plini de lacrimi. Am fost șocata pentru că nu o mai văzusem niciodată în această stare. Totul era normal când l-a îmbrățișat pe gâtul lui Adonis. Dar mi-a rămas gura deschisă când la sărutat-o ​​pe buze. "Iubirea mea." Aproape că m-am prăbușit când a spus asta. I-am privit o vreme, cu sprâncenele ridicate, șocată.

Iliada "Ce s-a întâmplat? Ce mai faci? A mers totul bine?" "Un băiat a devenit fată. Arătăm bine? De parcă ți-ar păsa cu adevărat." a spus. Era clar ce spuneau. În vocea ei se simțea resentimente și furie palpabile. Sunt sigur că a auzit și Iliada.

A fost amuzant că am simțit nevoia să avertizez „Anabet!" printre dinți. Anabet și Iliada au fost cei mai apropiați una de celălalt, din câte îmi amintesc. Cred că multe lucruri s-au schimbat când eram plecată.

După ce m-a privit în ochi, Anabet a ridicat din umeri, și-a încrucișat mâinile în poală și a continuat să se uite la Iliada. Iliada părea să nu-i pese.

Adonis a fost luat de brațele Iliada le înfășurase în jurul gâtului sau. — Trebuie să vorbesc cu tine, spuse el. Era ca și cum vocea lui reflecta emoțiile din vocea lui Anabet.

Fără a lăsa Iliada să protesteze, el a luat-o de mână și a început să tragă într-o direcție. Ne-am mulțumit să privim în spatele lor.

Când am făcut contact vizual Alex, "Ce se întâmplă?" am întrebat.

Mi-a spus: „Porumbeii nu ne implicam". Porumbei? Ceva sa întâmplat cu adevărat. Nu am vrut să mă gândesc la asta, dar o relație între ei... nu, nu se poate!

Alex și-a încolăcit brațul în jurul gâtului lui Anabet. Alex a ridicat din umeri și apoi a strigat: — Fete. În acel moment, oricât de lene îmi era să număr, fata era deja pe brațul lui Alex.

A existat și o relație între Anabet și Alex pe care încă nu mi-am dat seama. Dar eram hotărâtă să o rezolv treptat, unul câte unul.

Când Adonis, Anabet și Alex au plecat, m-am simțit singura, în ciuda mulțimii.

Când l-am simțit pe Troy privindu-mă, m-am întors instinctiv către el. Când privirile ni s-au întâlnit, el s-a uitat o vreme. Apoi a început să meargă cu Tyson. De îndată ce a aflat despre copil, a început să mă evite, ceea ce îmi convenea și mie. Am fost uşurat să văd că în sfârşit renunţase. Chiar dacă am influențat mult să devină astfel, a fost bine că a renunțat singur.

Alastor, care a ieșit din mulțime și nu știa când a venit înaintea mea, s-a uitat la mine ca la o mamă cu mâinile în șolduri și a oftat ușurat și a spus: „Zeus te așteaptă la palatul lui mâine va fi consiliul". Nu aveam de gând să obiectez. Dând din cap, am trecut pe lângă el și am început să merg prin mulțime. Toți cei din locul unde am trecut se retrăgeau, făcându-mi loc. M-am întors în direcția aceea când cineva m-a prins de braț.

Prințesa fugara-focul-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum