56

74 5 1
                                    





— Îngrozitor. Cred că cineva m-a descris în felul acesta. Credeţi, domnişoară? Bărbatul din fața mea arăta foarte diferit în ochii mei.

Era diferit de tatăl meu sau Hades, a cărui silueta am văzut-o în foc. Mi-am amintit ce a spus Anabet. Regele Zeilor a fost într-adevăr și l-am simțit în oase.

— Presupun că voi afla.

Zeus a zâmbit ușor, arătându-și dinții. La colțurile ochilor i-au apărut riduri, făcându-l să pară puțin mai bătrân.

Se putea spune că arăta cel mult de treizeci de ani. Părul și barba îi erau negre. Ochii lui aveau o nuanță albastră clară diferită de ochii lui Poseidon de culoarea oceanului. Am simțit că e ceva în neregulă cu Zeus, deși arăta plin de farmec cu ținuta sa cu detalii aurii.

Zeus s-a apropiat de mine și m-a privit în ochi. Părea că speră să vadă ceva. Știam că găsise ceea ce căuta când ochii lui scânteiau ca cărbunele pe suprafața mării. Zeus avea privirea unui bărbat cochet. S-a uitat la mine de parcă ar fi vrut să mă impresioneze și reușise. Am fost fascinat de Zeus. Cu toate acestea, nu a fost ceea ce se aștepta.

Mi-am ferit privirea, tulburată de privirea lui. Zeus s-a apropiat de mine și m-a prins de bărbie și mi a ridicat capul.
"Esti foarte incapatanat. Vei învăța să mă supui mie și ordinelor mele." Spuse el, purtarea lui blândă dispăruse acum.

— Nu e deloc temperamentul meu, am spus, iar el a scăpat un râs scurt când m-am tras înapoi.

— Vom vedea, spuse el.

Când și-a întors capul și s-a uitat într-o direcție, m-am întors reflexiv în acea direcție și l-am văzut pe Kratos.
Ochii lui erau ațintiți asupra lui Zeus. Adonis, chiar și Iliada, s-a închinat în fața lui Zeus, dar Kratos a stat în picioare. Deși soldații l-au forțat să îngenuncheze, nu au putut reuși. Din ordinul lui Zeus, ei au pus capăt eforturilor lor zadarnice.

Era un fulger în amândoi ochii lor și părea să existe un duel tăcut între ei.

Zeus a fost cel care și-a ferit privirea. A început să meargă în fața mea cu un zâmbet ușor care ar putea însemna orice.

Aerul din Zeus era prea familiar. Cum ? Nu știam asta și nu voiam să mă gândesc la asta. Mai era o problemă importantă care mă gândea. Kratos stătea departe de sora mai mare a Carlei, fără să se uite înapoi la ea nici măcar cu coada ochiului. Parcă astăzi nu s-ar fi întâmplat niciodată. De parcă nu ar fi intmplat nimic azi...

Ceea ce am văzut în ochii lui a fost ca Kratos în acea noapte. Fără suflet și rece, dar cu o întorsătură. Sprâncenele îi erau încruntate. Era supărată pe mine? Aș vrea să fie gelos pe mine.

Când Zeus a plecat, Adonis s-a ridicat și a venit la mine. Acest lucru mi-a permis să rup legătura dintre ochii nostri.

"Esti bine ?" Am dat din cap ca răspuns la întrebarea lui Adonis. Adonis m-a luat în brațe. "Sa mergem."

Am trecut pe lângă statuia uriașă a lui Zeus și am intrat într-o structură în care ieșeau coloane albe. Podeaua era acoperită cu aur. Pe pereți erau picturi și sculpturi care arătau goliciunea bărbaților și femeilor. Sculpturile de diferite dimensiuni erau aliniate cu pozițiile, brațele și picioarele lor, ca și cum ar arăta spre unde ne îndreptam. Expresiile îngrozite de pe fețele lor mi-au amintit de Nobilis și Hesia și mi-au făcut să crească sentimentele sadice.

Adonis s-a aplecat la urechea mea și a spus: „Nu ești singurul meșter. Acestea sunt lucrările Medusei".

„Este... real!?" am întrebat, incapabil să-mi ascund surpriza.

Prințesa fugara-focul-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum