A fost singura persoană în care am avut încredere. Cum s-a putut întâmpla așa ceva?Am simțit că inima mea a fost ruptă în o mie de bucăți.
Din câte am văzut, cele două persoane erau foarte aproape unul de celălalt. Sentimentul de a fi înșelat îmi punea stăpânire pe tot corpul.
Kratos stătea foarte aproape de acea blondă. Eram sigur că o puteam tăia gâtul cu o mână. a lui Carla.
Carla blonda care nu-și lua ochii de la mine și arăta nepăsarea de a mă sfidați.
L-am întâlnit de multe ori după sala de mese. Dar mai ales își punea prietenii pe mine. Fiecare dintre ei a fost salvat îngenunchând în fața mea și cerșind iertare.
Nu am fost foarte implicat cu Carla. Oricât s-a străduit, Kratos m-a ales pe mine, nu pe ea. Cel putin asa am crezut pana la aceste imagini.
Kratos stătea în pragul băii. Se pare că făcuse un duș ca mine. Carla stătea chiar în fața lui Kratos. Am putut vedea o parte din prosopul lui Kratos înfășurat în jurul taliei și a brațelor lui. Nu-i puteam vedea fața, deși îi puteam vedea părul.
Carla își înfășura gâtul cu brațele lui Kratos și îl săruta. Nu am suportat să văd acest moment.
Mi-am întors capul pe spate. Nici măcar nu încercam să opresc lacrimile care îmi curgeau din ochi. Mă durea stâlpul nasului. Persoana în care am încredere și în care mă adăpostesc...
Nu puteam să mă uit. Dar a trebuit să mă uit ca să-l pot urî pe Kratos.
Nu s-au sărutat așa cum mă așteptam. Kratos o împinse pe Carla până la margine.
— Ți-am spus că nu a mai rămas nimic între noi. se răsti el.
"Te iubesc. De ce îți pierzi timpul cu fata aia. Nu ești genul care să se încurce cu cineva." Ea încercă să îl îmbrățișeze din spate.
Kratos ia luat mâna de pe el brusc și s-a întors spre ea. "Ți-am spus că nu te vreau. A început și s-a terminat. Ți-am spus să nu te angajezi cu mine. Nu ți-am promis nimic", se răsti el.
"Nu-mi pasă. Nici măcar nu te-am lasat pentru sora mea. Niciodată pentru fata asta", a strigat Carla.
Am ramas manaca cu ce am auzit. Kratos părea să fi avut niște relații destul de complicate.
"Ai fost temporar. Știai că nu ies cu tine pentru că te iubeam. Acum ieși din camera mea înainte să devină prea mică."
Carla și-a trimis privirea rugătoare, dar lui Kratos nu părea să-i pese. Buddha m-a făcut foarte fericit.
Kratos deschise ușa și dădu din cap pentru Carla să iasă.
Carla și-a luat geanta de pe podea și a ieșit cu pași înceti, târându-și picioarele pe podea.
Kratos a încuiat ușa de două ori după ce ea a plecat și a scos un oftat puternic.
Am fost martor cu ochii mei că Kratos nu m-a înșelat. că îmi esre loial.M-am ridicat de pe scaun. Mi-am șters lacrimile inutile cu dosul mâinii. Aveam de gând să scutur praful și murdăria de pe mine cu mâna și să intru prin pasajul pe care l-am deschis pe fereastră.
CITEȘTI
Prințesa fugara-focul-
FanfictionIdentitatea mea nu s-a pierdut. Era ascuns de mine și de lumi. Când am deschis ochii, moașele care aveau să-mi vestească nașterea îmi anunțaseră forma urechilor, nu sexul meu. Totul a început când tatăl meu a vizitat o altă dimensiune, Poseidon. Mam...