22

96 7 0
                                    







Stăteam în sala de mese cu Kratos. Scopul nostru a fost clar.

Dar încă nu apare. Bănuiesc că a avut o conversație cu Alastor.

Deși am vrut să-i văd la fața locului expresia de taur furios și chiar furios, în timp, nu mi s-a părut posibil.

Kratos alesese masa din centrul sălii de mese. Desigur, nu m-am opus.

Nimeni nu se uită la mine. Am vrut să o spun, dar din nou, ochii tuturor erau ațintiți asupra mea.

În primul rând, tipuri de fete de concurs de frumusețe în care majoritatea generală este blondă. În timp ce fiecare dintre ochii lor era asupra mea, privirile lor nu îmi dădeau niciun mesaj plăcut.

Mă întorc către Kratos și îmi pun mâna pe a lui pe masă. Și-a îndepărtat privirea de la mâncare și s-a întors spre mine.

  "Spune-mi, cum poți să mănânci confortabil când atât de mulți ochi sunt pe noi?"



"Simplu." a spus. Arătă cu furculița spre o fată al cărei ochi era asupra noastră.

"Dacă nu mă concentrez pe mâncarea mea, o să am gânduri încântătoare despre acea fată. Sau..." a spus el, arătând spre băiatul frumos cu părul brun care stătea în colț. „Mă voi băga de cap să ma bat cu el. Bănuiesc că nu vrei asta. A fi capabil să citesc gândurile oamenilor este o abilitate pe care o am de mult timp și am învățat să mă țin în frâu. așa că nu bântuiesc mințile oamenilor", a spus el.

„De asemenea, a trebuit să porți fustă?" a întrebat el, arătând cu furculița spre picioarele mele, înainte de a se întoarce la masă.

Purtarea unei fuste nu era o necesitate. Dar nu sunt o fată care se va lupta să supraviețuiască doar în pantaloni scurți. Și de ce să mă deranjez să-mi ascund picioarele frumoase?

— Nu vreau să vorbesc despre fustele mele. Am spus. Apoi am continuat. "Cred că un frate gelos este suficient. Nu începe si tu."

Am reușit să rămân calmă, deși sentimentele mele feministe încercau să apară când el  a spus: „Chiar dacă este surprinzător că este un subiect pe care îl avem în comun cu fratele tău, dacă ai putea citi gânduri ca mine, ai regreta."

„Pai dacă tot poți sa citești gândurile  nu contează băieți, spune-mi ce crede fata din colț care se uită la mine de parcă o să mă omoare"


Nu a fost greu să găsesc fata despre care vorbeam.


Întotdeauna există o majoretă populară și drăguță în liceu. În general, ei nu stau singuri și car după ei personae ca ei. Deși fețele lor sunt diferite, îmbrăcămintea, machiajul și coafura lor sunt întotdeauna aceleași. Păr creț, ruj roz pal și fete blonde  cu decolte...


Fata asta trebuia să fie una dintre ele. Cel puțin așa se vedea.


În prima secundă și chiar în a doua a primului minut în care am pășit în sala de mese, ochii ei erau mereu ațintiți asupra mea.


Nu am ezitat să-i răspund, pentru că nu sunt una care să se ferească să fac contact vizual. Numai că fata arunca priviri atât de pătrunzătoare. M-a tăiat în bucăți cu ochii. Apoi a fost prăjit în ulei până se rumenește. Dar pentru că era prea incompetent sau nu-și putea suporta ambiția, a ars-o. Așa că nu a ezitat să mă trateze ca pe o ceapă.

Chiar dacă am crezut la un moment dat că va trage raze laser din ochi, nu a făcut-o sau nu a putut. M-am întors către Kratos, dându-mi ochii peste cap pentru a-i sublinia că era o ființă nesemnificativă și că nici măcar nu-mi păsa.

Prințesa fugara-focul-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum